![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met zoveel propaganda talent het zo zwaar mispeuteren. Hoe kunt ge nu zo een mislukkeling zijn ? Ik denk dat de fundamentele fout die Hitler gemaakt heeft, zijn haat was. Dat was een veel te emotioneel engagement. Hij wilde de joden pijn doen, martelen, uitmergelen, de haat liep er zo af. Dat is geen rationele manier van doen, en dat wekt teveel medelijden op aan de andere zijde. Het was, met andere woorden, gewoon een haatdragende driftkikker, en geen koele berekenende moordenaar. Dat is wat hem en zijn kompanen de das heeft omgedaan: hun haat, die teveel energie heeft opgeslorpt, en de vijand teveel motivering heeft gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch de voornaamste bedoeling van belastingsgeld ? Het kunnen aanwenden om de volgende verkiezingen te winnen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige dat links hier met een enorme grote mond doet is het vieze werk van de echte kapitalisten, niet de brave burgers, uitvoeren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Winnen is niet aan iedereen gegeven he. Als ge de echte winnaars van dat spel wilt kennen, vraag u dan gewoon af van wie ge echt denkt dat het een oprechte, geweldloze en eerlijke, maar belangrijke mens is. Ge zijt thuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ha ha ha. Nie swaanse aub. Wat een comediant deze De Wever. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 september 2018 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...rapt~a7c4f491/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De taktiek van de NVA is anders eenvoudig: ![]() En wanneer hun partijbelang dreigt geschaad te worden door een of andere openbaar making, ja dan grijpen ze in. Het zal wel, dan moeten ze ingrijpen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 september 2018 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Banneling
|
![]() Gisteren moest er nog eentje lachen toen ik schreef dat men steeds minder iets van witmenskes moet hebben, vandaag huillie huillie overal.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jong-N-VA telt een goeie 4.000 leden. Laten we breed zijn en veronderstellen dat een 20-tal ervan op één of andere gemeenteraadslijst staan of inmiddels stonden. Big deal, dit is 0,5 %. Nu gaat één of andere slimmerik antwoorden dat er ontelbaren die niet op een lijst staan het (verfoeilijke) gedachtengoed van Dries & co delen. Dat is gissen zonder bewijs nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tja, RUG=sossen-burcht. Die laten een maand voor de verkiezingen zoiets niet liggen, natuurlijk.
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de uitzending waar zoveel tumult over was vandaag toch kunnen bekijken.
Tot op bepaalde hoogte geef ik die mensen van "Schild en Vriend" gelijk, ook Victor Orbán krijgt gelijk, toen hij in de uitzending wist te vertellen, dat als Europa niet gaat opstaan het na een tijdje volledig overrompeld zal worden en helemaal de dieperik in geduwd zal worden. De reporter van dienst die, tot vervelens toe, een reactie van de 'leider' van de 'schilddragende vrienden' probeerde los te krijgen dat leek mij meer dan opgezet spel. Dat kan iedereen die een beetje PC kennis heeft, filmpjes en foto's naar believen aanpassen. Gebruik dan steganografie als het even kan. Ik schrijf niet dat ik volledig achter het programma sta van wat de 'schilddragende vrienden' doen maar Europa zal toch wakker moeten 'schieten' want anders gaat het best wreed verkeerd aflopen met dat blijvende 'wir schaffen das' gedoe. ![]() Best 'funny' dat zo een beetje in gang trappen voor de verkiezingen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 september 2018 om 16:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() Tot zover de burgerlijke vrijheden. Voor studenten aan de RUG...
Vrije meningsuiting Vrijheid van verenigen Allemaal niet belangrijk aan een universiteit... Schande. Welke strafbare feiten heeft die Dries gepleegd mss? Laatst gewijzigd door Anna List : 6 september 2018 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, dat is politiek. De top blijk nog slim genoeg om niet op de pianist van Pano te schieten. Dat laten ze over aan het voetvolk waarvan er ook een paar in opdracht op dit forum werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessant hier allemaal. Maskers die afvallen en zo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |