![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duitsland dat is Bokrijk. Nog weinig invloed of belang in de wereld. https://autorai.nl/de-50-populairste-autos-wereldwijd/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 oktober 2018 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom net terug uit Vietnam. De showrooms met nieuwe zware auto's in zijn groter als paleizen en er komen er iedere week bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Interessanter zijn wel de Jato aantallen waar het aantal dieselwagens al in 2017 fel bergaf gaan, en die worden hoofdzakelijk door Duitsers gemaakt. Banee er is niets aan de hand ![]() naast de autoconstructeurs-aandelen zakken ook bandenconstructeurs zoals Michelin en Continental mee naar beneden: https://de.reuters.com/article/mrkte-idDEL8N1WZ4EQ Laatst gewijzigd door Micele : 24 oktober 2018 om 12:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://autorai.nl/de-50-populairste-autos-wereldwijd/ Ook interessant https://aftersalesmagazine.nl/wereld...rocent-in-2017 Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 oktober 2018 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Moet ik dit vertalen? Daimler maakt 900 miljoen minder winst, verwacht werd dat ze maar 500 miljoen minder winst gingen maken. Snappie? Onder andere door de dieselcrisis, daar hoeft toch geen tekening bij? Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 24 oktober 2018 om 12:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Stijgende verkopen alleen zeggen niks.
Ga eens shoppen voor een wagen. Ze slaan u om de kop met kortingen. Forse kortingen. De marges kalven af om de volumes op pijl te houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Porsche kan bijvoorbeeld niet volgen met de productie net als Ferrari. In de rest van de wereld is de prijs de prijs. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 oktober 2018 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volume is een sleutelfactor De grote cijfers worden echter niet gedraaid door grote marges op een klein aantal auto’s. De meest winstgevende automerken draaien gigantische volumes. En ze verdienen zo veel geld dat de winstcijfers per seconde te meten zijn. Toyota kan zo elke tel 493 euro wegboeken. Daarvoor moet het elk uur 1.024 auto’s verkopen. Mercedes doet het ook niet slecht. Dat houdt elke seconde 272 euro over, en daar moet het elk uur niet meer dan 271 auto’s voor maken. https://www.staveleyhead.co.uk/asset...nd/statistics/ The sky is the limit ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 oktober 2018 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cijfertjes zijn alles hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, in gans West-Europa. Je moet nu ook niet zeveren hé.
Aangezien ik familie heb in Duitsland en Oostenrijk weet ik dat maar al te goed. Ze smijten met vette kortingen (zeker op de sjoemeldiesels) Anders kopen de mensen via internetaanbiedingen (ook nieuwe wagens) Wil je mss een voorbeeld? lol Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je moogt eenmaal raden, het meeste halen ze uit ongevallen, blikschade enz... De verzekering betaald hé. En de verzekeringsklanten dus pier en pol en marie (ook die nooit geen blikschade hebben) betalen die verzekeringen netjes mee. ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 24 oktober 2018 om 14:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Mocht het zo zijn laat me iets weten ik zou toch graag een nieuwe kopen. En ja op extreem dikke bakken zijn er altijd goede kortingen geweest dat is niet nieuw. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 oktober 2018 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vriend heeft de nieuwe Audi Q 2 gekocht . 1.4 TSI met heel wat opties. Bijna 6 maanden moeten op wachten. Ben niet zeker maar denk dat hij me zei dat hij ongeveer 5 % korting heeft gekregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem een willekeurige EU-nieuwwagen-re-import site en neem Q2, kan men configureren enz...: Citaat:
Citaat:
![]() Maar de koopjes kon je in september doen, een Rapid TSi van 25 k voor 20 k. Laatst gewijzigd door Micele : 24 oktober 2018 om 15:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen die is gewoon in de realiteit een nieuwe Audi gaan kopen. Op het net is tegenwoordig alles gratis. Tot dat je daar staat. Dan is het ja maar dat model is er niet meer of dat gaat alleen met die opties. Neen die actie is alleen met dat kleur. Heb het allemaal 100 keren meegemaakt. Zeeeeeever.
PS : Ik zou eventueel graag een nieuwe skoda Fabia 1.0 TSI kopen met DSG bak. Ambiente uitvoering 110 pk.Kleur blauw. Ik zit momenteel in het buitenland. Bij gelegenheid laat me eens weten voor hoeveel ik er zo een kan meepakken.Nieuw kost die 18.030 euro. Ik veronderstel dat dat moet lukken voor 13.500 ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 oktober 2018 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bewezen ? Dat online gedoe is zever. Daar krijg je zelfs nog geld bij als je een auto koopt.
Het enige dat ik lees dat is dat ze momenteel op een Fabia een goede 10 % korting geven. Ik vind dat niet spectaculair. En dan moet je nog zien dat dat niet op die of die versie is en of die of die kleur enz. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 oktober 2018 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef je alvast een rij links: https://www.google.be/search?q=EU+Ne...hrome&ie=UTF-8 |
|
![]() |
![]() |