![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Mijn pa zei altijd..een vechtjas komt op één of andere dag altijd zijn meerdere tegen ![]() ![]() En dat is wat ik er kan uit opmaken wat er is gebeurd. In 90 % van de gevallen was het een ''gewone'' jongen en die zou zijn gaan lopen of zich hebben laten doen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 augustus 2018 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het omdat hij een brave zwarte is??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch gewoon gezond verstand, komaan mensen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen in de gazet: één van de vrouwen zegt.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180829_03689609 Citaat:
Faits divers moest het niet zijn dat er doden hadden kunnen vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoek anders maar eens op hoeveel hits witmens(kes) geeft en hoeveel hits bruin, bruinmens, bruinen enz geeft op dit forum. Laatst gewijzigd door dpg : 30 augustus 2018 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() De "witmens" heeft er wel gezorgd dat u in ongekende privilege hier kan leven en werken. Iets dat onmogelijk is in het land van "bruinmans". Een beetje respect is op zijn plaats. En aanpassen aan onze normen en waarden;
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zodat ge u niet moet reageren op alle andere benamingen hier die u blijkbaar minder storen omdat ze ook bij u gemeengoed zijn geworden, als het ware ingebakken in uw DNA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 augustus 2018 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoveel zal er niet aan verloren gegaan zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Goed dat je de DNA van de forumgangers zo goed kent, of veralgemeen je even graag dan dat je het een ander verwijt?
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 30 augustus 2018 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Bruinen komt maar 5 * zoveel voor omdat de zoekresultaten tot 251 beperkt zijn. Laatst gewijzigd door dpg : 30 augustus 2018 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Europees Commissaris
|
![]() Tsja, over die zoekresultaten, er zullen meer problemen met bruinen dan met witmenskes zijn zeker...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...1&postcount=20 Witmenskes roept dus duidelijker meer weerstand op als bruinen terwijl hetzelfde soort uitschot daarmee bedoeld word. Laatst gewijzigd door dpg : 30 augustus 2018 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Feit blijft dat de "witmensen" (uw definitie) er voornamelijk zijn omdat er nu eenmaal samenlevingsproblemen zijn met de allochtone bevolking.
De witmenskes in Chemnitz bvb. Ik begrijp die uitbarsting daar eigenlijk wel. Ik voelde me daar ook niet veilig: het park zat vol met asielzoekers. Die "niks" doen...lummelden. Mensen hebben nu eenmaal schrik van het vreemde, en "niks om handen hebben" is ook in onze "sociale" wijken vaak een catalyst voor misdaad. Men moet stoppen om enkel te kijken naar populisten (Orban) en/of ideologen zoals Merkel. Men moet pragmatischer de zaken aanpakken en durven zeggen dat meer migratie geen oplossing is voor Europa. Deze mensen zijn ook geen "geboren misdadigers" zoals populistisch rechts ze voorstelt, verre van, dit zijn vluchtelingen op de dool omdat ze geweld kennen in hun thuisland. Maar we moeten regelen dat deze mensen asap terug naar hun thuisland kunnen om dat thuisland terug op te bouwen. De oorlog gaat daar ooit stoppen. Waarom nemen we maar allemaal aan dat ze permanent hier moeten blijven ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() PS: Iemand op de sporen gooien = poging tot doodslag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grootste deel is zelfs geen oorlogsvluchtelingen maar ge krijgt ze met geen stokken meer buiten. Hoe denkt ge dat illegalen of transmigranten aan de kost komen? Men heeft heus geen poputisten nodig om te weten dat 1+1 twee is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ge straks een ongeval hebt met een Hollander die u geen voorrang van rechts verleende, gaat ge dan over zijn afkomst beginnen of over zijn kennis van het verkeersreglement ? Denk er maar eens over na als ge straks opnieuw begint over mijn vermeende afkomst als er u iets wat ik gepost heb niet aanstaat. En ja dit is iets wat ik met mijn ervaring typisch aan witmenskes vind, al die tijd dat ik in Duitsland werk heb ik nog nooit een opmerking gehad in de aard van "misschien is dit in Belgie wel zo, hier niet" terwijl dit de standaard reaktie is bij Vlamingen als ze met een niet Vlaming te doen hebben. Over afkomst en uiterlijk beginnen, die jongen was nooit op de sporen terecht gekomen als het een gewone blanke Vlaming was geweest en zeker niet voor zo een futiliteit. Maar ja mensen hebben nu eenmaal schrik van het vreemde ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een Nederlander in België wilt rijden heeft hij zich aan de belgische verkeersregels te houden. Idem voor u als u in Duitsland gaat werken. |
|
![]() |
![]() |