![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 |
|
Minister-President
|
Slimme migratie is niet wenselijk. Het zou alleen maar roet gooien in de snode plannen van onze linksliberale elite. Domme werkkrachten. Goedkope slaven. Dat willen ze.
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Banneling
|
Waarom is het dan vooral groen en rood die heel die karousel steunen en rechthouden???
|
|
|
|
|
|
#263 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Groen-links wil enkel domme mensen waarvan ze hopen dat die op hen zullen stemmen. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 3 december 2018 om 21:13. |
|
|
|
|
|
|
#264 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En de gemuilkorfde officiële media, buiten braaf de politiek correcte nonsens uit te bazuinen, zwijgt in alle talen. |
|
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Nva zit met identiteitscrisis. Deel achterban dreigen ze te verliezen aan vb als ze van twee wallen gaan blijven eten. |
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In tegenwoordige tijden zijn de meeste mensen door media/Internet/andere te 'slim' geworden en dan verliest men de controle.
Zoals ik al eerder wist te schrijven is er een héél eenvoudige regel om mensen dom te houden. "Hou de mensen dom dan heb je er de controle over"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 december 2018 om 21:53. |
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#268 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Christiane Christen: Wir kämpfen für unsere Kinder ...
Citaat:
Of het een gevecht in regel is dat zal zich nog moeten uitwijzen want ... ![]() Naast dat alles stel ik mij dagelijks de vraag waarom Europese 'leiders' (op enkelen na die het wel begrepen hebben dat dit niet kan) de ondergang van Europa zo in de hand willen werken. En als het te warm begint te worden verdwijnen ze met de Noorderzon, pensioen of weg zoals de grote dader van het overhoopliggende Europa éne zekere Merkel.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 december 2018 om 11:49. |
|
|
|
|
|
|
#270 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 4 december 2018 om 11:57. |
|
|
|
|
|
|
#271 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Angela Merkel gebruikt haar machtspositie: EU moet lidstaten die niet luisteren straffen. Merkel maakte een desastreuze fout door illegalen binnen te laten meer- en meer landen zullen uit EU stappen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#273 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#274 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De vraag die rijst is: "Waarom willen er bepaalde mensen dat migratiepact zo graag ondertekenen?"
Wat is die hun eigenlijke bedoeling, *kassa*kassa?* Of om de EU de afgrond in te duwen, de autochtone bevolking te vervangen door????? Stel dat er in bepaalde landen mensen van mening zijn dat ze het toch maar tekenen maar die na 2 weken (halve week kan ook best) inzien dat ze het uiteindelijk toch totaal verkeerd ingeschat hebben (niet goed genoeg of zelfs helemaal niet gelezen), bestaat er dan een regel/mogelijkheid in de tekst om dat terug te draaien om hun mening te herzien, de zware fout te herstellen? Mocht die er instaan (de regel) dan heb ik er naast gelezen. Mea maxima culpa
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 december 2018 om 15:24. |
|
|
|
|
|
#275 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wanneer de stap naar een dictatuur tout court? Ook zogezegd met de zegen van de bevolking zeker? |
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je kan het al aan alle kanten merken dat de asielzoekers zich gewonnen voelen.
NGO's trokken al naar Straatsburg om in te gaan tegen de regel van T. Franken die het aantal wachtenden van 60 naar 50 wilde terugschroeven. Best snel dat die naar Straatsburg trekken niet? Laten we het "de netelige weg naar Straatsburg" namen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 december 2018 om 19:17. |
|
|
|
|
|
#277 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ngo’s naar Raad van State tegen limiet van 50 asielaanvragen per dag: ‘Extreme willekeur’ Citaat:
Maar kom, laten we ons land rustig verder laten overspoelen. p.s. Landen die het pact afwijzen rekening houdende met dat het kaartje misschien al niet meer klopt. ![]() Aan de bewuste kaart merkt u ook dat de meeste landen open staan om verder overspoeld te willen worden. Of dat echt een goed plan is dat zal zich nog moeten uitwijzen maar ... BELEXIT dan maar ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 december 2018 om 06:21. |
||
|
|
|
|
|
#278 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die verbied namelijk om te discrimineren op basis van burgerlijke stand. Citaat:
Sommige landen keuren het goed, mits een eigen aanvulling, andere landen kunnen het gewoon goedkeuren omdat de landelijke wetgeving rond asiel totaal anders in elkaar steekt, dan in België. En landen zoals Zweden, Finland, Letland, hebben minder last van asielzoekers, omdat zij het klimaat als afremmer hebben voor asielzoekers. |
||
|
|
|
|
|
#279 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 5 december 2018 om 10:54. |