![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De frustratie dat jouw land de order niet binnenhaalde moet diep zitten. Het is immers duidelijk dat je liever had gezien dat Michel zijn doel had bereikt. Zou je er niet beter rekening mee houden dat de Belgische meerderheid uit Vlamingen bestaat, en dat dit ook het geval is in de federale regering? Face it. De beslissing voor de nieuwe gevechtsvliegtuigen werd door een meerderheid genomen. Op volmaakt democratische wijze dus. Dat is niet leuk voor "U en de uwen" maar dat is wel de prijs die Michel moet betalen voor het zijn premierschap.
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aynerand valt eens te meer door de mand.
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#326 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“Zoals elk zinnig mens had ik vanzelfsprekend liever gezien dat België bij haar keuze enig politiek verstand zou gebruiken en derhalve zou kiezen voor een welkdanig Europees alternatief, maar dat zat/zit er kennelijk niet in, dus tja, dan blijf ik met passend genoegen bij de vaststelling dat de Belgische politieke stommiteiten – de huidige inclusief – voor mij geen ene bal en geen enkele eurocent verschil maken, want ik draai er in geen enkele mate en op geen enkele manier voor op zoals dat voor u allen jammer genoeg wel degelijk het geval is en zal zijn.” Ik herhaal dus eventjes voor uw goed begrip : ik vind de Belgische oerdomme politieke keuze jammer voor de Belgen, die daar vanzelfsprekend uiteindelijk de prijs zullen voor betalen. Voor mij zelve maakt het nul komma nul uit : het verandert volstrekt niets aan mijn leven op geen enkel gebied, en het kost mij geen ene eurocent. Trust me, ik ben de sereniteit zelve. Niets Belgisch kan daar ooit aan veranderen. Het bijvoorbeeld op dit forum maken van een (Nederlands) taalfoutje raakt mij meer dan eender welke politieke stommiteit van de Belgische regering. Laatst gewijzigd door Gwylan : 26 oktober 2018 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haal je echt zoveel voldoening uit je rollenspel op fora? Is dit personage hetgeen je stiekem eigenlijk zou willen zijn? Je ultieme droom? Er is hier namelijk niemand die gelooft dat u meer dan 2.500 netto per maand verdient. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 26 oktober 2018 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt U ondertussen begrepen dat de Vlamingen voor de F-35 kozen om de MR te laten verliezen bij de volgende verkiezing in 2019 en zodoende de vorming van een nieuwe federale regering onmogelijk te maken met de Vlaamse onafhankelijkheid de facto als logisch gevolg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je herhaalde riedeltje dat de Vlamingen/Belgen de prijs zullen betalen voor hun domme keuze die, laat ons eerlijk blijven, door een democratische meerderheid werd gemaakt, spreekt boekdelen. In elke post die je schreef nadat de keuze voor de F35 viel heb je niet alleen de Vlaams-nationisten ervan beschuldigd dat zij, op hun dooie eentje, HUN keuze hebben doorgeduwd, maar wrijf je hen ook onder de neus dat zij die keuze duur zullen betalen. DAT, kan jij niet weten, Gwylan. Maar zelfs ALS het zo zou zijn, dan nog is er geen enkele garantie dat de "Belgen " géén prijs zouden betalen voor een keuze voor het Franse vliegtuig. De Fransen betalen wellicht voor een deel de prijs voor het feit dat ze niet eerlijk hebben meegedongen, maar via een uitzonderingsprocedure hun vliegtuigen probeerden te slijten.
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo moeilijk is het toch niet. De Normandiërs zijn geen Vikings meer, maar Fransen. De Franssprekenden in Canada zijn geen Fransen meer, maar Canadezen. De Duitssprekenden in de Oostkantons zijn geen Duitsers meer, maar Belgen. Zo voelen ze zich ook. En de eertijds Vlamingen uit Frans-Vlaanderen zijn nu Fransen. En ik denk hier ook dat ze zich nu ook zo voelen. Spreekt de jeugd daar nog wel Vlaams? Moest het hier en daar nog zo zijn, het zal toch maar bitter weinig zijn , vrees ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 oktober 2018 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Minister-President
|
![]() Het is u wellicht ontgaan dat de bedoelde post van forummer patrickve al eerder volkomen werd weerlegd in mijn post 287.
Hebt u eigenlijk enig idee over wat precies door de Belgische regering werd beslist en wat daarbij politiek op het spel staat, mevrouw, of reageert u eenvoudigweg als een stier op een rode lap telkens u de woorden “Frankrijk” of “Frans” worden voorgehouden ? U bent volstrekt gerechtigd uw Vlaams-nationalisme te belijden : voor mij niet gelaten, zoals u inmiddels al lang hebt kunnen vaststellen. Maar op dit forum zijn er naar mijn overtuiging veel geschikter discussiedraden dan deze waar u dat met minstens een minimum aan kennis van zaken kunt doen, hoor. Laatst gewijzigd door Gwylan : 26 oktober 2018 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb mij zelfs laten vertellen dat de Franse voetbalploeg werd betaald door de Vlaams-nationalisten om zelf wereldkampioen te worden en dus de Belgen die eer en titel te ontzeggen, kwestie dat dit de Vlaamse onafhankelijkheid de facto als logisch gevolg zou hebben. Zoals u inmiddels de facto hebt kunnen vaststellen. Toch ? |
|
![]() |
![]() |