![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Weet ook dat moest ik medische klachten krijgen, uw belastingscentjes daar toch voor gaan gebruikt worden.
![]() |
![]() |
#503 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk omdat hij zo'n intelligent geschoolde econoom is, of ons dat toch wil laten geloven.
Daarmee dat hij net met een btw tarief afkomt dat niet eens bestaat in België.
![]() |
#504 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen bepalen dus of ze voor of tegen iets zijn op basis van het legale dan wel illegale karakter van het product? Bovendien; wat is er verkeerd aan om een product te proberen als het legaal is?
![]() |
![]() |
#506 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg ik dat?
Het gaat over het aanwenden van de opbrengsten. Men ging er van uit dat, omdat bij tabak de opbrengsten niet volstaan om de kosten te dekken, dat bij cannabis ook zo gaat zijn. En dan vraag ik: "Wat zijn de kosten van cannabis dan?" Je kan immers niets zeggen over al dan niet genoeg opbrengsten om de kosten te dekken als je niet eens weet wat de kosten zijn.
![]() |
#507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu moeten er plots specifieke cijfers voor cannabis bij komen of het telt allemaal niet. Dat is plots heel andere praat als toen wanneer jij het had over 'volle instellingen' en commentaar had over mijn berekeningen. Kortom; als jij met cijfers afkomt mag het allemaal vaag en niet gespecificeerd zijn. Als een ander dat doet is het zinloos. Jij bent wel een meester in het opstellen in regels die enkel op u van toepassing zijn eh?
![]() |
![]() |
#508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraagt er dan iemand achter cijfers kan je gewoon naar Morte-vivante verwijzen en zelf vrolijk verder trollen.
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kans is dan inderdaad groter dat men het eens gaat proberen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() aangezien de verslaafden zelf via taxen en accijnsen zelf voor het overgrote deel meebetalen aan hun eigen verslavingszorg, moet gij, als niet-verslaafde, slechts 70 euro per jaar bijbetalen. Das 6 euro per maand. Of 19 cent per dag.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | ||||
|
![]() Citaat:
In jaren 80 dacht men: we gaan alle ouderen op pensioen sturen, en dan gaan jongeren die plaatsen innemen en zo is de werkloosheid opgelost. Dat was een even simplistische redenering als de uwe. En wat weten we nu, die redenering werkte niet. Het loste de werkloosheid niet op. legalisatie zal de werkloosheid niet oplossen, en geen bijkomende inkomsten geven. Citaat:
jawel, ge moogt toch ne plant telen? Citaat:
Citaat:
En de doortrapte leugen van u is natuurlijk dat ge mij beschuldigde een leugenaar te zijn omdat ik beweerde dat in Colorado er reclame is voor cannabis! Waar blijft uw verontschuldiging?? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
|
![]() nee, daar heb ik nu nog nooit van gehoord. Dat is uw verzinsel. zeker in de context is dat zeer ongepast!
Ik herinner mij wel de uitdrukking die ik hier heb gebruikt dat de instellingen vol zitten met cannabis probleemgevallen. Gij hebt dat toen letterlijk genomen. Daarom dat ik uw verontwaardiging hier zo hypocriet vind. Waarom, als gij de absolute cijfers wil, zoek ze zelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |