![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kan niet lang meer duren.
|
|
|
|
#342 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die 'omdat ze het zelf gezocht hebben'. Want er komen naast rokers wel meer mensen in het ziekenhuis 'die het zelf gezocht hebben'. Ik haalde ze al meermaals aan. Nek gebroken op een 'verboden toegang' bergpaadje, zwaargewond na ongeluk wegens rood licht negeren, spectaculair youtube-filmpje regisseren loopt fout af, maagverkleining wegens jarenlang troep eten,... Maar tot nu toe krijg ik van niemand antwoord over hoe het met die mensen moet. Want Bobke (en co) vindt het wel heel onterecht dat je zou moeten wachten op een longtransplantatie omdat ze op dat moment met een roker bezig zijn maar liggen wachten tot ze je nek terug in de plooi gaan proberen te krijgen omdat ze ondertussen met iemand bezig zijn die door het rood licht gereden is (misschien zelfs met een paar pinten teveel op) is blijkbaar geen probleem. En dat is waar het mij om gaat. In het ziekenhuis wordt de regel gehanteerd dat de meest dringende zaken voorrang krijgen. En bij gelijke stand wordt degene die eerst binnenkwam eerst behandeld. Dat lijkt mij een gezonde gang van zaken. Als ze daar nu eerst nog moeten gaan vaststellen of het slachtoffer het toch niet 'zelf gezocht' heeft wordt het daar een zooi want daar is het ziekenhuis niet voor bedoeld en niet voor bevoegd. Ik vraag mij dus af (en dat doe ik al sinds pagina 1...) hoe men dat zou willen geregeld zien.
|
|
|
|
#343 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#344 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat zou voor mijn part wel gevolg kunnen hebben bij de terugbetaling. Simpel toch? |
|
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat begrijpt ge niet aan naast elkaar praten? Dat iets anders dan rond de vraag fietsen. |
|
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat is een gevolg van. U hebt twee mensen die wachten op een long. De eerste is een seriemoordenaar psychopaat die nooit heeft gerookt. De tweede is een doodbrave mens maar kettingroker. Met ons systeem is de kans groot dat die seriemoordenaar voor die brave mens zal worden geholpen. |
|
|
|
|
|
|
#348 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En ik antwoord als sinds #21. Niet mijn schuld dat ge begint in rondjes te draaien en er Uni begint bij te betrekken. Dus als ge zegt dat #21 en volgende geen antwoord is moet ik mij daar maar bij neerleggen. Ok, maar ge zult wel begrijpen dat verdere discusie met u weinig zin heeft.Doei. Is het deze succesvolle discussie waar ik rekening zou mee moeten houden? |
|
|
|
|
|
|
#350 | ||||
|
|
Citaat:
Gij geeft dan een lijst van mensen (die volgens u autoriteit hebben) die ook tegen een verbod zijn. Waarom doet gij dat? Om ongelijk te krijgen?? Citaat:
Citaat:
Als gij een draad begint over experten die tegen zijn, hoe moet ik dat anders interpreteren? Als gij in andere draden pathetisch begint over hoe ge niet kunt begrijpen dat er nog mensen zijn voor een verbod, terwijl alle wetenschappelijk onderzoek tonen dat dat 'fout' is, hoe anders moet ik dat interpreteren? Als gij een vergelijking maakt met mensen die voor een verbod zijn, en mensen die geloven dat de aarde plat is, hoe moet ik dat anders interpreteren? Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#351 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
dat is hetzelfde als een belastingontduiker is zegt: criminaliteit moet zwaar bestraft worden: inbrekers, bankovervallers, moordenaars, verkrachters, etc etc moeten allemaal levenslang krijgen, uitgezonderd 1 misdaad: belastingontduiking, dat moet onbestraft blijven. Begrijpt ge de hypocrisie ? Blijkbaar zit ik er boenk op, want anders zoudt ge zeggen: ha ha ha, slip slip uit, ik stem op de OVLD! Inderdaad. want ge begint op dit forum maar over 1 regeltje: cannabis. dat is letterlijk het enige wat u interesseert. |
||
|
|
|
|
|
#352 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#353 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Dienen assenbak staat juist niet op de foto, maar die staat onderaan rechts, juist naast de patient.
|
|
|
|
#354 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zou alleszins veel bijbrengen aan deze discussie .....indien het klopt natuurlijk dat zijn toestand werd veroorzaakt door het roken van een joint Je ziet met de Schoof ben ik dan wel stout maar je kan me niet verwijten dat ik geen zeer meelevende mens ben. Buiten mezelf zijn er hier niet niet zo veel die zich dat dramatisch voorval nog herinneren... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 december 2018 om 15:39. |
|
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geert heeft dit niet kunnen tegenhouden en hij ziet daar nog van af. Ondertussen werd de diagnose in twijfel getrokken en zou hij te veel kopballen hebben gegeven. Verder zitten we nu in het ongewisse. Is hij al ontslagen uit de instelling of willen zijn ouders hem niet meer zien. Hij was enig kind en zijn moeder was tegen dat voetballen. Alleen Geert weet hoe de situatie nu verder is gelopen maar hij wil blijkbaar niks meer kwijt Het lijkt in feite heel erg op de situatie rond Michael Schumacher Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 december 2018 om 15:46. |
|
|
|
|
|
|
#356 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#357 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#358 |
|
Lokaal Raadslid
|
Dat is volgens mij net wat ik wil zeggen. Ik ken niet veel van ski-verzekeringen, maar als ik zo even rondkijk dan gaat dat puur over de medische opvang in het buitenland, als jij daarna 6 weken met je poot omhoog in je zetel thuis zit, dan ben jij toch ten lasten van de maatschappij, of niet?
Laatst gewijzigd door Floozy : 11 december 2018 om 19:26. |
|
|
|
|
|
#359 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#360 | |
|
|
Citaat:
Nu, ik heb al wel door dat ge met mijn voeten probeert te spelen. Da-ag: in mijn negeerlijst zit ge met harriechristus. Hij gaat u vertellen over zijn microwezentjes. |
|
|
|
|