![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() De politieke reacties vind ik ronduit belachelijk...
![]() |
![]() |
#242 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Geen idee waar die hysterische uitval over allochtonen en dochters over gaat. Ik zou denken dat een ouder die het een beetje goed meent met zijn/haar dochter tevreden zou zijn als die dochter een partner vindt die het goed met haar voorheeft en haar respectvol behandelt. Vallen daar bv. niet onder: jongens als Dries van Langenhove die dwepen met het nazi ideaalbeeld van de vrouw, noch jongens als Fouad Belkacem die het 6e eeuws Saudi-Arabische ideaalbeeld in gedachten hebben. Welk kleurtje en welke afkomst (en tot in welke graad) die partner dan heeft, zou mij bijkomstig lijken. Citaat:
De feiten zijn wat ze zijn. En als je werkelijk gelooft dat al die berichten 'gewoon om te lachen' waren en dat ze geen inkijk geven in hoe die jongens oprecht denken over de relatie man-vrouw, autochtoon-allochtoon, over joden en moslims, dan vrees ik dat jij de naïeveling bent. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar ik zie waarschijnlijk het groter geheel niet...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu hebben ze wel goed beet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niet elke sexistische mop aan den toog wordt door ne sexist verteld ... Laatst gewijzigd door Anna List : 6 september 2018 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik noteer voor mezelf wel : die Dries is niet van de snuggersten... en voor studenten van een jaar of 18 tot daar aan toe, maar hij is 25 dacht ik? dan mogen de jaren van verstand toch stil aan beginnen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar hier was het toch erg: die meme collage met die zwarte kindjes en 'I dont Care'. Dat was geen mop hé. Ik kan daar niet mee lachen alleszins.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Banneling
|
![]() dat bedoelde ik ook niet, ik kan met een hele hoop seksistische of homofobe moppen niet lachen, en ik zou ze niet navertellen of doorsturen, maar daarom is de verteller nog niet echt aangebrand ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zuipt zoveel U wil maar heb een beetje respect en kruip niet achter het stuur. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 september 2018 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, als dat met privé (reclame)geld gebeurt. Met belastinggeld verwacht ik geen reportages waar de intenties om verkiezingen te beïnvloeden afdruipen.
![]() |
#255 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je dat Dries iets te maken heeft met VB of NVA?
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 6 september 2018 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe ze het ook verbloemen, het zijn in feite neo-fascisten en/of neonazi's. Dat bleek duidelijk uit hun verborgen internet fascistische- en nazi-idelologie. Dat deze kornuiten connecties hebben met de NVA, verwondert me niet. NVA = VB-light. Maar sommige geledingen in de NVA zijn op dit punt soms ook minder 'light'. En dat blijkt hier nu weer. Besluit: Hoe men ook draait en keert, sommige Vlaams-nationalisten kunnen het niet laten. Ik heb dit altijd gezegd. Het zijn en blijven racisten, verheerlijken Hitler, vrouwen horen thuis bij de haard (zoals in de islam), en de neger is een aap. Dat is kort en bondig hun ideologie. Maar óók deze keer zullen ze weer het pleit verliezen. En dan komen ze achteraf janken. Dat doen ze altijd. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 september 2018 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heb t begin van die reportage gezien en ik heb me daar ook aan gestoord. nog geen 14u 's middags en de helft staat daar met een pint in zijn pollen... niks discipline en fierheid die toch zo typisch is aan fascisten! ... tsss ![]() |
|
![]() |
![]() |