![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1161 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1162 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1163 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 8 september 2018 om 20:04. |
|
|
|
|
|
|
#1164 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het hele Spanje-Catalonië geval heeft hem ontmaskerd... |
|
|
|
|
|
|
#1165 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je ziet dus wat je allemaal kan met youtube hé. En dat is dus ook de reden waarom ik dat medium nu niet écht vertrouw. Je kan er alles mee bewijzen. [einde tussendoortje...]
|
|
|
|
#1166 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1167 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, ik heb altijd gezegd dat ik me op sommige vlakken kan vinden met het VB. Ik heb daar nooit een geheim van gemaakt. Op sommige vlakken dus, maar lang niet op alle vlakken. Ik beschouw het VB als een ranzige partij. Ook de PVDA vertrouw ik voor geen iota, alhoewel ze soms goede ideeën heeft. Maar moesten zulke partijen aan de macht komen... Dat zijn zo partijen die soms een noodzakelijk kwaad zijn. Zweeppartijen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 september 2018 om 20:05. |
|
|
|
|
|
#1168 |
|
Banneling
|
en dat is een boodschap die niet genoeg kan herhaald en herhaald worden... Onze nep-sossen met heel hun mediageile provocaties zijn het grootste gevaar voor een verdere gezonde samenleving hier in Vlaanderen.
|
|
|
|
|
|
#1169 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laat ik het eens terug opstarten: Dries is een ranzig iemand. Volgens mij en Bart De Wever.
|
|
|
|
|
|
#1170 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1171 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1172 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nope, niet geloven in iets, is niet geloven. Ik weet dat gelovigen dat niet kunnen aanvaarden, maar toch is het zo. En die sossenmedia, dat is uw verbeelding. Zelfs Van Grieken heeft die memes veroordeeld. en de NVA heeft alles erop en eraan veroordeeld. en ge gaat toch niet zeggen dat de NVA meespeelt met uw 'sossenmedia'?[/quote] Oké, u geeft dan onomwonden toe dat uzelf geen verbeelding hebt dat u zelfs dat wat er duimdik bovenop ligt niet ziet... En als men geen verbeelding heeft kan men ook niet iets geloven en heeft het gezegde dat u niets gelooft ook geen waarde want u bent niet in staat om iets te geloven... Zelfs niet dat morgen de zon opgaat... |
|
|
|
|
|
|
#1173 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 september 2018 om 20:00. |
|
|
|
|
|
#1174 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1175 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1176 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat uitschot zal Dries wel aan de borst drukken, en hem volgend jaar op de lijst zetten.
Kan nog leuk worden : enerzijds is er een vrijage bezig om Vuye & Wouters op hun lijst te krijgen en dan anderzijds een sujet als Dries... |
|
|
|
|
|
#1177 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Daarom en om geen enkele andere reden zijn ze zo tegen de NVa gekant en trachten ze met alle middelen, de vuilste niet uitgezonderd, om NVa achter het cordon van het VB te krijgen... En dwazen komen dat hier zogezegd voorstellen als het gevaar van extreem rechts waar ze dan ongezouten naar Hitler kunnen verwijzen en stout Vlaanderen is voor hen voor de zoveelste keer monddood gemaakt... Ik kan alleen maar antwoorden vieze vuile regelrechte racisten dat jullie zelf zijn... Witgeklakte graven... |
|
|
|
|
|
|
#1178 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zou Vuye in die val trappen? Enfin, 'val' is veel gezegd. Hij kan bijna niet anders wil hij nog ietwat kans hebben om nog gekozen worden. Tenzij hij een man is van principes. In die zin mijn hoed af voor Jean Marie Dedecker indertijd. Die hield de boot van het VB af in een voor hem zeer moeilijke electorale periode .
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 september 2018 om 20:12. |
|
|
|
|
|
#1179 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|