![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een scholier zich gedraagt, en met een bordje rondloopt met zijn eisen op, ja, dan kan men hem wat vriendelijker vragen van in het politiebusje te stappen. Een beetje daarvoor hadden die scholieren ook geen waardig gedrag. Als je geen waardig gedrag hebt, dat moet je dat van de tegenpartij ook niet eisen. Citaat:
Waarom zouden scholieren wel gewelddadig mogen zijn, zich onbeschoft gedragen, geen respect tonen voor anderen, en hun doelwitten, of zij die die doelwitten verdedigen, niet ? Als je geweld gebruikt, mag je je ook aan geweld verwachten. Als je onbeschoft bent, mag je je ook aan een onbeschofte reactie verwachten he. Als, zoals mijn vrouw gezien heeft, een jonge vrouw haar auto beschadigd wordt door scholieren, en als ze uitstapt, zij zelf een pak rammel krijgt, dan zou ik het toch normaal vinden dat die scholieren met scherp neergekogeld worden. Dat is dan ook de reden waarom ik een groot voorstander ben van vrije wapendracht als burger. Dan denk je twee keer na voor je iemand aanrandt, want die trekt dan zijn blaffer en je bent dood he. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 december 2018 om 17:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Boduo : 7 december 2018 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#683 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die betalen ook zo goed als niks.
![]() |
![]() |
#684 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er lijkt mij een revolutie aan te komen.
Of niet?
![]() |
#685 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#686 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarvoor nijpt het nog niet genoeg. Als de Gele Hesjes kunnen bekomen dat we een béétje minder belastingen betalen, zullen we mogen content zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hoort daar zeker bij. Als de politie met geweld wordt geconfronteerd, mag ze overgaan tot geweld. Geweld om de geweldenaar te overweldigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die moet men behandelen zoals men vroeger kinderen behandelde. Het zijn géén meerderjarigen. Ze zullen niet doodgaan van wat ze daar hebben meegemaakt. De macht v.d. politie is te groot om er lichtzinnig mee om te gaan. Laatst gewijzigd door Boduo : 7 december 2018 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frankrijk provoceert graag. Ze zullen de prijs daarvoor betalen. Dit is een rode lap voor de stier. 89000 flikken morgen. Amai?
![]() |
![]() |
#691 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Benadrukkend, om de zaken te verduidelijken indien ze het dan toch nog niet begrepen hadden.- Simpel.
![]() |
![]() |
#692 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Lijkt me eerder een afschrikmiddel en dat zal "zeker" nodig zijn.
![]() |
![]() |
#693 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Macron kan maar beter wat luisteren en bij sturen of hij kan vertrekken denk ik.
![]() |
![]() |
#694 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben net oud genoeg om meegemaakt te hebben dat inderdaad,een straf op school verkregen geen aanleiding was tot "medelijden" van mijn ouders en eventueel zelfs nog aanleiding gaf extra sancties...("grounded" ![]() De familie-eer was aangetast,niet door de schuld van de school-prefect (uitdeler van strafmaatregelen,genoteerd in de schoolagenda en te ondertekenen door de ouders)maar door MIJN schuld....
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 8 december 2018 om 06:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij ZIJN het "profitariaat".....Grote kinderen in een volwassen lichaam.
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 8 december 2018 om 06:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#696 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#697 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#698 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we het over de "casseurs" hebben, dan heb je het niet langer over de gele hesjes die, ongetwijfeld, terechte eisen naar voor schuiven. De "casseurs" hebben daar nu eenmaal niets mee te maken. U moet mij maar eens uitleggen welke boodschap iemand uitdraagt als hij de ruit van een geparkeerde auto inslaat. Is dat een teken van protest tegen Macron? Van wie is die auto dan wel? Van Macron dan wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#700 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oja, dat profitariaat van de zelfverklaarde woordvoerder van de gele hesjes, nietwaar?!
|
![]() |
![]() |