![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#342 |
|
Banneling
|
piep-piep-hallo
Laatst gewijzigd door dpg : 6 september 2018 om 16:30. |
|
|
|
|
|
#343 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#344 |
|
Staatssecretaris
|
Dries NU moet je opkomen met Vlaams Blok, geweldige voorkeur stemmen.
|
|
|
|
|
|
#345 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#346 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Aanzetten tot discriminatie Aanzetten tot geweld Verboden wapendracht Overtreden van de wet op de private milities
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
|
|
|
|
|
#348 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 6 september 2018 om 16:37. |
|
|
|
|
|
|
#349 |
|
Europees Commissaris
|
Hopelijk doet Driesje geen Vandersnicktje.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
|
|
|
|
#350 |
|
Europees Commissaris
|
De échte Vlaamse Leeuw is inderdaad zwart. Niks mis mee. Je kan er echter niet over zwijgen, je haat moet dus diep zitten. Goed zo!
|
|
|
|
|
|
#351 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De Standaard:
De Wever: 'Als N-VA'ers hebben meegedaan met Schild & Vrienden, is het point final' Duidelijker kan niet. http://www.standaard.be/cnt/dmf20180906_03709825 |
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
|
#353 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
zoiets
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#354 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Weer een masker dat afvalt.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Piep-piep-hallo ..... |
|
|
|
|
|
|
#356 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wen er maar aan, ik verwachtl volgend jaar in de aanloop naar de verkiezingen nog zo'n "operatie beschadiging". De Wever mag nog 20 keer zeggen, "we kuisen het op", het zal zijn partij geen goed doen, en dat weten ze ook in Gent.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 6 september 2018 om 16:43. |
|
|
|
|
|
#357 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#358 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wat heerlijk oecumenisch.
|
|
|
|
|
#359 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
'We gaan dit opkuisen'
Citaat:
Ik ben er tot op bepaalde hoogte wel met akkoord dat in een rechtsstaat iedereen een faire kans verdient maar er zijn er een hoop bijgekomen die hier in de eerste plaats al niet welgekomen geweest zijn (illegalen) en de boel dan nog weten te verzieken ook, wat doe je daar dan mee? Het rechtssysteem is zoals ik al eerder schreef op huidig ogenblik niet kundig genoeg om dat op een deftige manier aan te pakken, wetteksten dienen aangepast te worden. En dan verschiet men er van dat er van die bewegingen opstaan? Zelf in de hand gewerkt. p.s. De Wever verklaart nog dat veel partijen zouden schrikken als zij het onderwerp zouden zijn van dit soort onderzoeksjournalistiek. (lees: riooljournalistiek)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 september 2018 om 17:05. |
|
|
|
|
|
|
#360 |
|
Europees Commissaris
|
|
|