![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Omdat waar jij voor pleit enkel nog in uw fantasie bestaat. De situatie IS zo dat wanneer ge verslaafd geraakt aan een produkt ge steun krijgt van de overheid, en ook moet accepteren dat het geld dat deze achterhoudt daarvoor wordt gebruikt. Uw geleuter over verantwoordelijkheid zit voorlopig enkel nog in uw hoofd hoor. ![]()
![]() |
![]() |
#502 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Colorado eh:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
|
![]() Ingredients: Sugar, Milk, Vegetable Fat, Cocoa Butter, Cocoa Mass, Salt , Egg White, Soy, Wheat, Milk, Egg and Barley, Peanuts & Treenut [/quote]
De wereld is groter dan dit forum. Deze keuze is dagelijkse kost voor heel veel mensen. En dit voor zolang de mensheid bestaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
|
![]() Citaat:
De staat moet dat maar opvangen. Moet ge zo een vrouw niet dwingen om zich te laten steriliseren, of moet ge lijdzaam toekijken hoe ze blijft kinderen werpen? sinds wanneer hebt gij het mandaat om voor elke blower te spreken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij de rechtbank kan dit principe anders wel, verzachtende omstandigheden wegens geen eerdere veroordeeling. Gij zijt dan ook tegen de rechtstaat zeker.
![]() |
![]() |
#506 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, net het tegenovergestelde, gij hebt het over de verantwoordelijkheid leggen bij het produkt ipv bij de persoon. Allez, toch bij cannabis. Hier bij smartphone of alcohol fiets je daar steeds mooi omheen.
![]() |
#508 | |
|
![]() Citaat:
elke dag een mars eten kan, afhankelijk van uw dieet natuurlijk, het lichaamsgewicht met 23 kg doen toenemen. Energierijk, dat wel. Voedzaam? Waar zijn de vitamines, de mineralen? Lege calorien zijn gewoon lege calorien. Daar is niets voedzaams aan ah, een vals dilemma. Zeg het dan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | |
|
![]() Citaat:
![]() iemand dwingen tot sterilisatie. Dat is zo jaren 30 eh Geert. Nostalgie? Heimwee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vermoed dat je dit wel meent, maar toch is de realiteit heel wat anders.
Ga eens een paar maanden helpen op een voedselbedeling ofzo. Veel van die zwakkeren zijn losers, en net omdat ze zo mentaal zwak zijn en/of een hele jeugdproblematiek meedragen, gewoon niet in staat zijn om mee te draaien, of hun kinderen anders op te voeden. Wat gij dan wilt is deze laten creperen.
![]() |
#511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer zeker wel. Dat nog steeds goedmenende forumleden reageren op uw getrol is een mirakel op zich. Dat je getrol duidelijk onder invloed is geschreven maakt het alleen maar zieliger.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 september 2018 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En uw prietpraat over 'communicerende vaten'... Als dat klopt vraag ik mij af waarom de overheid altijd zoveel belang hecht aan de economie en jobcreatie. Citaat:
Natuurlijk ben je zo gehaaid om maar de helft van mijn quote te gebruiken. Die tweede helft maakt immers duidelijk dat ik duidde op uw eigen bewering dat ook jobs in de criminele (of zwarte) sector gewoon jobs zijn. Hier zie: de complete quote: (en kom nu nog maar eens af met dat ik voor zwartwerk ben): Citaat:
Citaat:
Die beweringen van je zijn zo leugenachtig en achterbaks. Citaat:
Nu die leugen amper gaan liggen is kom je met de volgende. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#513 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#514 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ken geen enkel legaal produkt dat de roes van cannabis biedt. Alcohol is het niet, het gevoel is totaal verschillend. Of ge zou dan kunnen stellen dan dat er naast een café geen restaurant mag komen. Of bedoel je toch cannabis, en duidt 'Bobbejaanland' dan op een clandestien pretpark met 0,0 controle op de toestellen of bijdragen aan de sociale zekerheid?
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 17 september 2018 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, lachwekkend he? Net zo lachwekkend toen jij beweerde dat mijn strijd voor legalisatie ondemocratisch was.
Ik ben blij dat je het inziet. Citaat:
Iedereen weet dat dokters en ziekenhuiskosten (deels) terugbetaald worden door de ziekenkas. Dat er geen vragen gesteld worden over eventueel druggebruik alvorens met tot terugbetaling overgaat. Maar omdat geert er hier echt niet meer uitgeluld geraakt vraagt hij om aan te tonen waar dat beslist is... De normale, bij zijn verstand zijnde forummer zal denken: wat maakt het uit waar of wanneer dat beslist is; het resultaat is er. Er wordt terugbetaald. Drugs of niet. Maar niet geert. Die denkt: shit; hij heeft gelijk. Hoe kan ik dit punt verder uitmelken zodat mijn ongelijk niet meer opvalt? Wat kan ik zoal vragen om voor wat afleiding te zorgen? Volgens mij kan je met geert zelfs discussiëren over het feit dat de zon in het oosten opkomt. Geert zal zeggen in het westen en als je dan aangeeft dat ze al miljoenen jaren in het oosten opkomt gaat geert vragen:"Toon mij eens aan waarom ze ook morgen in het oosten en niet in het westen gaat opkomen?" Kortom: geert draait er zijn hand niet voor om om bij een voor 99,9999% vaststaand feit toch te beginnen leuteren over die resterende 0,0001% als die 0,0001% zijn laatste houvast is. Citaat:
Toon mij aan waarom ik vind dat de overheid zich niet met cannabis moet bezig houden. Of hou gewoon op met je leugenachtige beweringen. Heb je trouwens al gevonden waar ik iets zei over verkrachtingen en arbeidscontracten? Dat was een beschuldiging die er flink over ging eh gast? Ga je nog toegeven dat dat een leugen was en je excuseren of ga je alsnog met bewijzen komen? Citaat:
De enige keer dat ik gezegd heb dat de overheid zich niet moet moeien is als het gaat over wat ik met mijn lichaam wil doen. Jij maakt daar op een leugenachtige manier van dat ik gezegd heb dat de overheid zich niet met cannabis mag moeien. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 17 september 2018 om 11:29. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#516 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Besef je zelf nog steeds niet hoe ver je jezelf van de kwestie af aan't lullen bent? Heb jij echt niet in de gaten dat, wanneer je eenmaal zo ver gekomen bent dat je in een cannabisdraad Marsrepen moet gaan verdedigen om je gelijk te halen, je serieus het noorden kwijt bent?
![]() |
![]() |
#517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit begint uit de hand te lopen! Hier geef je nu eindelijk eens gewoon toe dat je maar wat in het rond ligt te roepen zonder echt te lezen wat er gezegd wordt.
Ik heb het tot twee keer toe over CACAO. Dat je daar 1 keer overheen leest kan ik nog aannemen. Maar als ik het dan ook nog twee keer over KOFFIE heb lijkt het me sterk dat je ook de tweede keer niet ziet dat het over CACAO en niet COLORADO gaat. Maar wat gebeurt er blijkbaar? Jij ziet het woordje CACAO, leest daarin het woordje COLORADO, leest de betreffende post helemaal niet meer verder en begint in het wilde weg weer maar wat te toeteren over Colorado. Zo ver ben je ondertussen afgedwaald. Gewoon niet meer lezen wat er staat. Reageren op wat je denkt dat er staat. Met altijd maar dezelfde punten. Voor degenen die niet weten na welke post geert over COLORADO begint: Citaat:
Ik begin me als discussiepartner van geert een beetje te voelen als iemand die 5 meter voor een rolstoelpatient uit loopt en hem uitlacht omdat hij niet kan lopen. Dit begint aan te voelen als lachen met gehandicapten of achtergestelden. Ik ga er dus ook mee stoppen. Dit voelt niet goed meer aan. Ik heb mijn punten gemaakt: voor mij moet de overheid cannabis legaliseren. Ze kan de productie ofwel in handen nemen ofwel uitbesteden aan sterk gecontroleerde bedrijven. De overheid controleert de kwaliteit van de cannabis en verkoopt de cannabis in bepaalde verkooppunten of besteed deze verkoop weer uit aan bedrijven die deze verkoop op een streng gecontroleerde manier uitvoeren.
![]() |
![]() |
#518 | |
|
![]() Citaat:
LEES: BigF In Californië bedroeg de belastingopbrengst in 2016 maar liefst 646 miljoen dollar, in Washington 270 miljoen dollar en in Colorado 140 miljoen dollar. Hoeveelste kemel is dit al van u? Maar laat het u niet stoppen, doe gewoon voort. Tot de volgende kemel! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
|
![]() Hup, een JvdB'ke, ge stelt en vraag, en het antwoord is een ... vraag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |