![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, de nva van godbetert Westerlo strikt een figuur waarmee ze wellicht heel wat extra stemmen gaan binnenrijven.
En dan draait de bespreking daaromtrent in deze draad nog maar eens rond hetzelfde riedeltje: de strategie van de nva is leugenachtig, want één legislatuur, dat zullen er zeker en vast tien worden. Luistert hé ventjes allerhande: we weten dat jullie ons (politieke) bloed kunnen drinken. En evengoed weten we dat zulks wederzijds is. Dan zijn er 2 mogelijkheden voor het forum: elke draad onmiddellijk wurgen, of iets anders.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 't echte leven, in een café, zou ik je uitnodigen om het buiten eens te gaan uitpraten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 6 september 2018 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Altijd zeer veel respect gehad voor de Caje. Eenvoudige nuchtere kerel zonder zever en show!
Toegegeven, uitleggen is niet z'n sterkste gave, maar moet dan dan? Goed gezien van NVA Westel om zo iemand binnen te pakken! Ik ben in elk geval content dat mijn jeugdidool kiest voor NVA en niet voor SPA of CD&V ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stem zeker op de Jan.
Anderlecht! Anderlecht! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() schepen van sport en feestelijkheden ... ik zie me dat wel goed doen eigenlijk.
![]() uiteindelijk, wat kan je fout doen in 'Westel' ? ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 6 september 2018 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe zou het nog zijn met Objectief V? Die gingen de confederalistische plannen aangenomen op het NVA-congres van 2013 (ofschoon de partij hier reeds in 2008 voor pleitte en vanaf 2009 in haar programma opnam en er in 2010 campagne rond voerde) opgenomen in het verkiezingsprogramma van 2014 meer dan twee jaar geleden ''in wetteksten gieten''.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Gansen ,één der beste Boerenkrijg generaals was van Westerlo. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 6 september 2018 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje moeilijk hee, vanuit antwerpen stemmen op iemand die in westerlo op de lijst staat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gaat hij naar Antwerpen verhuizen?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |