![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijheid van religie en vrijheid van mening zijn gelijkaardige rechten, maar zijn het ook gelijkwaardige rechten? Waarom krijgt een religieuze overtuiging meer bescherming. Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk; het rechtse gevaar... De mensen bang maken dat ze braaf de huidige nepwereld blijven aanvaarden en op dezelfde gaan stemmen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Wat wil je zeggen??? Heeft links de hele advokatuur al op zak dat een andersdenkende, zoals bij de media, niet meer aan zijn trekken kan komen als ze de linkse kaart weigeren te spelen???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Centrum en centrumrechts gaat ook niets met die jongen te maken willen hebben hoor. En zelfs redelijk rechtse advocaten zullen niet willen dat dit negatief afstraalt op hun praktijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 september 2018 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
18.884 personen geregistreerd voor link met terrorisme Daarbij vergeleken zijn S&V een stelletje LARP-ers. Wat zich tegenwoordig nog "links" noemt is helemaal niet links, maar een nuttige idioot die de rode loper uitrolt voor de islamisering van ons land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne rechtse uppercut natuurlijk .
![]() |
#57 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/binnenland/h...list-b2344ae6/
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ik heb nog geen argumenten gezien waarom een burgeroorlog plausibel zou zijn.
Waarom zou nonkel jef met 200k op de bank, een fermettewoning en een bmw weekendwagen willen gaan vechten ? Wat heeft die te winnen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementslid
|
![]() Na de derde homejacking door allochtonen? Na de zoveelste mogelijke aanranding van zijn vrouw of dochter door allochtonen? Na verlies van werk omdat een allochtoon zijn job heeft ingenomen? Of omdat hij zoveel belastingen moet betalen dat zijn geld minder en minder wordt, dit omdat de politiek meer en meer allochtonen een gouden hangmat wilt aanbieden?
Het kan soms snel verkeren. Vandaag alles wat je wenst en morgen in de goot. Als je dan wat aanrakingen met allochtonen hebt gehad dan zou je voor minder ergens een wapen gaan proberen te kopen. En beginnen neer te maaien als ze voor je neus staan. Waar ik trouwens nog elke dag van verschiet dat dit zo goed als nooit gebeurd. Daaraan zie je dat Belgen een veel te braaf volk zijn. En spijtig genoeg weten al die allochtonen hier dat ook. Edit : dus ja ik ben deels voor een burgeroorlog. Een soort van zuivering tegen al dat Buitenlands gespuis. Maar dit is natuurlijk een utopie. Want als je ziet hoe de politiek zich nu al verontwaardigd voor doet bij een in scene gezette reportage ![]() Laatst gewijzigd door Profiteur : 6 september 2018 om 12:59. |
![]() |
![]() |