![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() 8 jaar geleden heb ik in onze vorige woning er eentje laten zetten,we woonden toen ook op amper 1 km van de DOVY-fabriek.Eigenlijk kan ik er alleen maar lof over hebben,qua prijs-kwaliteit is DOVY niet te overtreffen.Verleden jaar zijn we verhuisd ,sleutel op de deur,en als er iets is waar ik spijt van heb dan is het dat er geen keuken van DOVY zit in mijn woning.De prijs van mijn huidige keuken is een pak hoger dan mijn vorige,maar de kwaliteit een stuk minder.
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij maken soms gebruik van zo'n grote keukenbouwers (in bedrijven waar wij aanpassingen doen), meestal goed vakwerk. Dit is dus geen criterium om te kiezen voor een grote of een kleine. Soms maken wij die ook zelf, we maken een ruwe schets, gaan daarmee naar een zagerij, zij ontwerpen dan de kasten en wij moeten ze gewoon in elkaar schroeven (Ikea systeem, maar dan veel goedkoper). Volgens mij is het enige criterium de kwaliteit, volgens vrienden moet je daarvoor niet bij Dovy zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |