![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erger nog. In de Amerikaanse scholen en universiteiten hebben ze speciale kamertjes voor gevoeligen, safe spaces noemen ze dat daar. Ze hebben blijkbaar van de UG een grote safe space gemaakt. Proficiat! ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 8 september 2018 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1002 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eind 70-er en begin 80-er jaren had de Belgische staatsveiligheid circa 800.000 dossiers van als 'staatsgevaarlijk' beschouwde Vlamingen. Toen de cultuur 'verrijking' dan op gang kwam, heeft men dit moeten laten schieten, kwestie van prioriteiten.
![]() |
#1003 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1004 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1005 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik doe daar niet aan mee. Ik heb geen bewijs gezien dat hij schuldig was aan de ten laste gelegde beschuldigingen, (en gij ook niet) , dus voor mij is hij ten onrechte veroordeeld. Voor alle duidelijkheid, Het is voor mij een walgelijke mens en verdient ongetwijfeld in de gevangenis te zitten. Moreel gezien dan. Maar niet juridisch. De Belgische wetgeving is niet aangepast om zulk figuur te veroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1006 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ha, hij verdiend in de gevangenis te zitten maar de Belgische wetgeving is niet aangepast om zulke figuren te veroordelen... En waarom niet??? Denk je niet dat daar eerder de vraag ligt ipv uw geloof hier te komen beleiden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1007 |
|
![]() Ik snap ook niet dat al die vrouwen op deze draad schild en vrienden zitten te verdedigen, terwijl ze zo seksistisch zijn.
![]() Welke vrouw staat er nu achter mannen (jongens eigenlijk) die zulke achterlijk ideeën hebben? Laatst gewijzigd door geertvdb : 8 september 2018 om 11:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1008 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1009 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. . Laatst gewijzigd door zonbron : 8 september 2018 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1010 | |
|
![]() Citaat:
Maar maske toch, ik ben een absolute atheist, ik geloof in niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1011 | |
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=-_wQ5UPlCGQ
![]() |
![]() |
#1012 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1013 |
Banneling
|
![]() Moeders die hun jongens verschonen en alle hoop hebben opgegeven om iets degelijks van het mannengeslacht te verwachten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1014 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie jij nog enig verschil??? [/quote]Maar maske toch, ik ben een absolute atheist, ik geloof in niets.[/quote] Zelfs dat is geloven... Laatst gewijzigd door marie daenen : 8 september 2018 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1015 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Uiteraard bent U uiterst gelovig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1016 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je met "hij stond al op de radar van de staatsveiligheid"? In één adem blaas je warm en koud tegelijk in een poging om je vermeende onpartijdigheid aan te tonen. "Al vonden zij (de staatsveiligheid) tot nu toe niet dat die organisatie zo gevaarlijk was dat ze tot "infiltratie" moesten overgaan. Gebeurt die "infiltratie" van de staatsveiligheid nu wel of niet? Zitten we nu wél of niet "in de context van een terreuronderzoek"? Zo ja, waarom zit dan niet de staatsveiligheid én het federale parket bovenop een organisatie die mogelijks figuren bevat die gewelddadige intenties hebben? Zo te zien heeft de reportage "die aan leiding geeft tot bezorgdheid" de linkse fascisten meer aanleiding gegeven om te jengelen dan dat ze de staatsveiligheid aanleiding gaf om werk te maken van een onderzoek naar een crimineel die nochtans al "onder de radar van de staatsveiligheid stond". Man man man, wat een dubbelhartigheid en hypocrisie! Om van te kotsen!
![]() |
![]() |
#1017 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zullen we in 2019 wel bovenaan op een lijst van het vlaams blok zien staan. Van Grieken gaat die kans niet laten liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1018 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1019 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zoals islam-fundamentalisten de lijsten van Spa, Groen en pvda "sieren".
![]() |
![]() |
#1020 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal toeval zijn dat de flinkse forumrechters veel terughoudender zijn om een Belgische massamoordenaar te veroordelen. Meer nog, er was er eentje bij de BEWEZEN massamoordenaar als een held ophemelde. ![]()
![]() |