Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 september 2018, 22:27   #2461
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Zeg dat ook eens tegen De Wever svp, after all is het wel le big manitou die je oogappeltje de deur wees; not me noch dpg
Ik heb geen oogappeltjes. Jij duidelijk wel.

De big manitoe heeft niet voor rechter gespeeld maar gehandeld als voorzitter van een partij die voortdurend beloerd wordt door een horde bloeddorstige hyena's.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 september 2018 om 22:28.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 22:28   #2462
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Liegen helpt niet, meisje. JIJ begint telkens over die" rollen" als je niet meer weet van welk hout argumentatiepijlen in verband met het onderwerp te maken. Het gebruik van argumenten is hoe dan ook jouw ding niet. Trollen zoveel te meer.

IK heb voldoende aangetoond dat die resoluties bestaan. MET tekst EN links.
Ik wacht op de officiële tekst van de Belgische onafhankelijkheidsverklaring.

Doctor Bruno Yammine kan je daar wellicht mee helpen. Je kan hem via PB contacteren. DOEN!

Je deed dat nog nooit, wel veel bla bla en fantaziek er rond verkocht maar nog nooit iets aangetoont van een serieuze bron.

Niks dus, je vlucht vooruit over iets waar ik het nog nooit over gehad heb toont alleen maar je onmacht en wanhoop aan om iets aan te tonen dat alleen in fantaziekskes bestaat.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 22:29   #2463
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Hewel de ondergrondse ondemocratische linkiewinkie druk moet dan wel echt heel diepgaand zijn dat zelf verkozen mensen moeten buigen voor hun leugenachtige dictaten...

Maar blijf jij liever stilstaan bij S&V zoals zij willen zodat ze de hele democratie hier in het land met het medeweten van geindoctrineerde dwaze mensen verder om zeep kunnen helpen...

De dikke kapitalisten waar ze zogezegd de hele tijd op afgeven zullen in de handjes klappen en verder de rijkdommen van de arme mensen afromen...
Ik ben geen fan van De Wever maar in deze geef ik hem gelijk, niets te zien met ondemocratische linkiewinkie druk; denk jij nu serieus dat le chef du N-VA links is, stond in de 'moustique' zeker
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 22:31   #2464
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:

De big manitoe heeft niet voor rechter gespeeld maar gehandeld als voorzitter van een partij die voortdurend beloerd wordt door een horde bloeddorstige hyena's.
2

De politieke vriendjes van bembem...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 22:32   #2465
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Kronkel kronkel.
Oud 14 september 2018, 22:35   #2466
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben geen fan van De Wever maar in deze geef ik hem gelijk, niets te zien met ondemocratische linkiewinkie druk; denk jij nu serieus dat le chef du N-VA links is, stond in de 'moustique' zeker
Bembem, heel de media is een ondemocratische linkiewinkiedruk en vele mensen lezen die media nog en hebben dat niet door... Zij zien niet in dat het zij en niemand anders zijn die de democratie onderdrukken en die een nieuw en zwaar debacle op de kop van de mensen aan het loslaten zijn...
Oud 14 september 2018, 22:36   #2467
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Kronkel kronkel.
Tuurlijk, al zo ver afgezakt dat je de waarheid nog alleen maar als kronkel kronkel kunt beschrijven???
Is het misschien nodig omdat je je eigen gemoedsrust niet in gevaar wil brengen???
Het kan heel hard en heel moeilijk zijn om de waarheid onder ogen te zien en te aanvaarden...
Oud 14 september 2018, 22:37   #2468
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bembem, heel de media is een ondemocratische linkiewinkiedruk en vele mensen lezen die media nog en hebben dat niet door... Zij zien niet in dat het zij en niemand anders zijn die de democratie onderdrukken en die een nieuw en zwaar debacle op de kop van de mensen aan het loslaten zijn...
Ok en daarom is BDW dus een linkse.

Puh-lease
Oud 14 september 2018, 22:37   #2469
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Je deed dat nog nooit, wel veel bla bla en fantaziek er rond verkocht maar nog nooit iets aangetoont van een serieuze bron.

Niks dus, je vlucht vooruit over iets waar ik het nog nooit over gehad heb toont alleen maar je onmacht en wanhoop aan om iets aan te tonen dat alleen in fantaziekskes bestaat.
Liegen helpt niet, meiske. Je hebt er die "rollen" nog maar pas opnieuw bij gesleurd. Voor de elf-en-dertigste keer, en altijd in een draad die over iets anders gaat. Zoals deze.

De officiële tekst van de Belgische onafhankelijkheidsverklaring zal zeker bestaan. Neem niet wéér de vlucht vooruit en post die tekst even op dit forum. Vindt je hem niet, dan is Belgique niet officieel onafhankelijk verklaard, en bestaan die "rollen" niet.
Oud 14 september 2018, 22:40   #2470
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tuurlijk, al zo ver afgezakt dat je de waarheid nog alleen maar als kronkel kronkel kunt beschrijven???
Is het misschien nodig omdat je je eigen gemoedsrust niet in gevaar wil brengen???
Het kan heel hard en heel moeilijk zijn om de waarheid onder ogen te zien en te aanvaarden...
Tja mijn leefwereld beperkt zich niet tot een waals dorpje & de 'moustique'. Misschien eens wat meer buiten komen... ipv je wereldvreemdheid hier tentoon te spreiden.
Oud 14 september 2018, 22:43   #2471
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:

Puh-lease
Waar zeg ik dat ???
Omdat ik over linkiewinkies spreek rekent jij daar zo maar BDW bij...

BDW is aangeschoten wild voor de winkiewinkies...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 14 september 2018 om 22:43.
Oud 14 september 2018, 22:44   #2472
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Puh-lease
BDW is geen linkse omdat hij Dries buiten shotte. BDW heeft wel meer N-VA-ers uit de partij gezet of "helpen vertrekken" wiens denken niet strookte met het zijne. De Wever is niet het enige "kleine Francomannetje" die geen tegenspraak duldt in dit corrupte koningdom.
Oud 14 september 2018, 22:45   #2473
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Liegen helpt niet, meiske. Je hebt er die "rollen" nog maar pas opnieuw bij gesleurd. Voor de elf-en-dertigste keer, en altijd in een draad die over iets anders gaat. Zoals deze.

De officiële tekst van de Belgische onafhankelijkheidsverklaring zal zeker bestaan. Neem niet wéér de vlucht vooruit en post die tekst even op dit forum. Vindt je hem niet, dan is Belgique niet officieel onafhankelijk verklaard, en bestaan die "rollen" niet.
QED dus gezien je niet kunt aaantonen dat ik ooit eerder over de Belgische onafhankelijkheidsverklaring aan het zeveren was zoals jij constant deed over de resoluties van Straatsburg.

Je vlucht vooruit in verband met die Belgische onafhankelijkheidsverklaring toont alleen je onmacht en wanhoop aan om iets aan te tonen dat alleen in fantaziekskes bestaat, fantaziekskes die niet gaan bestaan omdat knuppel erin is gaan geloven.

Laatst gewijzigd door dpg : 14 september 2018 om 22:45.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 22:45   #2474
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar zeg ik dat ???
Omdat ik over linkiewinkies spreek rekent jij daar zo maar BDW bij...
I give up
Oud 14 september 2018, 22:46   #2475
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja mijn leefwereld beperkt zich niet tot een waals dorpje & de 'moustique'. Misschien eens wat meer buiten komen... ipv je wereldvreemdheid hier tentoon te spreiden.
Komen ze weer af met hun wereldvreemdheid om de Vlamingen zogezegd verder te debiliteren...
Wie is er wereldvreemd; hij of zij die meerdere talen kent of hij die het alleen bij zijn eenheidsworst 'non' moet houden???

Wie is er wereldvreemder dan door en door geindoctrineerde mensen die in dezelfde zin het ene en het tegengestelde vertellen zonder het zelfs maar door te hebben???
Oud 14 september 2018, 22:49   #2476
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
I give up
Het werd tijd.

De Wever een linkse noemen omdat hij iemand buiten sjot die hem (misschien...) stemmen kost, is er een ietsie pietsie over.
Oud 14 september 2018, 22:54   #2477
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Komen ze weer af met hun wereldvreemdheid om de Vlamingen zogezegd verder te debiliteren...
Wie is er wereldvreemd; hij of zij die meerdere talen kent of hij die het alleen bij zijn eenheidsworst 'non' moet houden???

Wie is er wereldvreemder dan door en door geindoctrineerde mensen die in dezelfde zin het ene en het tegengestelde vertellen zonder het zelfs maar door te hebben???
Kijk Marie ik had op m'n tiende reeds op 3 verschillende continenten school gelopen en woon nu in het antwerpse aka nabij de zetel vh VB. Ik zal wel weten zeker hoe extremisme haar gang gaat -zowel autochtoons als allochtoons dus, en ja mijn kijk is toch iets minder wereldvreemd dan die van jouw met je irrationele angst mbt de grote francofonie, de linkiewinkie media en alles wat ook maar een kleurtje heeft.
Oud 14 september 2018, 22:56   #2478
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het werd tijd.

De Wever een linkse noemen omdat hij iemand buiten sjot die hem (misschien...) stemmen kost, is er een ietsie pietsie over.
Begrijpend lezen pls, dat was een reply op Marie die bezig was dat De Wever volgens haar links is.

Laatst gewijzigd door bembem : 14 september 2018 om 22:57.
Oud 14 september 2018, 23:24   #2479
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
QED dus gezien je niet kunt aaantonen dat ik ooit eerder over de Belgische onafhankelijkheidsverklaring aan het zeveren was zoals jij constant deed over de resoluties van Straatsburg.

Je vlucht vooruit in verband met die Belgische onafhankelijkheidsverklaring toont alleen je onmacht en wanhoop aan om iets aan te tonen dat alleen in fantaziekskes bestaat, fantaziekskes die niet gaan bestaan omdat knuppel erin is gaan geloven.
Gaat u aub de spinnen nog wat hooi voeren?
Dank u.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2018, 23:31   #2480
Zephyrkaos
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Begrijpend lezen pls, dat was een reply op Marie die bezig was dat De Wever volgens haar links is.
voor marie is zelfs de ex ceo van oostende die nu en hotel in durbuy gekoopt had n linkiewinkie , als je niet zoals marie denkt ,voor het arme onderdrukte wijf dat in la wallonie woont bij de groote francofonie bent je automatisch links en anti rechts en de grootste vriend van de antivlaamse belgicistiche media

Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 14 september 2018 om 23:32.
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be