![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt mij best een zware opgave de eigen rekruten één voor één aan de tand te gaan voelen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 september 2018 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dope dealers als agent, misschien een goed idee, die weten wie de concurrentie is dus kunnen ze die oprollen, dat is positief.
Ze nemen dan gelijk ook de klanten over, dat is dan weer minder positief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met drugs betrapte CD&V’er van kieslijst gegooid
Dat leek mij wel de beste optie. p.s. Het bittere dilemma van Jan Jambon Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 september 2018 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De finale oplossing zou kunnen zijn dat we die kandidaat-tsjeef verplichten van flik te worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 10 september 2018 om 16:00. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoelang is dat geleden? Ik denk dat De Wever zich héél voorzichtig heeft uitgedrukt. De kleine garnalen worden gepakt. De grote blijven buiten schot. Die hebben allang "vrienden" gemaakt in hogere politieke kringen dan de gemeenteraad.
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Men" heeft blijkbaar een inschattingsfoutje gemaakt
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe verklaar je dat?
![]() |
#110 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is misschien nog de beste manier om de Arco slachtoffers te vergoeden.
Ik dacht al dat er iets mis was met CVP de laatste tijd, hopelijk snuiven ze niet te veel ....
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit training gegeven aan de zoon van een beëdigd tolk Turks - Nederlands en wat ik van die gast allemaal naar m'n hoofd kreeg ... die werd meer dan een beetje beïnvloed door de salafisten (heb ik later pas begrepen). Nu ja, het is al lang alles te laat. Onze instellingen, onze cultuur gaan hoe langer hoe meer worden aangetast door religie, corruptie, sentimentalisme, anti-wetenschappelijkheid, criminaliteit, ... in tegenstelling tot wat men van de 'progressieve' politici hoort gaat het echt niet voldoende zijn dat men de waarden van de verlichting aanvaardt. Men kan perfect de waarden van de verlichting onderschrijven (wat ze ook mogen zijn : vrijheid, gelijkheid man vrouw, mensen rechten, ...) en toch de hele samenleving in de vernieling rijden door geïmporteerde gewoonten, tradities en waarden en normen die daar niet regelrecht tegen indruisen.
![]() |
![]() |
#114 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
link Het is Peeters zijn dagje niet geweest: heroine-handel, Belfius beursgang uitgesteld, en moeten toegeven dat BDW gelijk had ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
7 OKTOBER WAS DE RODE LIJN! Laatst gewijzigd door Vlad : 10 september 2018 om 19:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als je voor de CD&V stemt in Antwerpen dan stem je voor een partij die niet eens in staat is een lijst van 25 mensen te screenen. Deze partij gaat dan 'the war on drugs' voeren na de verkiezingen? Peeters is de CD&V naar onder de kiesdrempel aan het drijven. 2-3%, meer zal het niet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Peeters is een naïeveling die de Vlerick school heeft gedaan. Al die Vlerickers leven met hun kop hoog in de stratosfeer en als ze dan eens neerbuigend naar beneden kijken dan hebben ze dergelijke zaken voor: een Jood die de hand niet wil schudden, een kandidaat op de lijst die met 3 kg drugs in zijn kofferbak rondtoert. Het zou mij niet verwonderen dat hij erin geluisd is; hoewel dat feitelijk even erg is: iemand die met zijn hoofd in de stratosfeer burgemeester wordt in een stad die tenonder aan het gaan is aan de drugsmaffia zal er als burgemeester ook ingeluisd worden. Hij ware beter chef gebleven van Unizo, dan kon hij tot zijn pensioen met zijn hoofd in de stratosfeer blijven rondwaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |