![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En maar zwaaien met het vingertje.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb me vooralsnog onthouden van commentaar,maar bij deze dus:
De ganse zaak is van een bijna ondraaglijke lichtheid,een rechtbank zou er niks van kunnen maken... Medeforummers merkten al op dat we wel andere "jongeren" genoeg hebben die wel wat ECHTE strafbare en georganiseerde feiten ,in militieverband,gepleegd hebben vergeleken bij dat groupuscule waarover sprake. We naderen verkiezingen de zenuwachtigheid groeit en politci van alle kanten van het spectrum "ontdekken" dat er jongere mensen zijn die niet wensen te passen in de opgelegde vakjes,zelfs niet na erg lang verblijf in onze onderwijsinstellingen. Wat is er daar eigenlijk voor nieuws aan ?
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 7 september 2018 om 05:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Banneling
|
![]() Hoe is dit clubje zo verschillend van het NSV?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je suis S&V.
Ooit de VRT haar programmatie zien aanpassen omdat bij links the anarchist cookbook rondgaat ? VRT = zo éénzijdig als wat ... Hoe komt het dat het VB in een cordon zit en PVDA+ gewoon in een bestuur zit met SP&A en Groen ? Nu ik ben niet tegen dat bestuur. Ik ben tegen dat cordon. Men kan best rekening houden met de extremen. Maakt niet uit wie het meest doden op de kerfstok heeft staan of wie de oorlog verloren heeft. PVDA+ = VB Hoelang heeft het geduurd eer men iets tegen de AEL deed van Aboe Jah Jah die keiharde anti-Semitische cartoons postte ? PVDA+ ging er een lijst mee aan. En links roept nu schande over de anti-Semitische memes die bij S&V rondgaan. ![]() Wie herinnert zich niet de anti-Semitische tweets van Jiha VP ? Kon gewoon voor de VRT gaan werken. Geen probleem. Waar is de empathie met de jongemannen van S&V vraag ik me dan ![]() Twee maten twee gewichten. En zéééééér veel hypocrisie.
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 7 september 2018 om 06:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Banneling
|
![]() van 14K volgers waarvan sprake in de reportage naar 21K volgers nu ... weird
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gwendolyn- tijdens WO2 wist men hoe lang de oorlog zou duren in tegenstelling tot nu in Syrië- Rutten ziet fascisme.
![]()
![]() |
#508 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hou ervan morele spiegels voor te houden. Ook aan mezelf. Het is zo dat we kunnen leren eigenlijk dikwijls niet zoveel te verschillen van dat wat waar we op af geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de rode VRT deze reportage pal voor de verkiezingen uitzendt is geen toeval. Mij viel vooral op hoe de nadruk op het woord "Vlaams" werd gelegd. Of het beoogde doel daarmee bereikt zal worden is twijfelachtig. Dankzij het internet laat de Vlaming zich niet meer zo gemakkelijk indoctrineren door de media. Integendeel. De doorsnee Vlaming neemt het in de regel op voor de underdog. Ik vernam gisteren alleszins uit belgicistische, dus onverdachte hoek, dat nu alle twijfel weg is, en dat er volgende verkiezingen Vlaams Belang zal gestemd worden. ![]() Ze vangen wat aan met hun jacht op extreem rechts. Die mannen verdwijnen niet maar gaan gewoon ondergronds. Waardoor niemand nog zicht heeft op wat daar wordt uitgebraakt.
![]() |
![]() |
#510 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is alles, en méér mee gezegd.
![]() |
#511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het woord hypocrisie valt hier nogal veel, naast talloze vergoelijkende reacties en zelfs de vraagstelling of er eigenlijk wel iets mis is met wat die kerels zeggen.
Vijf minuten geleden heeft vlaams MP Bourgeois op Radio 1 in de meest duidelijke bewoordingen dit extreem rechts gedachtegoed verworpen. Hij zegt dat zijn partij daar totaal afstand van neemt en wijst erop dat elke normale politicus dat doet, trouwens over de partijgrenzen heen. Vraag : heeft Bourgeois gelijk, of niet ?
Laatst gewijzigd door Pandareus : 7 september 2018 om 07:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar mij doen die niks, er zitten er bij die ik grappig vond en die in de juiste context gewoon zouden passeren zonder dat ik er geschokt door ben. (anderen zijn er compleet over en ranzig) wat mij schokkeerde waren de reacties erop, die zeiden veel, maar dan nog, dat kan nog stoere puberale praat en houding zijn. wat er totaal over was en S&V zelf compleet onhoudbaar maakte is de officiële vrouwonvriendelijke praat en de houding tov transgenders. Dat was er allemaal ver over, en officieel in de speeches, dus geen zever over al dan niet geinfiltreerde accounts of (op t eerste zicht) posten in naam van (wat technisch wel mogelijk is) ... S&V, over and out. jammer voor de terechte politieke strijd. Laatst gewijzigd door Anna List : 7 september 2018 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Staatssecretaris
|
![]() Zou dat manneke"de baas"toch maar van kortbij in het oog houden ,zodat er hier op unief geen Amerikaanse toestanden komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#516 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180906_03712841 https://www.hln.be/nieuws/binnenland...jken~a2dffb83/
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 7 september 2018 om 07:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien wel niet echt 100% op zijn plaats in deze draad maar toch ...
Onderzoek naar 'partijdigheid' internetgiganten Twitter sluit accounts van extreemrechtse complotdenker achter InfoWars ![]() p.s. Troll Song
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 september 2018 om 07:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is de kern van waar het omgaat, naar de buitenwereld toe salonfahig en intern poepsimpel uitschot en maar proberen de focus te verleggen naar die memes terwijl het daar niet om gaat maar aantoont. Laatst gewijzigd door dpg : 7 september 2018 om 07:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |