![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat De Heer De Wever Bart allang bewezen heeft erg goed koord te kunnen dansen. Het publiek dat het spektakel tegen heug en meug moet aanschouwen, wordt er helemaal tureluurs van. Nooit met de sossen, nooit met Groen, toch met Groen, toch met de sossen. En dan plots, als "TINA" op de proppen komt, tóch met het VB. Volgens mij wacht-ie voor dat laatste gewoon op "het juiste moment", en als z'n tegenstrevers niet snel leren even goed koord te dansen, zal het niet lang meer duren vooraleer dat "juiste moment" daar is.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 21 december 2018 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn dan de nazi's?
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar draait heel het spel inderdaad om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() Niet echt, anders zaten we niet met zo een schuldenberg. Men heeft steeds meer uitgedeeld dan men heeft geind.
Helaas zijn de belastingen in Belgie te laag voor het uitgavenpatroon van de BE staat. Inclusief de gewesten. Het staat me bij dat de NVA daar een campagnepunt van had gemaakt 4 jaar geleden. Dat is nu blijkbaar geen issue meer....laat de tekorten maar oplopen, zeggen ze. De opzegvergoedingen hebben we toch al. |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Dit bericht is in deze stijl opgemaakt opdat Meneer P. het zou begrijpen)
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Heer De Wever Bart zit - voorlopig toch nog - op rozen. Zolang zijn politieke tegenstrevers er niet in slagen zijn tactiek en strategie met een bétere tactiek en strategie te overklassen, zal hij op z'n rozen kunnen blijven zitten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik dorst heb dan vind ik wel iets om te drinken, wettelijk of onwettelijk, nooit van wakker gelegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eender waar het over gaat, je laat geen kans voorbijgaan om naar de N-VA te sneren, maar je vergeet dat er in de Vlaamse regering en hun administraties wel degelijk bespaard werd. Je vergeet de drek die de N-VA over zich heen kreeg omdat ze de miljardentransfers nog maar ludiek in beeld bracht. Ik heb jou nooit kritiek weten geven op de grote Belgische staatsmannen die zich niet de minste zorgen maken over het uitgavenpatroon van BE. Die vinden dat hun recht op een half miljoen euro ontslagvergoeding, of meer, belangrijker is dan het uitgavenpatroon van BE. De Croo senior is zo iemand. Citaat:
De belastingen zijn niet veel te laag in Belgique. Ze zijn veel te hoog. Dat heeft niets te maken met het uitgavenpatroon van de belastingplichtige gewone burger maar wel met de geldhonger van de politici die verantwoordelijk zijn voor de gang van zaken in BE.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 december 2018 om 15:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij wel Tavek ? Spijtig dat ik je niet heb gezien.....hadden we een klapke kunnen doen. Ik ken daar de meest toffe kroegen ![]() PS : Je reactie vind ik wel waarheid. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 december 2018 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk. Migranten en miserie met asiel zijn nu net de reden van bestaan van NVA en VB. Eigenlijk heeft het VB gans zijn bestaan te danken aan de allochtonen. Wie zou er nu VB stemmen als er hier morgen alleen nog Belgen van geboorte zouden rondlopen ? Hoe meer boel de allochtonen maken in Brussel hoe groter het orgasme van VB. Dus die mannen een Francken incluis die teren op zoveel mogelijk ellende met asielzoekers. Die willen in feite geen oplossingen (kijk maar hoe hij in Brussel de boel laat verzieken).Het is hun reden van bestaan. Over wat zou een Tom Van Grieken het nog moeten hebben in een onafhankelijk Vlaanderen met alleen maar Vlamingen van geboorte ? Wie zou dan de schuld krijgen van alles wat foutloopt ? Ik denk de Limburgers ![]() Ik stel met spijt vast dat men dat in Vlaanderen in tegenstelling tot in Brussel en Wallonië niet inziet. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 december 2018 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jongens toch. Dat ge met zo een (tegenstrijdig) geleuter, in opiniepeilingen (en kieslokalen) veel stemmen krijgt, dat slaat mij met verstomming. bron: https://radio1.be/2019-trekken-we-vo...confederalisme |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kan nog erger dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() om depressief van te worden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Merci. En ik woon in een gemeente met een asielcentrum. Dus ik zou ook kunnen denken: laat ze maar in brussel blijven. Alleen is Brussel noord nu een echte probleemzone geworden. Als ik in het Ellips gebouw moet zijn bvb paseer ik vanalles hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kop op Panda. Laat U niet gaan. Denk aan The Dude
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |