![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#3661 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3662 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het accepteren van fouten wordt dan goedkoper. Men mikt op een economisch gezien "best case". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar of je ze leest en ook begrijpt daar heb ik geen cijfers van. 86% foutenmarge...als dat voor u aanvaardbaar is? Voor een ingenieur zijnde?
![]() |
![]() |
#3664 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk toch eens na man.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3665 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar die autos zijn veelal goed bij de klant geraakt. Dus in princiepe is er geen probleem. Die 86 % is/was een probleem van Tesla. Niet van de klant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3666 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En al jullie andere cijfers zijn ook pure misleiding.
Amerikaanse wagen vergelijken met import op Amerika en niet op import in België of Europa? Ge weet het goed genoeg En zoniet dan scheelt er iets.
![]() |
#3667 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Erg hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee hoe is dat nu mogelijk om dat te zeggen?
![]() |
#3669 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=dP0vIH8r-tE Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 21 december 2018 om 00:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3670 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want anders kreeg je ze later toch terug op je bord als ze tijdens een quality audit gevonden werden. Je moet me niks over kwaliteitscontrole leren in de automotive en automotive assemblage. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3671 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
SpaceX is privé he. Citaat:
![]() Citaat:
Waarom denk je? Hier is een andere: Consumer Reports: Tesla's reliability tumbles to near the bottom in latest survey 3e laatste. Citaat:
Dan nog is er geen reden om het op te lossen vóór de levering.
![]() |
![]() |
#3672 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3673 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die willen OEM's veelal niet betalen. Het verschil tussen een Peugeot en VW was bvb simpelweg het aantal hot runners in het spuitproces van hun bumpers & dashboards. Hot runners zijn, in die grote matrijzen, peperdure componenten. Peugeot bespaarde daarop en gaf stukken die soms meer als een mm uit vlak stonden mee in assemblage. VW wilde mee hot runners en haalde de helft. Maar ook daar gingen sommigen, dankzij vezelorientaties die soms gewoon slecht lagen, zo de auto in. En dat werd dan recht getrokken met wat schroeven en clicks. En ga zo maar door. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3674 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3675 |
Banneling
|
![]() De ECQ is gewoon een GLC met een electromotor en batterij.
En zo ontwerp je geen EV's. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3676 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom konden de ingenieurs en supervisors ook komen opdraven bij de directie meeting indertijd als ze bij de dagelijkse audit een fout hadden gevonden. En tegen de volgende dag moesten ze een aktieplan gereed hebben om te voorkomen dat het opnieuw kon gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3677 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hebben veel auto's hoor. Exact hetzelfde dus.
![]() |
![]() |
#3679 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan liever deze: https://www.automobiliardent.com/ind...icle_detail/32 Laatst gewijzigd door Frankenstein : 21 december 2018 om 01:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3680 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Simpel he ? Of denk jij dat het gebruik van extra materiaal voor stijfheid/sterke, extra hot runners, extra metaal in verbindingen en zelfs plaatmateriaal, extra coating/verf, enz....gratis is ? Het vak van een ingenieur is in grote mate de kunst van het haalbare. Als je ons zou laten doen maakten we een wagen uit inox, vezelversterkte composieten, titanium, met keramische lagers en dergelijke. Roest niet, weegt niet veel, is stijf, crash weerstand, verslijt niet en kost slechts 3 keer zoveel als dezelfde wagen uit C-staal met PP plastic. Wat zijn bijvoorbeeld een veel voorkomende bron van defecten in wagens. Nieuwe wagens. Dat zijn plastic componenten die moeten vastklikken, die breken of niet goed vastgeklikt kunnen worden. Dit is simpelweg een spuitgietfout. En zeer veel voorkomend. Echter deze fout wordt bij goedkopere merken gewoon geaccepteerd, want het maken van deze verbinding met een andere techniek is te duur. |
|
![]() |
![]() |