![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2161 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vrijheid noemen ze dat; dictatuur noem ik dat want het gaat niet om wat recht of krom is; het gaat om de verdraaide ideeën van een groep idioten... |
|
|
|
|
|
|
#2162 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2163 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2164 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2165 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zeg alleen dat het erg is als door het geblaat van de linkse dictatuur pers jij op voorhand naar een juist bedrijf moet gaan zoeken die die linkse dictatuur ook niet ligt ipv je volle capaciteiten daar te kunnen inzetten waar je het beste gebruikt kunt worden... |
|
|
|
|
|
|
#2166 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2167 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik spreek voor de jeugd wiens vrijheid door politieke lompe praat zo beknot wordt... En jij doet je voor alsof je bij het kapitaal hoort... Weet dat je dan hier op dit forum niet je tijd zou zitten te verdoen... Laatst gewijzigd door marie daenen : 13 september 2018 om 21:58. |
|
|
|
|
|
|
#2168 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Anyway diegenen die je bedoelt komen wel op hun pootjes terecht; qui se ressemble s'assemble. |
|
|
|
|
|
|
#2170 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waar zit de grootste koek in la Belgique die verdeeld moet worden??? En jij doet alsof de bedrijven daar hun neus voor ophalen??? |
|
|
|
|
|
|
#2171 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2172 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uit welk prentjesboek hebt u die vandaan?
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 13 september 2018 om 22:17. |
|
|
|
|
|
|
#2173 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jullie beslissen niks. Jullie betalen niks. Jullie kunnen alleen maar bédelen, of stelen
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 13 september 2018 om 22:11. |
|
|
|
|
|
|
#2174 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2175 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2176 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#2177 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ABVV?
Dat waren 'jullie' schoothondjes
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
#2178 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een demcoratie, het woord democratie waardig zou zich moeten houden aan die algemene rechten van de mens om nooit meer dezelfde verschrikkingen te kennen... Als je nu ziet om aan de macht te komen dat het eerste wat die schijnsossen en die schijn linkse linkiewinkies doen is algemene rechten van de mens uit te hollen, een andere wending te geven en die wending als de echte rechten van de mens verplicht aan iedereen op te dringen en andere rechten van de mens zoals gelijkheid man-vrouw op het schroot te werpen... Hewel zulke uiterst gevaarlijke volksmenners moet ik niet hebben... Van S&V moet ik ook niet veel van hebben, ten minste moesten ze echt zijn zoals Pano hen beschreven heeft, maar gezien de algehele indoctrinatie van de linkiewinkies betwijfel ik dat wel sterk en moesten ze ooit machtiger worden zal ik hen ook bestrijden... Maar op dit moment zitten de hoogste noden elders en verlies ik mijn tijd, noch mijn aandacht aan randproblemen... |
|
|
|
|
|
|
#2179 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2180 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook de aandeelhouders doen dat. Laatst gewijzigd door daiwa : 13 september 2018 om 23:21. |
|
|
|
|