![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Als die stad er al in slaagt om zoveel fun op te leveren van op afstand, wat moet dat dan wel niet ter plaatse zijn ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Draag goede nekbescherming.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waren er juist géén twee meisjes (waren het Deense??) vermoord in Marokko?
Een snoepreisje dus? ![]() Daar zou men mij geld moeten voor geven om daar naar willen af te reizen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 december 2018 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op van de MarraKECHs....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem wat groene wereldverbeteraars mee aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() https://www.tripadvisor.com/ShowTopi...a-Morocco.html
Tripadvisor raadt in het algemeen ook Marrakech aan boven Casablanca. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Al gaven ze me de reis gratis, dan nog ging ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Idem, zelfs met geld bovenop.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 21 december 2018 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groot gelijk: geen Hotel Mama ginder!
![]() ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 21 december 2018 om 11:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Negeerlijst vanaf nu. Misschien dat ik u er vanaf haal als ik via quotes zie dat je opeens weer inhoudelijke opmerkingen geeft ipv potje afgeven op millenials. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Enne: niet afhalen a.u.b. -> Anders ikke: ![]() (Can someone please quote this one for the Hotel mama resident?) Dank U.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Tavek heeft precies weer zo zijn dag niet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |