Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 september 2018, 15:47   #2341
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
En nog minder en minder Vlamingen zijn de mening van onze media toegedaan... .
Wel, ik zou dat niet zeggen. In het algemeen zijn mensen de mening toegedaan die men hen zegt van toegedaan te zijn. De meeste mensen, en Vlamingen zijn daarop geen uitzondering, hebben geen mening, maar kunnen wel wijsgemaakt worden dat ze er een hebben.

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 september 2018 om 15:47.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 15:51   #2342
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Och Driesje werd gepest. Huilie huilie ween ween
Wat jij niet snapt is niet dat Driesje werd gepest, huilie, huilie maar heel het Vlaamse volk wordt erop gewezen dat ze beter hun mond houden want anders huilie, huilie... de linkse inquisitie staat klaar.
Bravo dat jij achter de inquisitie staat...
Hoeveel mensen heeft Stalin zo vermoord??? Het blijken er meer te zijn dan Hitler op zijn geweten heeft...
Als je oprecht zijt ben je inderdaad tegen Hitler, maar dan kom je hier praktijken van links die naar stalintoestanden verwijzen niet goedkeuren en dan zweer je die evenzeer af vooral omdat die praktijken en niet Driesje, hier voor de deur staan en woester en woester en vernielender en vernielender worden...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 15:52   #2343
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Maar de gewone Waal is een heel vriendelijke mens; ik heb hier heel veel vrienden... Het is zoals overal de top, met de politiek en de media als indoctrinatiemiddel, die alles verknoeien...
Heb ik totaal niets tegen de gewone Waal, wordt hij evenzeer en misschien nog veel meer geindoctrineerd dan de Vlamingen... Er is toch niets eervol aan om van een van de meest geindustrieelde deelgebieden af te zakken tot het niveau van Griekenland waar ze voortdurend het handje naar boven moeten houden omdat enkelen aan de top doorhebben dat met bedelen en de werkende mensen uit te zuigen meer te verdienen valt dan met zelf de hand uit de mouwen te steken en iets op te starten waar andere mensen ook van kunnen profiteren...
De gewone kleurling ook.

Laatst gewijzigd door bembem : 14 september 2018 om 15:53.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 15:53   #2344
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Minder de 'moustique' lezen zou ik zeggen.
Is dat nu ook al een gevaarlijk blad???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 15:55   #2345
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Maar zou het gerecht binnenvallen bij mensen die in een prive chat groep een fotootje van zichzelf naast dat van Mao plaatsten, en die prive chatgroep gekraakt en uitgesmeerd werd op een openbare zender voor commerciele doeleinden ?
Uw oogappeltje(s) deed nog wel iets meer dan met een fotootje dwepen.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 15:56   #2346
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Zijn lesje... Maar ik laat aan de rechter over om te beslissen, after all leven we niet in een bananenrepubliek
Zeker? Dank zij onze politiek correcte media lijkt het er in ieder geval heel erg op.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 15:57   #2347
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Uw oogappeltje(s) deed nog wel iets meer dan met een fotootje dwepen.
Ik heb het niet gezien, maar voor zover ik weet lachten ze ONDER ELKAAR met arme negerkes die van honger of zo omkwamen, met opgestookte joden destijds en dweepten ze met een plastiek machinepistool of zo. En toonden ze ook iets over de vandalenstreken die ze hadden uitgehaald.

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 september 2018 om 15:58.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 15:59   #2348
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik weet dat dat voor iemand als jij zo goed als totaal ondenkbaar moet zijn.
Ik heb niets te bewijzen mijn beste. Mijn bagage is meer dan genoeg om me niet door een hostiele flamingant met extreemrechtse symlathieen de les te laten spellen.

En btw kindergeld is eveneens een uitkering. Ik veronderstel dat jij die vanuit je hoogstaande principes weigert
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 16:00   #2349
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik heb het niet gezien, maar voor zover ik weet lachten ze ONDER ELKAAR met arme negerkes die van honger of zo omkwamen, met opgestookte joden destijds en dweepten ze met een plastiek machinepistool of zo. En toonden ze ook iets over de vandalenstreken die ze hadden uitgehaald.
De vrouwen niet vergeten mijn beste.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 16:02   #2350
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
En btw kindergeld is eveneens een uitkering. Ik veronderstel dat jij die vanuit je hoogstaande principes weigert
De netto flux van wat ik voor al die grappen betaal is groter dan de fractie die men mij daarvoor terugstort. Ter informatie, in Frankrijk krijg ik 32 Euro kindergeld per maand, omdat ik 2 kinderen heb. Ik betaal veel en veel meer sociale bijdragen dan die 32 Euro kindergeld.
Waarom krijg ik zo weinig ? Omdat ik teveel bijdraag (ttz, verdien).
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 16:03   #2351
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Niet te geloven... die hard blokkers die oorlogsmisdadigers als Cyriel Verschaeve aanbidden maar niet eens weten dat het in België niet strafbaar is om Hitler te vereren...
De cretinisering binnen het vlaams blok neemst alarmerende proporties aan.
Over wiens cretinisering heb je het. Als de gesubsidieerde openbare media ongestraft mensen openbaar mag veroordelen, zonder proces mag afstraffen voor peanuts, welke grote intelligente mens gaat dan nog denken dat men ongestraft Hitler mag vereren... binnenhuis misschien, maar AUB laat de mediainquisitie er niet op vallen...
Wat telt in dit land de wet nog; zij zijn de wet...
Jullie lopen achter de feiten aan; de wet is enkel een vodje papier, altijd al geweest wanneer het paste in de politiek van la Belgique, vooral daar waar het tegen de Vlamingen gericht was...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 16:05   #2352
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Wil iemand dit superbelangrijke nieuws even aan Netanyahu en Khamenei meedelen aub ? Alles is vergeten & vergeven blijkbaar, het was maar voor de show en nu gaan ze samen europa aanpakken.

Niets begrepen, Kamenei is de vijand die de Saoudi's met veel plezier gaan aanpakken...

Bovendien wie zegt dat de mening van een Joodse geleerde de waarheid is. Ik heb het duidelijk zo voorgesteld; als een mening zoals een ander...

Maar ik onken niet dat het wel een mogelijkheid zou kunnen zijn en dat het veel zou verklaren...

Ik heb enkel gezegd dat waakzaamheid geboden is...

Mensen van S&V hier afdoen als uiterst gevaarlijk en staatsondermijnend en de opinie van een Joodse geleerde, die op vele punten overeenkomt met de geschiedenis en de actuele toestanden afdoen als zever...

Ik weet wel wie ik meer geloofwaardig vind...

Dag en nacht afgeven op de nazie-collaborateurs hier in ons land en daarna met hand en tand nazietoestanden uit Spanje, waar ze nu zelf toegeven dat de vorige premier een aanhanger is en was van Franco komen goedpraten...

Voor mij geen eieren meer van zo'n boer...
Zo iemand is volledig door de mand van het geloof gevallen...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 14 september 2018 om 16:11.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 16:06   #2353
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
De vrouwen niet vergeten mijn beste.
Ah, ja de vrouwen.
Zoals ik zegde ik heb het niet gezien. Maar dat moet ook niet. Zij vertelden elkaar onnozelheden, maar zij organiseerden, voor zover ik weet, geen concrete misdaad.

Hadden zij met Bourgeois rijken die de kop af gekapt worden tijdens de Franse revolutie zitten lachen, vuige moppen zitten tappen over historische nazi figuren, video montages gemaakt over pastoors in belachelijke situaties, seksistische moppen over vette Amerikaanse mannen et een klein pietje en zichzelf getoond met fotootjes van Mao en Che Gevara, er zou zelfs geen reportage zijn geweest.

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 september 2018 om 16:08.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 16:09   #2354
JimmyB
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 7.843
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zonder de vrijheid om ook "foute" meningen te uiten is het een hele kunst om precies te weten welke rechten men wel of niet heeft.
Ik vraag me af indien je ook zo fel zou reageren indien er een wet bestaat die zegt dat je esthetische kwaliteiten van paardenbloemen niet verdedigen en dat je mensen niet mag aanzetten om paardenbloemen te laten staan in plaats van ze uit te steken.
JimmyB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 16:15   #2355
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat is het nu net : onze Max schijnt niet te beseffen dat hij legaal niets misdoet als hij Hitler of zijn adepten adoreert. Hij zit te pleiten voor een recht, en weet niet eens dat hij het al heeft.
Heeft hij het nog???
Of zat jij misschien ook op Mars de laatste dagen???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 16:19   #2356
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Is dat verboden?

Welke straf heeft Leopold III gekregen?
Hij werd op het bevel van de francofonie ontroond, maar dat kan even goed zijn omdat hij, in gevangenschap het aangedurfd had om te trouwen met een Vlaamse... Enfin dan nog zo'n Vlaamse die misschien zelfs geen twee woorden Vlaams kende... Maar zoals onze media nu verkondigt kan het zijn dat ze het Vlaamse verketterde DNA vreesde... De francofonie wist toen al dat de Vlamingen hun DNA minderwaardig was...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 16:20   #2357
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ah, ja de vrouwen.
Zoals ik zegde ik heb het niet gezien. Maar dat moet ook niet. Zij vertelden elkaar onnozelheden, maar zij organiseerden, voor zover ik weet, geen concrete misdaad.

Hadden zij met Bourgeois rijken die de kop af gekapt worden tijdens de Franse revolutie zitten lachen, vuige moppen zitten tappen over historische nazi figuren, video montages gemaakt over pastoors in belachelijke situaties, seksistische moppen over vette Amerikaanse mannen et een klein pietje en zichzelf getoond met fotootjes van Mao en Che Gevara, er zou zelfs geen reportage zijn geweest.
Hadden & zullen.. Just face it: zelfs de N-VA top vindt het te gortig, dat Dries naar VB overstapt, where he belongs
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 16:21   #2358
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
De netto flux van wat ik voor al die grappen betaal is groter dan de fractie die men mij daarvoor terugstort. Ter informatie, in Frankrijk krijg ik 32 Euro kindergeld per maand, omdat ik 2 kinderen heb. Ik betaal veel en veel meer sociale bijdragen dan die 32 Euro kindergeld.
Waarom krijg ik zo weinig ? Omdat ik teveel bijdraag (ttz, verdien).
Jaja altijd excuses. But like I said je incasseert ze toch maar die 32 euro nietwaar
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 16:27   #2359
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
De vraag is natuurlijk was nazi-Duitsland wel de vijand van Vlaanderen ?
Alleen al dat vragen doet la Belgique op zijn achterste poten gaan staan, want zij zijn wel de vijand van Vlaanderen... De franstaligen laten het toch altijd zo uitschijnen...

Toen Leterme of iemand uit de federale regering zei dat hij de belangen van de Vlamingen verdedigde viel madame 'non' van haar stoel, in de federale regering mochten de Vlaamse afgevaardigde de belangen van de Vlamingen niet verdedigen, maar moesten ze belangen van alle Belgen verdedigen; terwijl zijzelf nooit verder is gekomen en dat zei ze ook dan de belangen van de franstaligen te verdedigen...
Vlaams is de vijand van la Belgique en hoewel het in de wet staat is het voor de francofonie niet toegelaten om de Vlaamse belangen in de federale regering te verdedigen...

Dus wie is de vijand van Vlaanderen???
En wie zijn dan de collaborateurs???
We moeten toegeven dat er heel veel rondlopen in Vlaanderen en dat ze hoog opgeklommen zijn op de saboteringsladder in la Belgique...

Maar ze moeten hun eigen winkel, als afkoopprijs om de Vlamingen te bedriegen, in stand houden en ze weten dat dat niet mogelijk zal zijn in een vrij Vlaanderen dat vooruit wil en niet in het moeras van het overdreven profitariaat wil blijven stikken...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 16:27   #2360
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyB Bekijk bericht
Ik vraag me af indien je ook zo fel zou reageren indien er een wet bestaat die zegt dat je esthetische kwaliteiten van paardenbloemen niet verdedigen en dat je mensen niet mag aanzetten om paardenbloemen te laten staan in plaats van ze uit te steken.
Knuppel, weet ik niet, maar ik, ja. Uiteraard. Stel U een reportage voor waar een bende onnozele paardebloemenliefhebbers belachelijk gemaakt worden omdat ze cannabis - eh - paardenbloemen willen kweken...
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be