![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Marie toch! Objectief zijn? Heel het forum hangt vol met onzinnige keutels. Maak er U niet kwaad in meiske. Doe zoals ik en laat ze hier verder onzin verkopen. PS: Mijn gedacht vindt je al op bijdrage nr. 33 in deze topic. Maar dat heeft nooit enige waarde gehad. Het kan niet dat derden buiten uzelf goede of slechte gedachten hebben. We wandelen er gewoon overheen en zeveren verder. Zegt een rechtse iets dan antwoord er een linkse graag en visa versa. Meer gebeurt hier niet. Links blijft links en rechts blijft rechts. In alles en bij elk probleempje. Zelfs bij geen probleempje. Het balken van ezels primeert dus. Vliegen afvangen dus! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Partijlid
|
![]() Even OT.
Regering was nooit gevallen als er in oktober geen verkiezingen waren geweest waarbij NV-A een beetje verloor en VB serieus won. Toen is er paniek uitgebroken bij NV-A en moest er dringend een reden gezocht worden om de verloren stemmen terug te kunnen winnen. Wie denkt dat het migratiepact er ook maar iets mee te zien heeft: dream on. Helaas trappen een pak mensen in die valstrik.
Vlaming EN Belg. Laatst gewijzigd door nete : 23 december 2018 om 00:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen moslims dansen? Op straat nog wel?
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dan ook de overgrote verantwoordelijkheid van: MR, OVLD, CD&V |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gezegd, een regering van lopende zaken is veel beter dan een regering die mag besturen.
Dank zij die futiliteit hebben we nu een regering van lopende zaken: dat is een niet te versmaden pluspunt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedankt! Maar het gaat weeral niet lang duren hoor. Op de Sinksenfoor was het; ondanks koude en regen; veel aangenamer als op dit forum. Ik wordt hier; voor zover het nog mogelijk is; met de dag dommer. ![]() Ooit bleef ik weg van de voetbal om hooligans te mijden. Op den duur blijft er niks meer over als eindresultaat. Het zit hier trouwens vol met parlementariërs die nog niet genoeg hebben om in het parlement onnozel te kunnen doen. Daarom komen ze hier; met een nikab over hun stomme kop getrokken; de hooligan uithangen. Dit politieke forum is dan ook een verheffend milieu. Iedereen weet het beter; zelfs zonder kennis van basiselementen noch steekhoudende argumenten. Velen komen hier om te zeveren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
![]() Citaat:
Als er nu één iemand op dit forum is die geen partijslaafje is, zal ik het wel zijn. Ja, ik heb N-VA gestemd bij de laatste 3 verkiezingen, maar elke burger moet stemmen. En ik denk dat ik in deze gewoon naar de feiten verwezen heb, en die zijn dat je een regering hebt die op twijfelachtige manier aan de macht gekomen is (ontslag Michel I werd niet aangeboden, men beweerde dat het dezelfde regering was, dus geen vertrouwen nodig), die met een minderheid van nog geen 30% regeert, zonder het vertrouwen van het parlement, dat wel degelijk een motie van wantrouwen wilde stemmen. En deze regering krijgt nu legitimiteit van het staatshoofd toegeschoven? Hier regeert de particratie. Wel of geen verkiezingen draait niet rond de burger die zijn mening mag geven en vertegenwoordigd ziet, maar wat elke partij afzonderlijk goed of slecht uitkomt. Dat vind ik schandalig. Citaat:
Tja...
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Blijf dan van de drank af, hee.