![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#2861 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tesla confirms "track mode" coming for Model 3 Performance variant
Een artikel van 23 juli: Citaat:
![]() |
![]() |
#2862 | |
|
![]() Was jij niet diegene die Tesla aanprijst voor de softwarematige upgrades?
![]() Die mensen die de Performance deden dat ook. Citaat:
![]() |
![]() |
#2863 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wie 100% zeker wou zijn van een mogelijk slipspeeltje track mode (enkel bruikbaar op circuit) had toch gemakkelijk die 5k kunnen bijleggen. Laatst gewijzigd door Micele : 31 augustus 2018 om 10:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2864 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2865 | |
|
![]() Allé komaan. Dat is toch compleet onvergelijkbaar?
BMW stelt een pakket samen met die beoogde functionaliteit bij aankoop. Geen verrassingen achteraf. Tesla verkoopt een Performance pakket met extra functionaliteit en prijst het aan als zijnde upgradable. Maar bij de eerste beste upgrade (van een functionaliteit waarvan iedereen wist dat het ging komen voor de Performance) wordt de functionaliteit gekoppeld aan een pakket van velgen en remmen 'bij aankoop' terwijl het nergens gecommuniceerd werd. Citaat:
Diegenen die 65k op tafel legden worden uitgesloten. Dat is gewoon een miskleun, tenzij ze bereid zijn voor 5K die velgen en remmen achteraf te plaatsen voor zij die voor vandaag de Performance kochten.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 31 augustus 2018 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2866 |
|
![]() Ik zal je fanboy postings maar beter niet bovenhalen zeker waar je lyrisch bent over de software upgrades by air?
![]() En die fanboys die daar ook lyrisch over waren en nu worden gepakt, zijn volgens u huilebakken. ![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 31 augustus 2018 om 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2867 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Micele : 31 augustus 2018 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2868 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bewijst alweer dat je een huilebak bent. Doe maar verder, ik ga je onnozele huilposten niet meer lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2869 |
|
![]() Diegenen die dachten dat ze bij de aankoop van een 65k Performance deze upgrade gingen krijgen, ook niet.
![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 31 augustus 2018 om 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2870 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals iedere eigenaar van een specifieke Tesla zijn specifieke upgrades krijgt naargelang zijn opties. Bovendien moet Tesla dezelfde garantie kunnen aanbieden aan alle versies en upgrades. Iemand die dikwijls op circuit gaat vlammen met die "track mode" krijgt ook dezelfde garantie (inbegrepen). Laatst gewijzigd door Micele : 31 augustus 2018 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2872 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is blijkbaar toch een koppelverkoop.
Wil je upgraden? Koop dan de wielen en remmen ook bij mij. Sorry maar er zijn er nog die wielen en remmen verkopen.
![]() |
#2873 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan vanaf Q1 2019 ook een kale M3 kopen. En daar dan zelf remmen, velgen, spoilers, etc...op zetten. Maar die track mode is voor veeleisende toepassingen, en het is software. In die software is het belangrijk dat de karakteristieken van de remmen, van de banden, van de wielmaat, enz....gekend is en voldoende kwalitatief is. De originele M3 remmen zijn NIET geschikt voor op circuit. Waarom zou je die dan uitrusten met een track mode ? Ik wil u er even aan herinneren dat Tesla onlangs een M3 eigenaar heeft moeten vergoeden omdat die na 8 rondjes op het circuit zijn remmen er doorheen had gejaagd. Er zal dus ook een wettelijk staartje aan dit verhaal zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2874 | |
|
![]() Citaat:
Het is gewoon een miskleun inzake communicatie. Op hun bestelpagina wordt er duidelijk vermeld dat wie de Performance aankoopt, mag rekenen op toekomstige upgrades. EN... Er wordt/werd nergens een waarschuwing gegeven bij de 5K optie (wielen en remmen) dat er toekomstige upgrades aan gekoppeld kunnen worden. Het enige juiste dat Tesla kan doen is onmiddellijk hun site aanpassen en de mensen die een Performance bestelden de mogelijkheid aan te te bieden om de 5K optie 'achteraf' te laten installeren voor zij die er 5K voor over hebben.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 31 augustus 2018 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2875 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik durf zelfs een stap verder te gaan: iedereen die VOOR vandaag heeft besteld, kan bijvoorbeeld mits een meerprijs voor de remmen die wel noodzakelijk zijn, de track mode ook krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2876 |
Banneling
|
![]() Maar ik vermoed dat Tesla het geld nu echt nodig heeft....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2877 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is idd heel veel. ![]()
![]() |
![]() |
#2878 |
Banneling
|
![]() Een groter probleem voor Tesla dan schulden is de inventory.
Autos die gemaakt zijn en geleverd/betaald moeten worden. Ze zijn er heel veel aan het maken.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2879 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij doen ook bijna alle werken eerst en hopelijk betalen de mensen een maand of zo later. Maar velen betalen niet. Of een jaar later. En dat is een probleem. En hoe meer je werkt hoe groter dat probleem is.
![]() |
![]() |
#2880 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probleem is dat ze de logistiek moeten gedaan krijgen. Hoe langer de wagens ergens blijven staan, hoe slechter. tegen 5000 per week is een backlog van pakweg 2 weken goed voor 600 miljoen dollar kapitaal dat op een parking staat.... |
|
![]() |
![]() |