![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer je seksuele identiteit aangeboren is, waarom zou je dit dan moeten omkeren? Dat is een moreel oordeel wat niets met wetenschap te maken heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() Homosexualiteit kan juist een heel natuurlijke reactie zijn op een bepaald gegeven zoals bv overbevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het aangeboren is dan zal het toch geërfd moeten zijn.
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de garnalen misschien.
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie toch steeds meer piepjonge gastjes op straat lopen gekleed als een "bijna" een vrouwtje die redelijk op hoge nood staat.
Zo jong dat ik me afvraag; hebben die nu eigenlijk wel al seks of toch in die mate van ervaring dat ze nu al zo vroeg in hun leven dat wel kunnen beslissen? Of doen ze maar mee met de grote hoop?
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die homo's proberen namelijk al altijd zeer jonge kindjes te overtuigen dat het perfect keileuk is aan hun kant.
En dat zal wel lukken ook denk ik.
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht dat waar zijn dan waren er steeds minder.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 september 2018 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nope, niet dus. Geerfd gaat ervan uit dat het genetisch is. Terwijl aangeboren zowel een genetische als een niet-genetische oorzaak kan hebben
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Best volksgezondheid inlichten want we zitten met een epidemie.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 september 2018 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
|
![]() een epidemie houdt in dat het besmettelijk is. Dat is het niet.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
|
![]() Citaat:
want dat lijkt ge hier te suggeren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het begint bijna abnormaal te worden het niet te zijn.
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan al die parades en zo van die dingen. Op tv zal je ook niet meer zien, garantie in elk programma dat er wel een koppel bij zit die zit te toesen en zo. En iedereen moet en zal politiek correct zijn en vooral niet asociaal wezen en dus uiteraard dat allemaal lief en schattig en normaal vinden. En dus denken die kleine gasten; ah oké ik mag mijne vinger dus ook in Jantje zijn gat steken. En dan papa en mama; jaja steek gij uwe vinger daar maar eens in als jij dat je graag doet.
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diezelfde toxoplasmose opgelopen 2 weken later bij de geboorte = een opgelopen ziekte. Waarom dan dat woord invoeren ? Heeft geen enkele diepere betekenis dan. Het wil dan niks speciaals zeggen dat iets "aangeboren" is. Daar is dan niks achter te zoeken. Gewoon een kwestie van datum wanneer iets is voorgevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn argument was dat dat argument van jou geen steek houdt, omdat je evengoed geestesziek kan zijn door genetische factoren, door prenatale factoren, of door omgevingsfactoren. Maw, het argument "omgevingsfactor" ==> "Mogelijk een geestesziekte" houdt geen steek, omdat "genetische factor ==> geestesziek" ook even goed mogelijk is. Citaat:
De politiek correcte noodzaak, dat homoseksualiteit "genetisch" of tenminste "aangeboren" moet zijn, om religieuze idioten hun totaal nep argument kunnen te dwarsbomen, is, m.a.w. totaal idioot. Er is geen nood aan "moeten vast te stellen" dat homoseksualiteit "aangeboren is" om religieuze idioten te dwarsbomen, en het is zelfs contra productief. Als men de preciese oorzaak van homoseksualiteit (prenataal of niet) zou kunnen duiden, dan kan men daar ook op ingrijpen. En dan bekomt men precies het omgekeerde dan waar men het argument voor wilde doordrukken. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 september 2018 om 13:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) ook al hangt het af van omgevingsfactoren, dat wil niet zeggen dat "het uw schuld is". Het is niet "mijn schuld" dat ik kreeft niet graag eet. Ik weet niet of die vaststelling komt door omgevingsfactoren, genetische factoren, of prenatale gebeurtenissen, MAAR DAT HEEFT GEEN BELANG. Dat impliceert niks qua "mijn schuld". 2) enkel zuiver genetisch deterministische zaken maken dat "het nu eenmaal zo is". Alles waar men een preciese, niet-enkel-genetisch-bepaalde oorzaak kan van vaststellen, KAN behandeld (en dus veranderd) worden in principe. Of homoseksualiteit nu pre-nataal of door latere omgevingsfactoren mede bepaald wordt, impliceert dus NIET dat "er niks aan gedaan kan worden". In feite is het zo dat hoe meer het prenataal is, hoe gemakkelijker het zal zijn om een behandeling te bedenken. Maw, de aangeboren eigenschap impliceert NIET dat HET NU EENMAAL ZO IS en er NIKS AAN GEDAAN KAN WORDEN, in tegendeel. Het enige wat dat laatste zou kunnen impliceren, is dat het zuiver genetisch deterministisch is, en dat is het dus NIET (te kleine correlatie van monozygote tweelingen). Maw, de politiek correcte "noodzaak" om het prenataal/aangeboren te maken, is niet alleen totaal zinloos, het is zelfs contra productief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals uitzonderlijke begaafdheid bijvoorbeeld. Dat kan evengoed zelfs GEWENST worden. Of, voor zij die een ordentelijke wereld willen, inderdaad, ongewenst. Brave new world moest ook niet hebben van uitzonderlijk begaafden.
|
![]() |
![]() |