![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is dus allemaal zo een erg niet nu we dat weten. ![]() Als ons Freya er haar mee gemoeid heeft komt dat op heel lange termijn allemaal wel in orde hoor, dat mens heeft een visie hoor.
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Troost je. Je bent niet de enige die er zo over denkt. Verstand op nul, meer is daar niet voor nodig.
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Optima, Publipart, Ghelamco, WooninGent,... De stroom schandalen is onophoudelijk. Wat heeft de Gentenaar nog nodig om die rood-groene zwendelaars weg te stemmen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook leuk om te lezen...
Citaat:
06/09/2010 . Zes maanden later... Citaat:
Citaat:
7 februari 2018 Citaat:
Zo zie ja maar wat een onbetrouwbare sujetten politici zijn....
![]() |
![]() |
#127 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Norbert |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gentse SP.A-fractieleidster woont in sociale woning
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag mij dan af wat een markt(on)conforme huurprijs is?
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wa gent betreft moet de Nva beter zwijgen ze wisten het maar wachten doelbewust nog een paar jaar tot de volgende verkiezing, zitten ze echt iets met die huurders in? Laatst gewijzigd door 1207 : 4 oktober 2018 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar gebouwen zijn is er corruptie.
Geld in de zakken steken van overdreven facturen of zelfs vervalste facturen. En geen 100€ hé. Miljoenen!
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vijfduizend gezinnen met te hoog inkomen wonen toch in sociale woning
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 oktober 2018 om 05:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel de VRT en niet NVA die dit naar buiten heeft gebracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
24.500€ bruto per jaar komt op iets meer dan 2.000€ bruto per jaat voor een alleenstaande= 1.300€ netto per maand. Dat wil dus zeggen dat je als ongeschoolde alleenstaand met een uurloon 13.75€ niet meer in aanmerking komt voor een sociale woning. 36.000€ per jaar bruto voor een koppel. Dat wil dus zeggen dat je niet met 2 full time mag gaan werken. En van die 36.000€ bruto houd je dan amper 22.000€ netto over, dus nog geen 2000€ per maand. Die 135.000 wachtenden zijn dus doppers en leefloners, Want de werkenden komen bijna allemaal boven die grenzen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet de Anne Schiettekattes van deze wereld, die naast een reguliere job ook nog eens 9 betaalde mandaten hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vergeet de vluchtelingen, asielzoekers en alle andere "immigranten".
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minister uit bezwaren bij Antwerps OCMW-onderzoek naar inkomsten van steuntrekkers
Citaat:
Naar alle waarschijnlijkheid zullen er mensen zijn die zich geviseerd voelen door de 'controles' en het plaatsen onder de noemer: 'heksenjacht' ![]() Tal van anderen zullen er dan wel met akkoord gaan dat dit onderzocht moet worden om alles daarna in 'goede banen te kunnen leiden'. Een ware lijdensweg of net niet. p.s. Het gemiddeld maandelijkse brutoloon anno 2018 in België bedraagt 3.329 euro.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 oktober 2018 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |