![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan moet ik toch concluderen dat het met uw aanvoelen voor onze vrijheden heel erg gesteld is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij misschien. IK zei dat de Spaanse regering de rechters niet benoemt. Is het dat? Jij wist niet eens wie ze benoemde....van toeten noch van blazen wist je... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Moet hij wel duidelijk maken dat het zijn mening is en niet verklaard vanuit zijn functie, en vooral moet het Vlaams Parlement zijn mening niet steunen en dus 'recupereren'. Goed dat ze mooi te kakken gezet zijn door Spanje. Citaat:
Natuurlijk zouden jij en ik het beter doen dan Spanje. Ik zou ze hun referendum geven en jij zou ze meteen hun onafhankelijk geven. Maar wij hebben met geen grondwet rekening te houden die ons dat belet Laatst gewijzigd door eno2 : 18 oktober 2018 om 21:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar je ging echt voor 100% uit de bocht. In bericht 239 (https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=239) sprak ik over de unanieme steun voor Peumans in het Vlaams parlement. Waarop je in bericht 243 (https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=243) eiste dat ik maar eens moest aantonen dat de voltallige Vlaamse regering Peumans gesteund had. Het verschil niet kennen tussen een regering en een parlement, qua afgang kan dat tellen.
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige die zich hier "te kakken" heeft gezet, was de Spaanse overheid die nog eens bevestigd heeft voor de rest van de EU hoe weinig ze daar in Madrid kunnen omgaan met democratische vrijheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben trouwens wel een grondwet die bindende referenda onmogelijk maakt. Of waar vindt u in de Belgische grondwet een artikel dat dergelijke volksraadplegingen regelt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Moet dat nog betoogd worden? Reken eens uit welke partijen artikel 155 gesteund hebben en hoeveel % van de stemmen dat vertegenwoordigt... Bij de overgrote meerderheid van het volk trouwens ook. Nu, dit is voer voor de Catalonië gaat er een klop op geven. Hoe gaat dit incident eindigen? Vlaanderen ligt verdiend buiten en dat blijft zo? Ik denk en betreur het maar wel verdiend ook. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 oktober 2018 om 22:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of anders gezegd: bent u in staat het verschil te weten tussen de uitvoerende en de wetgevende macht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft dat te maken met het huidige españolismo waar de overgrote meerderheid links en rechts het ever eens is plus het volk... Ik ga me beperken tot wat direct gerelateerd is aan het Vlaanderen Buiten incident. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 oktober 2018 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kunnen we niet op ingaan. Antwoord liever op mijn vraag wat je denkt dat er gaat gebeuren... Laatst gewijzigd door eno2 : 18 oktober 2018 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U begon zelf over de stemming van de grondwet. Indertijd. Na de dood van Franco.
|
![]() |
![]() |