![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een publicatie uit 1994? Zipper, kan je echt niet beter? Je hebt dat al 700 keer gepost en als het je enige argument moet voorstellen is de situatie problematisch. Zeg eens wat de Zelzatenaars aan gruwelen boen het hoofd hangt. Wel concreet zijn.
|
|
|
#163 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
waarschijnlijk evenveel als wanneer daar VB-ers mee zouden besturen.
|
|
|
#164 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En Trump kan je beter laten beoordelen door Amerikanen.
|
|
|
|
#166 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik stel alleen vast dat men daar categoriek over is. Dat jij daar moeite mee hebt moet je uitleggen aan mensen uit die politieke families.
|
|
|
|
#167 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 12 november 2018 om 00:48. |
|
|
|
|
|
|
#168 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2. de moordenaars van Gouden Dageraad tot uw vrienden rekenen is voor u geen punt?
|
|
|
|
#169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ik ook niet, maar reken maar dat het in alle kranten zou staan, indien dat zou gebeuren
Citaat:
Informeer je dus beter, of liever, trek uwe kak al maar terug in met roddels te verspreiden.
|
|
|
|
#170 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar we zijn post truth. Dat is een feit. |
|
|
|
|
|
|
#171 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Net dat maakt hen zo gevaarlijk. Idealisten zijn vaak wel sympathieke mensen, maar dan enkel zolang ze geen macht kunnen uitoefenen. Vroeg of laat botst 'het ideaal' immers met 'de werkelijkheid', en dan komen daar onvermijdelijk brokken van.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Filip De Winter is in het geheim een communist. Nu kan men dus ook zonder probleem het cordon met het VB doorbreken
![]()
|
|
|
#173 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Minister
|
Citaat:
Wat Zelzate betreft is het steeds en bastion van de Linkse parasieten geweest omdat het kon, omdat het en grens stad is. En vooral gesteund door de vakbonden in de mega bedrijven aldaar die steeds meer eisten …. Terwijl ons land miljarden subsidies MOET aanbrengt om die bedrijven toch draaiende te houden zodat ze concurrentieel blijven met het buitenland. Dus kost het de NIET omgekochte als kiesvee in België Twee keer geld. En wat geeft de Zelzate-naar zelf er voor in de plaats…. NIETS, TOTAAL Niets …. Als grens stad gaan ze met zen allen al jaren over de grens aankopen doen wat goedkoper is dan in België. Jaren lang gaan/gingen ze 200m over de grens Brandstof kopen omdat ze daar goedkoper was dan in Belgie. Weigeren dus belastingen/ accijnzen te betalen. Idem met de medicatie, weten ze verdorie zéér goed wat prijs voordeligst is in Nederland of in België..... Maar eisen dan wel dat alles, sociale woningen, geneeskunde, enz. door papa staat bekostigt word terwijl ze er alles aandoen om toch maar niet en steentje bij te betalen aan belastingen. Van linkse salon parasiet gesproken. En omdat ze denken nu nog meer papa staat te kunnen afromen kiezen ze voor PVDA. Want inderdaad PVDA zal alleen maar met geld kunnen strooien door het van mensen buiten Zelzate af te nemen! Het afroom systeem dat PS toepast op Vlaanderen om aan geld te geraken. Want de eigen bevolking doen er alles aan om vooral géén belastingen te moeten betalen. Solidair hé….pakken waar het zit door De PVDA
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 12 november 2018 om 09:04. |
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wat me opvalt is, hoe sommige mensen liever PVDA ook muilkorven, zoals het blok, maar moeten we niet de andere kant opkijken? Als het volk stemt voor A, moet A regeren, al dan niet in coalitie... Ik vind het niet juist dat als 1 partij 49% haalt dat dan 7 andere partijen een coalitie vormen, die kunnen nooit op een rechtere lijn zitten dan 1 partij. Per coalitie zou het percentage zetels vermenigvuldigd moeten worden met een getal kleiner dan 1.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor ze over sociale woningen beginnen kunnen ze al de voetpaden in orde brengen. Dan kunnen de ouderen eens buiten komen zonder hun benen te breken. |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Gouverneur
|
PVDA zijn die nu voor of tegen religieuze symbolen zoals hoofddoeken ?
niet verdoofd slachten ? |
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Standpunten van hun website zijn allesverklarend. "Dierenwelzijn ja, maar laten we niet stigmatiseren ..." "Debat dierenwelzijn: nodig, maar laten we niet stigmatiseren" “De hoofddoek verbieden zal niet tot integratie leiden” "PVDA+ verheugd over recent advies Raad van State: “Hoofddoekenverbod niet langer houdbaar”" "Borgerhout is een progressief district" Er is wel 1 standpunt waar ik wel volledig mee akkoord ga al durven ze landen als Turkije, Jordanië, Pakistan, Marokko en Algerije niet te vernoemen. Dat is het grootste probleem met de PVDA, ze hebben duidelijk linkse standpunten maar vanaf dat er moslims bij betrokken worden verwatert alles tot "niet zo belangrijk" en "niet stigmatiseren". "Onze samenwerking met landen die banden hebben met terroristische groeperingen – Saoedi-Arabië en Qatar op kop – moet stopgezet worden. Ook moet er een Europees embargo komen op de wapenverkoop aan Saoedi-Arabië en aan andere landen in het Midden-Oosten." . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 12 november 2018 om 10:25. |
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Toemme toch Zephyr... hoeveel borrels had je achterover geslagen wanneer je dat bericht schreef?
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dat zullen ze dan in Zelzate moeten ondervinden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|