![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1061 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen we Van de Walle niet ergens in Saoedi-Arabië kwijt ?
![]() |
![]() |
#1062 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok. Ik vind dat hij trouwens wel nog een plaats heeft in de RVB. Werd daarin democratisch verkozen. ALs je echter vindt dat hij geen plaats meer heeft in de raad van bestuur, dan geldt dat evenzeer voor de rector na zijn open brief ivm Maida.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1063 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vroeg me daarstraks af of er een dode moest vallen voor ze bij pano eens zouden nadenken. Blijkbaar is dat al eerder gebeurd, maar pano ging gewoon verder ![]()
![]() |
![]() |
#1064 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Volgens de staatsveiligheid is er vooralsnog geen sprake van een "potentieel misdrijf", dus is er ook geen reden "om in een collectieve kramp te schieten". Deze draad laat duidelijk zien wie in een collectieve kramp is geschoten, maar dat zijn niet de "racistische neuzen", de extreem rechtse N-VA-ers, en de neo-nazi's van het VLAAMS BLOK. ![]() ![]() ![]() De Staatsveiligheid ziet, ook na de reportage van de VRT, geen tekens dat de "reële kans op terrorisme groter wordt". Het terreurniveau wordt er NIET door verhoogd. De Staatsveiligheid merkt wél op "dat we leven in een klimaat dat op langere termijn polariserend en maatschappij-ontwrichtend werkt". Op dit eigenste forum worden daar fraaie bewijzen van geleverd. Een dikke proficiat voor de linkse forummeute die haar uiterste best doet om een klimaat te scheppen dat niet alleen op lange termijn polariserend en ontwrichtend werkt.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 september 2018 om 14:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1065 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij werd al een racistische neus aangewreven omdat ik onbewezen en duidelijke onzin niet als zoete koek slikte. Luttele uren later werd me racisme verweten omdat ik de massamoord van Leopold II op de zwarte bevolking van Congo bekritiseer.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 september 2018 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1066 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat heeft niets te zien met wederrechterlijke schorsing door de rector van UGENT van een student, die op een besloten site politiek-incorrecte en ranzige moppen zet. De houding van de rector van de KUL t.a.v. die geschorste student is van een geheel ander kaliber.
![]() |
![]() |
#1067 |
Banneling
|
![]() Als uwe ketel volgende keer stuk is zal je wel anders piepen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1068 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Advocaten zijn hoe dan ook kampioenen in het liegen. Ook als ze niet in de politiek gaan. Geef mij dan maar bekwame loodgieters, mét of zonder bruin randje. Hoofdzaak voor mij is dat IEDEREEN het werk waarvoor hij betaald wordt doet, en GOED DOET. Michel wordt betaald om premier te zijn. De Wever om zijn verschillende jobs te doen. Hetzelfde geldt voor élke andere partijvoorzitter en democratisch verkozen politicus. De ene politicus heeft de buik vol van migratie én de islam, en de andere krijgt er nooit genoeg van. Allemaal hebben ze het recht om voor hun mening uit te komen, zonder voor racist te worden uitgescholden.
![]() |
![]() |
#1069 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men heeft weer eens het parket in Gent moeten inschakelen. Daar zijn ze nooit vies van een politieke afrekening onder het mom van justitie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1070 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HO "vergeet" graag dat hij minstens even ver gaat met zijn "alle moslims buiten" standpunt dan menige typetjes met een bruin randje.
![]() |
#1071 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad!
![]() |
#1072 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1073 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds heb ik geen goesting om veel te lullen over iets wat me feitelijk weinig interesseert. Ik heb andere interesses dan een kwibus van een student die achter een politieke loopbaan jaagt maar alles er aan gedaan heeft om zichzelf buiten spel te zetten. Alleen het zaad dat hij tracht te planten staat me niet aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1074 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En Leo II was een lieve mens en grote koning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1075 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1076 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1077 | |
|
![]() Citaat:
Zelfs dat is geloven...[/quote] Nope, niet geloven in iets, is niet geloven. Ik weet dat gelovigen dat niet kunnen aanvaarden, maar toch is het zo. En die sossenmedia, dat is uw verbeelding. Zelfs Van Grieken heeft die memes veroordeeld. en de NVA heeft alles erop en eraan veroordeeld. en ge gaat toch niet zeggen dat de NVA meespeelt met uw 'sossenmedia'? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1078 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1079 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je dat zeker? Waarom schrijf je dan je naam zonder hoofdletter in je nick?
Citaat:
![]() |
![]() |
#1080 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |