![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ondervind de laatste paar dagen dat het steeds langer duurt om de quiz te openen. Kan dat zijn omdat die ondertussen zo lang geworden is of scheelt er wat aan mijn computer?
Als het inderdaad aan het hoge aantal bladzijden ligt, is het misschien een goed idee om hem naar het archief te verplaatsen en de quiz verder te zetten in een nieuw "boekdeel". Als het aan mijn computer ligt, gelieve dan massaal bijdragen te storten op mijn bankrekening, zodat ik een nieuwe kan kopen! ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Die is veel te lang
![]() Ik overweeg al even om die te sluiten, maar ik mocht niet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[SIZE=1](geen bijdrage op mijn bankrekening dus? ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() De nieuwe thread voor de quiz vind je op http://forum.politics.be/showthread.php?t=27721
![]() |
![]() |
![]() |