![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus nu krijg ik eindelijk eens gelijk op dit stomme forum. Verplicht aanleren van het Frans in Vlaanderen is dus de manier om ons Vlamingen achtergesteld te houden op termijn. Begot!!! Ik heb veel Walen als vriend gehad. Maar deze vaststelling is voor mij voldoende om al dat Frans gelul hier buiten te gooien. Vreemde taalvirtuositeit is nooit mijn sterkste zijde geweest. Dus ik veronderstel dat ik niet de enige ben. Het is dus misdadig om onze jeugd op te sluiten in de Benelux. Met Engels ligt de wereld open. Goede vakmensen zijn nog steeds welkom in grote delen van de wereld. Ik ken ettelijke familieleden en vroegere buren die werk hebben gevonden in Nieuw Zeeland. Zij vertrokken hier met hebben en houden. Hoeveel Vlamingen vonden er werk in Frankrijk? Ik ken er geen. Want Frankrijk zit ook vol met bruine integratie. En wie vulde de vrijgekomen ruimte hier bij ons op? Juist. Inwijkelingen die niks kennen en die het OCMW komen leeg melken. Know-how voeren wij dus uit en armoede en onkunde voeren wij in. Wat hier blijft is dan nog dikwijls een categorie die ook niet wil werken. Meestal hebben sommigen ervan dezelfde levenswijsheid geërfd van onze politiekers. Krijgen en nooit genoeg hebben is ook hun motto. Als de gemeenschap dient om geplunderd te worden zal het niet blijven duren. Voor wat hoort wat. Maar.....als het blijft te gemakkelijk gaan voor niksnutten dan zullen anderen moeten werken tot ze er bij vallen. En niks overhouden als ze zelf niet meer kunnen. Die weg zijn we nu reeds aan het opgaan. De werkende mieren worden gestroopt en de krekels vieren feest. Zolang tot de kruik breekt. En dan? Die met gestroopt geld zullen overal welkom zijn. Maar de anderen...…? Laatst gewijzigd door werkman : 24 december 2018 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |