![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog nooit voor N-Va gestemd. De horror!
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk VB
En te zeggen dat ik in m'n jonge jaren een echte hardline Blockbuster was en stemde op de communisten, het kan verkeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alzheimer in de praktijk
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nog altijd even links hoor, tis te zeggen, liberaal links. En daarin zat ik helemaal fout om dat bij linkse en groene partijen te zoeken, die hebben heel andere prioriteiten. Ik heb m'n lesje wel geleerd al is het wat laat zo in m'n midlife.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt misschien nog nooit NVA gestemd maar net zoals de andere linkse haatsmurfen bent u er continu over bezig en wellicht komt u bijna iedere nacht wakker, badend in het zweet en jezelf helemaal onder gepist en gescheten terwijl u uit volle borst "NVAAAAAAAAA!!!!!!!" of "Baaaarrrrt De Weeeeeeeeeeeeeeveeeeeeeeerrrrrrr" schreeuwt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Parlementslid
|
![]() Vroeger stemde ik ongeldig. Omdat politiek mij geen bal interesseerde. De laatste jaren stemde ik steeds NVA en nu de laatste keer VB. En in mei zal het ZEKER VB zijn. Ik moet geen allochtoon naast mijn deur hebben wonen. Zelfs niet in de straat, gemeente of land. En VB zijn de enigen die daar iets aan willen doen. Kunnen is een andere vraag maar de andere partijen verwelkomen de allochtonen met een gouden hangmat. Dit kan zo niet langer meer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lekker in overdrive gaan, met een 'knuppeliaanse' overdrijving. Moet kunnen in vendelierskringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Gij wel????? Indien ja zal je wel concluderen dat het einde van onze levenswijze heeeeel dichtbij komt. Dat, samen met dat ander monster waarbij vreemdelingen maar EEN dag moet werken om dop te krijgen, gaat ervoor zorgen dat onze Sociale zekerheid zoals we die tot nu toe kennen gaat instorten, tenzij iedereen bereid is om voor die vreemden een pak meer belastingen en taksen te betalen.
Er gaan er rap een paar (slimmeren dan de andere) zijn die een nepfirma gaan oprichten om ze dan één nepdag te laten werken en ze dan een echte C4 gaan geven tegen fatsoenlijke betaling. Dit gebeurd nu al in Wallonië. Controle?????? Sorry, geen tijd en geen personeel voor...………. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bart zegt het zelf: Akkoord A beïnvloed de rest. Gezien hij zelf voor Bourgondisch gaat.....
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Kleine toevoeging: partijen die regeringen doen vallen verliezen bijna altijd.
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() Soms moet je tussen 2 kwalen de minst erge kiezen. Nog slechter is helemaal niet kiezen en de boel laten verzieken.
Laatst gewijzigd door TREBRON : 24 november 2018 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() 2
Laatst gewijzigd door TREBRON : 24 november 2018 om 11:49. |
![]() |
![]() |