![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#981 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
enfin de echte gelovigen blijven hen trouw... en wat men van echte gelovigen mag verwachten leert ons nu de islam... De katholieke kerk heeft dat stadium, wellicht gedwongen, wat achter zich gelaten; maar onze linkse maffia en de islam verre van... En wij zouden daar nog vertrouwen in moeten hebben... Jullie nemen de mensen voor ongeschoolde apen... Dank u, maar ik zie dat onze huidige maatschappij het stadium van de aangeklede aap nog altijd niet heeft achter zich gelaten; in tegendeel ze hebben en heimwee naar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#982 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zijzelf denken dat ze de bevolking kunnen wijsmaken dat het de anderen en niet zij zelf zijn die het land regelrecht de afgrond in rijden en dat kan tellen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#983 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#984 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#985 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mijn vriendengroep maakt grappen over dode babies om te shockeren. Zo in de aard van "Wat is de gelijkenis tussen een ferrari en een dode baby? 't is moeilijk om erin te geraken, maar eens het lukt scheurt het wel lekker" Of over moslims zo van "In de grond van hun hart zijn ze goed, maar de kwestie is om ze in de grond te krijgen" Niet echt my style, maar het is een vorm van duistere humor die sommige mensen appreciëren. Natuurlijk altijd in gesloten groepen van mensen die elkaar kennen. Pano gaat infiltreren in een privégroep, en gaat van die duistere humor (maar nu over migratie) volledig uit de context halen om een beeld neer te zetten van rassenhaat. Snap jij dat dan niet? Je kan het vergelijken met Donald Trump die als mannen ondereen zoiets zegt van "grab em by the pussy" net zoals jij bij je vrienden zegt dat je vriendin geweldig kan pijpen en dat je elke dag seks hebt. Vervolgens komt die locker room talk bij het grote publiek terecht omdat ze een politiek doel moet dienen. Die jongen van S&V is nu geschorst door de Ugent, door die reportage van pano. Zijn leven is totaal naar de kloten geholpen. Ugent schorst Dries Vanlangenhove Stel je nu eens voor dat hij zelfmoord pleegt. Zou dat misschien voldoende zijn om die linksgezinde kloothommels van pano te doen inzien dat ze het leven van personen durven opofferen om politieke statements te maken? Dan zien ze namelijk letterlijk bevestigd dat ze over lijken gaan voor hun politieke ambities. Ik weet dat ze geen geweten hebben en zich niet schuldig zouden voelen. Maar die publieke opinie die zich dan ineens tegen pano keert zou wel iets te weeg brengen. Dat er dan bij die gewetenloze sukkelaars eindelijk eens koppen gaan rollen. Het is verdomme om van te kotsen
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 8 september 2018 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#986 |
Banneling
|
![]() als je het maar weet; maar die gelovige sossenvernielers zien dat allemaal anders... en verzuren met hun lompe praat de maatschappij dat het niet meer kan...
En dan komen de callimero uithangen en aanklagen dat het de anderen zouden zijn die de maatschappij verzuren... Zij zelf willen toch alleen maar het goede voor de lompe mensen die niet zouden weten hoe de wereld in elkaar zit... Laatst gewijzigd door marie daenen : 8 september 2018 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#987 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#988 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat ik heb gevolgd in de pers, en dat is exact hetzelfde als wat gij hebt gevolgd, is een vreemde veroordeling van Belkacem, aangezien er geen enkel bewijs was van aanzetten tot terroristische daden. Hij had verschrikkelijke opinies, maar volgens mij, en ook volgens u, is dat niet verboden. Uw stelling is dat hij terecht is veroordeeld. Wel, vertel mij dan eens waarom. Ik hoef niet te bewijzen dat hij onschuldig is, want dat is de default positie. Laatst gewijzigd door geertvdb : 8 september 2018 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#989 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dan gaan ze misschien eens nadenken met die stomme gewetenloze koppen van hen. Pano is gewoon een media - orgaan dat dient om sensatie te zaaien en linksgezinde propaganda te verspreiden. Herinner je trouwens die miss België met Thaise roots die op facebook zeker 3 licht racistische reacties kreeg. De media maken er handig gebruik van om heel Vlaanderen als racistisch neer te zetten in de krant. Da's namelijk goed voor hun linkse agenda
![]() |
![]() |
#990 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 8 september 2018 om 11:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#991 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat ze er ver, heel ver in gaan tot zelfs te beweren dat het DNA van de Vlamingen aangetast is... Waar is Unia, waar is het gerecht??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#992 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De nieuwe sossengrondwet voor la Belgique... als ze de Vlamingen maar uitgebraakt krijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#993 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U meent echter dat de rechter blijkbaar geen vergissing heeft begaan. Aan u omdat dan te bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad!! Daar waar Dalitrol muis-en muisstil is in het benoemen en veroordelen van moslimterreur en baldadigheden gepleegd door moslims legt hij enorm veel ijver aan de dag om het Vlaams nationalisme gelijk te schakelen met diezelfde moslimterreur, hij zit er wellicht van te zweten achter zijn PC. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#995 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het proces Belkacem dateert al van 2015, voor die aanlagen. Helaas bleken een aantal mensen die ook op lijsten van potentieel gevaarlijke figuren stonden niet behoorlijk te zijn opgevolgd. Een beetje zoals Breivik in Noorwegen. Men had hem in de gaten, maar had niet door dat het voorbij stoere taal op internet ging.
![]() |
#996 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent het die weigert nu de consequentie te nemen van wat er dient te gebeuren met mensen die oproepen tot geweld.
![]() |
![]() |
#998 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u met het etiket komt, moet u ook kunnen aantonen wat er achter het etiket schuilt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog even en D kan mss zonder verdere studies zo in de politiek stappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1000 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Af en toe leest ge hier de grootste achterlijke debielliteiten. Proficiat! Citaat:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Citaat:
Citaat:
Tenzij dat ge een aanhanger zijt van het credo: 'het is altijd de schuld van de anderen'. |
||||
![]() |
![]() |