![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Oei, dan doe ik vast iets verkeerd. Wilt gij mij nekeer zeggen wat ik er mee moet doen voor ik het in mijn verdamper steek?
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 14 september 2018 om 06:56. |
||
|
|
|
|
|
#382 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Zoals voorbeeld iemand die strijd voor terugbetaling van een medicijn voor zowel hij/zij als andere personen met hetzelfde ziektebeeld? Zijt gij dan een egoïst? Of een zelfverloochenende altruïst? 't Zegt in elk geval veel over uw binair denkvermogen. Niet de eerste keer trouwens...
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 14 september 2018 om 07:03. |
|
|
|
|
|
|
#383 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Drugs moeten legaal worden zodat ze uit de criminele sfeer geraken. Ze moeten echter moreel verworpen worden. Niet te dogmatisch om ze niet te aantrekkelijk te maken voor de jongeren die zich moeten afzetten tegen wat is opdat verandering in de samenleving mogelijk blijft. Maar vanuit de gezondheidssector. Reclame zou men wil kunnen verbieden zoals bij nicotine. Men zou dat trouwens ook mogen doen voor alcohol en automobielen op organische brandstoffen.
|
|
|
#384 | ||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik moet ook belastingen betalen voor mensen in den bak te steken die vb hun vrouw kapot maken. Mij hoort ge hier toch ook niet komen neuten met het simplistische "Stop daar dan mee". Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar dat is dan weer meer een teken van jouw binair denkpatroon. Trouwens, wat versta jij dan onder "een chimpansee gebruiken"? Monkey wrench?
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 14 september 2018 om 07:43. |
||||
|
|
|
|
|
#385 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Niet dat gezever nu van "Cannabis is des duivels" en dan op de foto gaan staan met nen trappist in uw pollen. Geen kat gelooft dan nog dat je het voor de volksgezondheid doet, maar dat ge zuiver stigmatiserend te werk gaat. En kom dan niet af met zever van "Het is cultureel erfgoed". Dat waren slavernij en het herenrecht op de maagdelijkheid van een bruid ook. Als ge zelfs roken al niet volledig durft te verbieden, dan zijt ge nog ruggengraatlozer dan al die verslaafden.
|
|
|
|
#386 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Gij begint daar direct over uranium. Nu, ik verschiet daar niet van, aangezien uw binair denkpatroon in deze geen interpretatie toelaat zeker? Ik heb de indruk dat gij steeds een een wettekst verwacht, waar alle punten en komma's gecontroleerd zijn. leuk discussiëren zo. Doet gij dat overal? Als gij een kastje van den ikea in elkaar moet steken, belt gij dan ook naar ginder om te vragen of ge die hamer van den Hubo daarvoor wel moogt gebruiken? Verder is mijn stelling dat de overheid zich niet te moeien heeft met bepaalde persoonlijke vrijheden als ik daar anderen niet mee schaadt. En gij en anderen mogen daarover denken en argumenteren wat ge wilt, het is een levenskeuze die ik niet snel zal verlaten. Het is trouwens een rekker die aan weerskanten werkt.
|
|
|
|
#387 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Als BigF de (zogezegde) daling van de werkloosheid als een argument te gebruikt pro legalisatie, maar in geen enkele andere thread over enig ander onderwerp zich bezorgd toont over het probleem werkloosheid an sich, dan besluit ik dat dat een vals argument is. Gij moogt dat geloven, be my guest, maar ik geloof er juist geen knijt van! In elk geval geen hypocriet die vals pretendeert in te zitten met de problemen van anderen. Citaat:
zoals (kleine bloemlezing): Wat een onnozele redenering is dat nu weer. Idioten vind je overal. N-VA, de verandering van verkrachters. Wat een slap gelul voor diegenen die dwepen met genocide e.d. Mensen met mentale problemen mee de oven in, zoals in 1940 destijds. Tom Van Grieken,ofte het vlaams rembloksken. |
||
|
|
|
|
|
#388 | ||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#389 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Eigenlijk zouden ze me moeten betalen om hier te posten. In wiet.
|
|
|
|
#390 | |
|
|
Citaat:
Ja, als ik de lange warrige epistels van BigF probeer te interpreteren, dan denk ik altijd: 'hoe zou het verzet dit interpreteren? Dat is zo belangrijk voor mij! belangrijker dan mijn eigen interpretatie! |
|
|
|
|
|
|
#391 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 september 2018 om 08:22. |
|
|
|
|
|
|
#392 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Er is nog hoop voor uw binair denkpatroon! Raar genoeg, denk ik eigenlijk verder nooit aan u.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 14 september 2018 om 08:24. |
|
|
|
|
|
|
#393 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#394 | ||||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die stelling vind ik van een dergelijke idiotie dat ik er zelfs niet meer op ga reageren. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik probeer op democratische wijze bepaalde wetten te doen veranderen. En daar blijf jij nu al een paar posts over doortoeteren dat dat ondemocratisch is. Wat moeten we daar uit besluiten? Dat iedere politieker die ooit een wetswijziging voorstelt een fascist is? Volgens u blijkbaar wel. Citaat:
Citaat:
En laat dat nu net twee redenen zijn die ik hier eerder al aanhaalde als rechtvaardiging voor een verbod. Citaat:
Dat het dus toch verboden is is op zijn minst zeer raar. Cannabis is enkel en alleen verboden omwille van het effect wat het op een gebruiker heeft. Noem mij naast cannabis en paddo's nog eens 1 plant die enkel en alleen om die reden verboden is? Ik ken planten die veel gevaarlijker zijn (of dodelijk zelfs) dan cannabis maar die je wel zonder problemen mag bezitten of zelfs gebruiken als je dat zou willen. De spoedarts zal je hoogstens vertellen dat je dat soort planten voortaan beter niet meer opeet, de ziekenkas zal je hospitalisatie betalen en de politie gaat je niet lastig komen vallen. Geen idee dus waarom cannabis anders behandeld zou moeten worden.
|
|
|
|
#395 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enkele draden geleden probeerde u zich al eens uit die verloren positie te redden door te stellen dat de criminelen hun 'job' dreigden te verliezen en er dus geen extra werkgelegenheid kwam. Sindsdien weten we dus dat u inbrekers, fraudeurs, vervalsers ed. als hardwerkende mensen beschouwt. Ik ga er dan ook niet verder meer op in.
|
|
|
|
#396 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het meest van de pot gerukte: sinds wanneer ben je niet geloofwaardig als je in een discussie een argument gebruikt waarover je het nog nooit in een andere draad gehad hebt? Dat is zowat de meest idiote redenering sinds maanden. Het maakt jou geleuter over chimpansees en walvissen ook onmiddellijk verdacht wat ik vind niet direct reacties van jou terug in draden die over chimpansees gaan. Soit; dit argument vind ik van een ongeziene domheid. "Jou argument is niet geloofwaardig want ik vind geen reacties van jou in topics die over dat argument gaan." Kortzinniger gaat het volgens mij echt niet meer worden. Citaat:
Citaat:
Heb je postzegels verzamelen al eens overwogen? Of professionele hulp?
|
|
|
|
#397 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Dit is wel het toppunt van de zaken omdraaien. Het is weer gewoon hetzelfde als toen je destijds lag te roepen over instellingen die vol zaten met cannabisverslaafden. Dat kon je ook niet bewijzen en het werd je grootste afging in maanden. Hier weer hetzelfde. Je roept maar wat in het rond dat cannabisgebruikers de gemeenschap geld kosten maar dat ergens aantonen, ho maar!
|
|
|
|
#398 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zal ik u een gehandtekend item toesturen?
|
|
|
|
#399 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#400 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Opletten, seffens stampen ze uw deur naar binnen...
Laatst gewijzigd door Xenophon : 14 september 2018 om 12:00. |
|
|
|