![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1741 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1742 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1743 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook al paar keer serieus met geconfronteerd geweest op de autostrade. Ook verschillende verkeersborden halen het niet qua weergave als het 'laag hangende winterzonnetje' zijn intrede doet. Borden aan ronde punten die een aankomend tramstel moeten signaleren halen het echt niet. Dat zwakke witte lichtje aan trein overwegen? Ok, een goeie zonnebril in de wagen hebben liggen is geen overdreven optie. p.s. Ik voel mij ook het best bij temperaturen van een 17 a 20° Meer moet dat niet zijn voor mij. Een snoepreisje naar een Zuiders land daar kan men mij echt géén plezier met doen want dan sta ik gelijk al te wachten tot het vliegtuig terug huiswaarts vertrekt.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2018 om 10:04. |
|
|
|
|
|
|
#1744 |
|
Banneling
|
Sossenlogica:
'er is geen importarmoede want er zijn ook allochtonen arm.' |
|
|
|
|
|
#1745 |
|
Banneling
|
Yep foutje, autochtonen zei Ginnih Beels weldegelijk.
Laatst gewijzigd door Anna List : 6 oktober 2018 om 15:12. |
|
|
|
|
|
#1746 |
|
Banneling
|
De druivenoogst is binnengehaald en geperst. Het is altijd een plezier de anderen te zien werken. Ik eet er enkel maar van…
|
|
|
|
|
|
#1747 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is niet mijn gewoonte om te schelden, maar "stomme teef" is het enige wat je hierop kan antwoorden: https://pbs.twimg.com/media/DoxsU4kXUAAz0-f.jpg:large
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 6 oktober 2018 om 18:55. |
|
|
|
|
|
#1748 |
|
Banneling
|
https://sceptr.net/2018/10/vader-aan...gen-immigrant/
Vader aangeklaagd voor beschermen dochter tegen immigrant. Laatst gewijzigd door Anna List : 6 oktober 2018 om 19:08. |
|
|
|
|
|
#1749 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
|
|
|
|
|
#1750 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bij een ander kind ook trouwens. |
|
|
|
|
|
|
#1751 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kan het nog gekker in deze wereld, blijkbaar wel. Sorry Libro dat het op huidig ogenblik niet echt een plezierig onderwerp is, mea maxima culpa.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2018 om 20:10. |
|
|
|
|
|
|
#1752 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1753 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De politie zal een PV wegens slagen en verwondingen opgesteld hebben (waar ze niet onderuit kan) maar het OM zal nog moeten beslissen of ze effectief gaan vervolgen én dan moet er nog een veroordeling volgen (DAT zou de echte schande zijn). Gewoon het verloop van de procedure afwachten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 6 oktober 2018 om 20:40. |
|
|
|
|
|
#1754 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#1755 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Al eens sneeuwvlokjes met kabelbinders aan gezien? https://twitter.com/i/status/1048649253441036290
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 6 oktober 2018 om 22:03. |
|
|
|
|
|
#1756 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lollig resultaat van vliegtuig beschildering:
![]()
|
|
|
#1757 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik hoop dat het nog niet eerder in dit draadje aan bod gekomen is,maar wat de kliederaar "banksy" uitgemeten heeft met zijn werkje "meisje met ballon" is heerlijk:
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20181006_...anksy-gerekend héhéhéhé
|
|
|
#1758 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1759 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1760 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik was misschien al op de 'goede' weg: 'Onderweg naar morgen
'
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|