Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 december 2018, 22:03   #1
Eurosceptic
Minister

Standaard Hoe zal België er over 20 jaar uitzien?

Momenteel hebben we ruim 70 jaar vrede gekend, sinds het einde van WOII in 1945.

Maar politici zijn gretig om ons land uit te verkopen aan ongeletterde moslims die ons willen domineren. Via een pact dat de grote meerderheid van de burgers niet steunt (ik vraag me nog steeds af waarom een referendum niet kon), maar wel door alle politici die niet bij N-VA of VB horen.

Even de evolutie van België op een rijtje:

- De Islamisering van ons land neemt exponentieel toe. Nog veel meer door dit pact, dat wel degelijk bindend is in tegenstelling tot wat onze liegende politici beweren. Anders zouden er wereldwijd geen regeringen voor vallen.
- Huizenprijzen zijn de afgelopen 20 jaar verdubbeld, en blijven jaarlijks duurder worden.
- Hypothecaire leningen worden goedkoper, wat de prijzen omhoog jaagt en de illusie wekt dat we massaal moeten lenen.
- Via de climate change hoax worden ons peperdure maatregelen opgelegd om de temperatuur van de aarde met 0.007% (of een dergelijk belachelijk cijfer) te verlagen. Dit terwijl elders op de wereld de vervuiling massaal en straffeloos doorgaat (= dweilen met de kraan open)
- De bevolking vergrijst en los van de duurder wordende maatschappij, wordt het erg moeilijk om pensioenen te financieren.

Met andere woorden:

Men neemt maatregelen om ons diep in de schulden te duwen en men wil ons in een verhoogd tempo blootstellen aan mannelijke salafisten die met geweld hun leefregels willen opleggen.

Is dit geen cocktail voor een nakende burgeroorlog?

Mijn voorspelling voor BE over 20 jaar:

Bankroet en voor 50% Islamitisch

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 20 december 2018 om 22:07.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2018, 22:10   #2
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Dan toch nog geen onafhankelijk vlaanderen binnen 20 jaar?

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2018, 22:11   #3
^_^
Parlementslid

Standaard

Binnen 20 jaar gooien radicale islamieten de homo's naar beneden van de windmolens. En Kathleen Van Brempt vindt dat we niet mogen stigmatiseren.
^_^ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2018, 22:48   #4
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Om te weten hoe bijna heel Europa er over twee decennia zal uitzien kan je bst eens een kijkje gaan nemen in Molenbeek. De "Turkenmarkt" op de mijnsite van Zolder geeft ook een goed beeld.
Oud 20 december 2018, 23:03   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Ik denk niet dat je er verstandig moet voor zijn om in te zien dat zoals het er nu al aan toegaat Europa helemaal overspoeld zal zijn door radicale islamieten.

Op de lange duur ga je nog 'hopen' dat Poetin gelijk krijgt met zijn 'wijze' woorden: Poetin waarschuwt voor wereldwijd kernwapenconflict.

Dat zit er best aan te komen als men geen deftige oplossingen gaat zoeken voor de problemen die zich voordoen in 'ons' land/de EU in het algemeen.

Eigenlijk zou dat bijna gieren zijn mocht dat er komen want dan hebben de veroveraars van de dag van vandaag er ook niets meer aan.
Oud 20 december 2018, 23:06   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Ik denk niet dat je er verstandig moet voor zijn om in te zien dat zoals het er nu al aan toegaat Europa helemaal overspoeld zal zijn door radicale islamieten.

Op de lange duur ga je nog 'hopen' dat Poetin gelijk krijgt met zijn 'wijze' woorden: Poetin waarschuwt voor wereldwijd kernwapenconflict.

Dat zit er best aan te komen als men geen deftige oplossingen gaat zoeken voor de problemen die zich voordoen in 'ons' land/de EU in het algemeen.

Eigenlijk zou dat bijna gieren zijn mocht dat er komen want dan hebben de veroveraars van de dag van vandaag er ook niets meer aan.

U mag mij dat niet kwalijk nemen maar ik zie echt géén goede toekomst op ons afkomen als men er niet direct paal- en perk aan gaat stellen in de zin van iets 'kwaads' beletten om verder te gaan door te dringen.
Oud 21 december 2018, 17:47   #7
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

https://www.hln.be/nieuws/buitenland...lig~a95ed75cf/

Iets in deze aard zeker met grote sloten op ons deuren, geblindeerde ruiten en wagens?
Onze inkopen doen we met drones vanwege de veiligheid.
We leren arabisch om te communiceren met de overheid en gaan bidden in een moskee.
Ik ben blij dat ik er niet meer zal zijn.
Oud 21 december 2018, 18:20   #8
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Momenteel hebben we ruim 70 jaar vrede gekend, sinds het einde van WOII in 1945.

Maar politici zijn gretig om ons land uit te verkopen aan ongeletterde moslims die ons willen domineren. Via een pact dat de grote meerderheid van de burgers niet steunt (ik vraag me nog steeds af waarom een referendum niet kon), maar wel door alle politici die niet bij N-VA of VB horen.

- De Islamisering van ons land neemt exponentieel toe. Nog veel meer door dit pact, dat wel degelijk bindend is in tegenstelling tot wat onze liegende politici beweren. Anders zouden er wereldwijd geen regeringen voor vallen.
- Huizenprijzen zijn de afgelopen 20 jaar verdubbeld, en blijven jaarlijks duurder worden.
- Hypothecaire leningen worden goedkoper, wat de prijzen omhoog jaagt en de illusie wekt dat we massaal moeten lenen.
- Via de climate change hoax worden ons peperdure maatregelen opgelegd om de temperatuur van de aarde met 0.007% (of een dergelijk belachelijk cijfer) te verlagen. Dit terwijl elders op de wereld de vervuiling massaal en straffeloos doorgaat (= dweilen met de kraan open)
- De bevolking vergrijst en los van de duurder wordende maatschappij, wordt het erg moeilijk om pensioenen te financieren.

Met andere woorden:

Men neemt maatregelen om ons diep in de schulden te duwen en men wil ons in een verhoogd tempo blootstellen aan mannelijke salafisten die met geweld hun leefregels willen opleggen.

Als den Hoomer nog bestaat daartegen kan hij fotokes trekken want zo zullen de straten er uitzien in 2038.

Naam: 1978 Hoomer Kolwezie_0014.jpg
Bekeken: 178
Grootte: 105,9 KB
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1978 Hoomer Kolwezie_0010.jpg‎ (79,3 KB, 81x gelezen)
Oud 21 december 2018, 19:03   #9
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht

Met andere woorden:

Binnen 20 jr is belgistan een feit na evt burgeroorlog
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 december 2018, 21:54   #10
Tavek
Banneling

Standaard

Ik dacht dat de vlaamse republiek dan een feit was.

Wat een vertrouwen hebben die NVA'ers toch.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2018, 12:18   #11
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht

Alsof een onafhankelijk Vlaanderen zich kan beschermen tegen het leger van salafisten dat door de Soroslobby van de EU opzettelijk wordt binnengehaald

Oud 22 december 2018, 12:23   #12
Steben

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

2

Eigenlijk gaat iedereen er beter van af zijn.
Dolletjes. Lay back and enjoy dus!
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2018, 12:28   #13
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:

Dom klootjesvolk sterft ook uit, het ziet er dus goed uit.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2018, 12:30   #14
Steben

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Dom klootjesvolk sterft ook uit, het ziet er dus goed uit.
U zegt daar zoiets.
Als je naar Brexit gevallen kijkt zie je dat.
Als de oudere generatie hun rug willen keren naar die onnozele jongeren, waar hebben ze het dan nog over? Velen gaan er toch niet meer zijn.

Good old General Haig vond het machinegeweer ook maar overroepen.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 22 december 2018 om 12:31.
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2018, 21:11   #15
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
U zegt daar zoiets.
Als je naar Brexit gevallen kijkt zie je dat.
Als de oudere generatie hun rug willen keren naar die onnozele jongeren, waar hebben ze het dan nog over? Velen gaan er toch niet meer zijn.

Good old General Haig vond het machinegeweer ook maar overroepen.
Vertel me eens waar de ouderen zouden kunnen naar opkijken bij onze jeugd?
Ik zou ze graag bejubelen misschien heb ik iets niet opgemerkt?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be