![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De clou, die clowns denken dat wij de clowns zijn?
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tevens heeft de Roover veel zieltjes gewonnen de laatste dagen bij de gewone man in de straat. Itt andere NVA kopstukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik snap echt niet dat veel mensen niet doorhebben dat alles wat nu gebeurt hoogstwaarschijnlijk vlak na de gemeenteraadsverkiezingen is afgesproken tussen de MR en de N-VA. Beide partijen hebben veel stemmen verloren en dat migratiepact is een godsgeschenk om die overlopers terug te winnen. Door nu standvastigheid te tonen aan hun potentiële kiezers trachten ze alsnog te bewijzen dat ze een ruggengraat hebben en betrouwbaar zijn.
De N-VA schuift op naar rechts (om VB-kiezers terug te winnen) en de Michel demonstreert dat hij zich niet laat dirigeren door BDW (iets wat terecht algemeen geloofd werd in Wallonië en Brussel). Dat de N-VA twee jaar stilzwijgend akkoord ging met dat migratiepact moet in Vlaanderen tegen de volgende verkiezingen worden vergeten. De N-VA zal wellicht de grootste partij blijven maar dat de MR het tij zal kunnen keren betwijfel ik. Dan wordt links incontournabel en zal er een einde komen aan de politiek die bepaald wordt door Voka en andere ondernemers. Laatst gewijzigd door schaakspeler : 9 december 2018 om 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb gisterenavond echt geen circus gezien, geen verwondering, verbazing , bewondering gevoeld of moeten lachen met onnozele dolle fratsen. Gisterenavond heb ik ervaren als het zitten staren, met mijn vingers op mijn neus, naar een beerput waarin zich chemische reacties voordeden . Blub. Pfffft. Blob.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |