Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 december 2018, 19:35   #261
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Inteelt niet vergeten, iets wat ze niet durven onderzoeken maar onvermijdelijk een grote impact heeft op veel migranten groepen.
Slimme migratie is niet wenselijk. Het zou alleen maar roet gooien in de snode plannen van onze linksliberale elite. Domme werkkrachten. Goedkope slaven. Dat willen ze.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2018, 20:55   #262
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Slimme migratie is niet wenselijk. Het zou alleen maar roet gooien in de snode plannen van onze linksliberale elite. Domme werkkrachten. Goedkope slaven. Dat willen ze.
Waarom is het dan vooral groen en rood die heel die karousel steunen en rechthouden???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2018, 21:12   #263
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Hmm, ze werken niet voldoende en zijn niet goedkoop, dan blijft enkel dom over.

Groen-links wil enkel domme mensen waarvan ze hopen dat die op hen zullen stemmen.

.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 3 december 2018 om 21:13.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2018, 21:22   #264
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Hmm, ze werken niet voldoende en zijn niet goedkoop, dan blijft enkel dom over.

Groen-links wil enkel domme mensen waarvan ze hopen dat die op hen zullen stemmen.

.
Misschien dat we beter veralgemenen en dat alle politieke leiders liever domme mensen hebben want wat zij nu doen en nu voorstellen gaat wel totaal over de schreef...
En de gemuilkorfde officiële media, buiten braaf de politiek correcte nonsens uit te bazuinen, zwijgt in alle talen.
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2018, 21:51   #265
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Waarom is het dan vooral groen en rood die heel die karousel steunen en rechthouden???
Breid dit maar uit tot trados en Groen. Linksliberalen dus. Eigenlijk zeggen die allemaal hetzelfde. Zo draaien ze een rad in de ogen van de gewone mensen en zo bestendigen ze de macht.
Nva zit met identiteitscrisis. Deel achterban dreigen ze te verliezen aan vb als ze van twee wallen gaan blijven eten.
Oud 3 december 2018, 21:52   #266
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

In tegenwoordige tijden zijn de meeste mensen door media/Internet/andere te 'slim' geworden en dan verliest men de controle.

Zoals ik al eerder wist te schrijven is er een héél eenvoudige regel om mensen dom te houden.

"Hou de mensen dom dan heb je er de controle over"

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 december 2018 om 21:53.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2018, 21:55   #267
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
In tegenwoordige tijden zijn de meeste mensen door media/Internet/andere te 'slim' geworden en dan verliest men de controle.

Zoals ik al eerder wist te schrijven is er een héél eenvoudige regel om mensen dom te houden.

"Hou de mensen dom dan heb je er de controle over"
Juist daarom past het migratiepact volledig in het kraam van de linksliberale elite van dit land (en andere landen).
Oud 4 december 2018, 08:52   #268
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Réginald Moreels in de Zondag (2/12/2018) : "Open grenzen zijn een morele must" ... we moeten ze allemaal binnen laten dat de helft geen werk vind ligt aan discriminatie.

Wat een totaal van de pot gerukte redenering. Laten we gewoon meegaan in zijn waanzin en ervan uitgaan dat alle allochtonen die niet aan werk geraken gediscrimineerd worden. Laten we de discriminatie dan wegvallen of omdraaien wat gebeurt er dan ? Alle de allochtonen gaat werk hebben en de autochtonen gaan zonder werk vallen. Dat is de geniale oplossing van de heer Réginald Moreels. (En dat gaat dan nog niet over het miljard Afrikanen die hij nog graag Europa wil zien binnen komen. Hoe kan iemand met zo'n krom redeneervermogen in hemelsnaam dokter zijn ?
Tja, een beetje wereldvreemdheid was altijd wat eigen aan Reginald.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2018, 11:48   #269
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Christiane Christen: Wir kämpfen für unsere Kinder ...

Citaat:
Christiane Christen: Wij vechten voor onze kinderen, ons vaderland, onze toekomst en voor de vrijheid.
Best knap van de dame in kwestie om het 'gevecht' aan te gaan.

Of het een gevecht in regel is dat zal zich nog moeten uitwijzen want ...

Naast dat alles stel ik mij dagelijks de vraag waarom Europese 'leiders' (op enkelen na die het wel begrepen hebben dat dit niet kan) de ondergang van Europa zo in de hand willen werken.

En als het te warm begint te worden verdwijnen ze met de Noorderzon, pensioen of weg zoals de grote dader van het overhoopliggende Europa éne zekere Merkel.

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 december 2018 om 11:49.
Oud 4 december 2018, 11:56   #270
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Naast dat alles stel ik mij dagelijks de vraag waarom Europese 'leiders' (op enkelen na die het wel begrepen hebben dat dit niet kan) de ondergang van Europa zo in de hand willen werken.

En als het te warm begint te worden verdwijnen ze met de Noorderzon, pensioen of weg zoals de grote dader van het overhoopliggende Europa éne zekere Merkel.
En dan zeggen dat Merkel niet eens een postje heeft in de EU.

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 4 december 2018 om 11:57.
Oud 4 december 2018, 12:09   #271
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
En dan zeggen dat Merkel niet eens een postje heeft in de EU.
Ze gebruikt anders haar 'positie' wel met de regelmaat van de klok om het nog maar verder overhoop te zetten of zie ik dat weer verkeerd?

Angela Merkel gebruikt haar machtspositie: EU moet lidstaten die niet luisteren straffen.

Merkel maakte een desastreuze fout door illegalen binnen te laten meer- en meer landen zullen uit EU stappen.
Oud 4 december 2018, 12:32   #272
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze gebruikt anders haar 'positie' wel met de regelmaat van de klok om het nog maar verder overhoop te zetten of zie ik dat weer verkeerd?

Angela Merkel gebruikt haar machtspositie: EU moet lidstaten die niet luisteren straffen.

Merkel maakte een desastreuze fout door illegalen binnen te laten meer- en meer landen zullen uit EU stappen.
Dat bedoel ik nu net, hoe schimmig die bevoegdheden zijn afgebakend op Europees niveau. Merkel heeft enkel een mandaat van de kiezer gekregen in Duitsland maar kan door het economisch gewicht van Duitsland wel voor een flink stuk bepalen welke richting Europa moet uitgaan.
Oud 4 december 2018, 14:48   #273
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat bedoel ik nu net, hoe schimmig die bevoegdheden zijn afgebakend op Europees niveau. Merkel heeft enkel een mandaat van de kiezer gekregen in Duitsland maar kan door het economisch gewicht van Duitsland wel voor een flink stuk bepalen welke richting Europa moet uitgaan.
Dat klopt inderdaad.
Oud 4 december 2018, 15:22   #274
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De vraag die rijst is: "Waarom willen er bepaalde mensen dat migratiepact zo graag ondertekenen?"

Wat is die hun eigenlijke bedoeling, *kassa*kassa?*

Of om de EU de afgrond in te duwen, de autochtone bevolking te vervangen door?????

Stel dat er in bepaalde landen mensen van mening zijn dat ze het toch maar tekenen maar die na 2 weken (halve week kan ook best) inzien dat ze het uiteindelijk toch totaal verkeerd ingeschat hebben (niet goed genoeg of zelfs helemaal niet gelezen), bestaat er dan een regel/mogelijkheid in de tekst om dat terug te draaien om hun mening te herzien, de zware fout te herstellen?

Mocht die er instaan (de regel) dan heb ik er naast gelezen. Mea maxima culpa

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 december 2018 om 15:24.
Oud 4 december 2018, 15:41   #275
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En dat mandaat dat Merkel kreeg van de Duitse kiezers geeft aan dat het gros van de bevolking tevreden is met de migratietoestanden en nog meer van dat wil? Dat is het werk van een dictator in een democratisch land!
Wanneer de stap naar een dictatuur tout court? Ook zogezegd met de zegen van de bevolking zeker?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2018, 19:16   #276
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je kan het al aan alle kanten merken dat de asielzoekers zich gewonnen voelen.

NGO's trokken al naar Straatsburg om in te gaan tegen de regel van T. Franken die het aantal wachtenden van 60 naar 50 wilde terugschroeven.

Best snel dat die naar Straatsburg trekken niet?

Laten we het "de netelige weg naar Straatsburg" namen.

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 december 2018 om 19:17.
Oud 5 december 2018, 06:06   #277
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je kan het al aan alle kanten merken dat de asielzoekers zich gewonnen voelen.

NGO's trokken al naar Straatsburg om in te gaan tegen de regel van T. Franken die het aantal wachtenden van 60 naar 50 wilde terugschroeven.

Best snel dat die naar Straatsburg trekken niet?

Laten we het "de netelige weg naar Straatsburg" namen.
Vergat ik de link toch bij de tekst.

Ngo’s naar Raad van State tegen limiet van 50 asielaanvragen per dag: ‘Extreme willekeur’

Citaat:
Vluchtelingenwerk Vlaanderen en zes andere ngo’s stappen naar de Raad van State tegen de beslissing om het aantal asielaanvragen te beperken tot 50 per dag. ‘De limiet handhaven is spelen met de gezondheid van kwetsbare mensen.’
Zo kwetsbaar en ongezond zien ze er anders niet uit.

Maar kom, laten we ons land rustig verder laten overspoelen.

p.s.

Landen die het pact afwijzen rekening houdende met dat het kaartje misschien al niet meer klopt.

Aan de bewuste kaart merkt u ook dat de meeste landen open staan om verder overspoeld te willen worden.

Of dat echt een goed plan is dat zal zich nog moeten uitwijzen maar ...

BELEXIT dan maar

Laatst gewijzigd door Universalia : 5 december 2018 om 06:21.
Oud 5 december 2018, 10:03   #278
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vergat ik de link toch bij de tekst.

Ngo’s naar Raad van State tegen limiet van 50 asielaanvragen per dag: ‘Extreme willekeur’

Zo kwetsbaar en ongezond zien ze er anders niet uit.

Maar kom, laten we ons land rustig verder laten overspoelen.

De toegepaste regel om te bepalen wie wel en wie niet word toegelaten om een asielaanvraag in te dienen is in strijd met de eigen Belgische anti-discriminatiewet.
Die verbied namelijk om te discrimineren op basis van burgerlijke stand.

Citaat:

p.s.

Landen die het pact afwijzen rekening houdende met dat het kaartje misschien al niet meer klopt.

Aan de bewuste kaart merkt u ook dat de meeste landen open staan om verder overspoeld te willen worden.

Of dat echt een goed plan is dat zal zich nog moeten uitwijzen maar ...

BELEXIT dan maar
Je moet binnen de groep van de landen die het goedkeuren ook nog onderscheid maken.
Sommige landen keuren het goed, mits een eigen aanvulling, andere landen kunnen het gewoon goedkeuren omdat de landelijke wetgeving rond asiel totaal anders in elkaar steekt, dan in België.

En landen zoals Zweden, Finland, Letland, hebben minder last van asielzoekers, omdat zij het klimaat als afremmer hebben voor asielzoekers.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2018, 10:33   #279
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
En landen zoals Zweden, Finland, Letland, hebben minder last van asielzoekers, omdat zij het klimaat als afremmer hebben voor asielzoekers.
Dat verandert toch vlug, momenteel heeft Zweden een jaarlijks surplus van 100.000 bewoners, dus om de 10 jaar komt 10% van de bevolking bij (en veranderd 15% door de 50.000 die vertrekken) wat een enorme culturele verandering is. Het moet niet illegaal zijn om voor problemen te zorgen.

.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 5 december 2018 om 10:54.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2018, 15:00   #280
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Christiane Christen: Wir kämpfen für unsere Kinder ...

Best knap van de dame in kwestie om het 'gevecht' aan te gaan.

Of het een gevecht in regel is dat zal zich nog moeten uitwijzen want ...

Uit die Duitse tekst blijkt dat er een door de overheid gemaakte Duitse vertaling van het migratiepact zou bestaan, waarin het gedeelte over de beknotting van de persvrijheid (toevallig?) niet is terug te vinden.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be