![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag moeten de weinige mensen die zich noch verwarmen met kolen, hout, of pellets ipv met centrale verwarming op gas of mazout een andere kachel kopen om het probleem van de vervuiling op te lossen....
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ja, natuurlijk geldt dat ook voor VB. Doen ze dat dan niet?
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze draad gaat over Francken de samenwerking met de groenen niet ziet zitten ook al maakte De Wever een opening naar groen om er een coalitie mee te vormen in Antwerpen. Dat soort coalitie is aan Franken niet besteed,en gelijk heeft hij. Met een partij die van de hoofddoeken een breekpunt maakt, en die zwijgt dat ze zweet over het afschaffen van onverdoofd slachten is geen eer te behalen.
Het wordt hoog tijd dat Francken het voorzitterschap overneemt.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 27 oktober 2018 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch moet ik vaststellen dat men her- en der al coalities vormde waar Groen ook een rolletje mocht bij spelen. N-VA, CD&V en Groen vormen coalitie in Oost-Vlaanderen Uit de tekst leerden we dat men véél 'raakvlakken' gevonden heeft tussen de partijen Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen hoor. De belgicisten en linksen geloven hun eigen verzinsels graag maar Francken is een uitstekende staatssecretaris. Een die weet wat hij wil maar die juist daarom veel negatieve, linkse kritiek te verwerken krijgt. Daar reageert hij op dezelfde manier op waarop er kritiek op hem geleverd wordt.
Maar stel dat Francken wél arrogant was, dan nog is hij een bewonderenswaardige man en een staatssecretaris voor asiel en migratie waar de blauwe blok, ondanks haar gewicht, bij in het niets verdwijnt. Zelfs de Walen lusten pap van de aanpak van Francken.
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/politiek/n-v...eren-bbd00b98/ Het gaat wel over de provincie Oost-Vlaanderen. Toch vormden de groenen en de N-VA ook elders coalities. Ik vermoed dat "de raakvlakken" in hoofdzaak moeten gezocht worden in de verdeling van de postjes.
![]() |
![]() |
#70 |
Minister
|
![]() Waarom ik van oordeel ben dat bloedrood Agalev en nu steeds niet correct en geniepig onder gecamoufleerde perceptie "Groen" even 'arrogant' vals de pers, TV en sociale media ....zoals Trump bespeeld met onjuistheden!
Is het Hoofddoekenverbod standpunt van Groen in strijd met de grondwet? Zeer verduidelijkend benaderd en omschreven, lees https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/10...nddoekendebat/ ......... Vandaag is het “bon ton” om nu te spreken van “het hoofddoekenverbod”. Dat is eigenlijk totaal verkeerde semantiek. Hoofddoeken zijn in onze samenleving niet verboden, zie maar in het straatbeeld. Maar het dragen van hoofddoeken kan onder omstandigheden in scholen verboden zijn voor leerkrachten en zelfs voor leerlingen, en het kan in openbare dienst verboden worden voor publieksfuncties, indien de overheid een algemeen neutraliteitsreglement aanneemt voor haar personeel. Zo lang het grondwettelijk neutraliteitsbeginsel geldt, vergt de Grondwet eigenlijk dat al onze overheden zulk reglement aannemen. Er zijn er die dat vandaag theatraal niét doen of een oud reglement opheffen, en we zijn te lankmoedig om onze waarden en instituties correct uit te leggen en te verdedigen. Dat is een grote fout die we ons in een democratische rechtsstaat eigenlijk niet kunnen veroorloven. ................... Waarom ik van oordeel ben dat bloedrood Agalev en nu steeds niet correct en geniepig onder gecamoufleerde perceptie "Groen" even vals de media bespelen als Trump! De democratie, De Antwerpenaar word gewoon strategisch door leugenachtig "Groen" misbruikt om winst te maken op federaal vlak, dat is duidelijk voor mij. Of, Hoe leugenachtig "Groen" het volk misbruikt via pers en sociale media ....zoals Trump
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 28 oktober 2018 om 03:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terecht zoals u schrijft vormen ze op andere plaatsen ook coalities met de N-VA. De verdeling van de postjes, dat zal er zeker met te maken hebben. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Europees Commissaris
|
![]() Vechten tegen partijen die voor de hoofddoek en voor het onverdoofd slachten en tegen uitwijzingen zijn, in het kort PIP (Pro Islam Partijen) genoemd is op lange termijn zinloos. Iedereen, zelfs de grootste tegenstanders moeten toch al inzien dat de vooruitgang die ze de laatste 10 a 15 jaar gemaakt hebben zo indrukwekkend is dat het niet anders kan of dit gaat zich in versneld temp verder zetten met een uiteindelijke overname van onze instellingen. Geloof je me niet? Zie dan hoe onze eigen democratische wetten, die zijzelf verwerpen, maar ons verplichten om ze toe te passen, in hun voordeel gemaakt zijn. Dit ,samen met collaborerende partijen en idem individuele burgers, gaat ons het onderspit doen delven en velen van dit forum gaan dit nog meemaken.
Laatst gewijzigd door TREBRON : 28 oktober 2018 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chocolade sigaretten verbieden heeft de wereld niet veiliger gemaakt. Dat zal de volgende keer ook zo zijn, en natuurlijk in combinatie met een hele rits "groene" belastingen.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 28 oktober 2018 om 09:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om de zoveel tijd komt dit "debat" terug, net als het in de federale regering wat minder gaat. Erg vermoeiend.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 28 oktober 2018 om 09:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor sommige Maggies en andere Kherbachen is enkel de burka goed.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 28 oktober 2018 om 11:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat het dan die weg op denkt u? ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 oktober 2018 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |