Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 december 2018, 16:05   #121
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
U zit er wel een 180° bocht naast.
Hoe bedoel je wel ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 16:52   #122
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mag ik je tussen uw tirades door eraan herinneren dat het hier gaat over het feit dat de vlaming vindt dat de regering hierover niet diende te vallen ?

Dank u.
Geen verrassing dat de Vlamingen er zo over denken.

Mag ik er dan U aan herinneren dat alle Marrakesh-partijen en Michel in het bijzonder ( hij heeft het ontslag ingediend!) hier een grote verantwoordelijkheid dragen ?
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 16:58   #123
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Hoe bedoel je wel ?

Dat hij beter bochten ziet en ze ook gebruikt als het hem past.
Toch simpel he kull!
Die van 180° gebruikt hij nog het liefst.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 17:13   #124
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Geen verrassing dat de Vlamingen er zo over denken.

Mag ik er dan U aan herinneren dat alle Marrakesh-partijen en Michel in het bijzonder ( hij heeft het ontslag ingediend!) hier een grote verantwoordelijkheid dragen ?
Nadat N-VA uit de regering was gaan lopen ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2018, 20:51   #125
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Weet je wat ik typisch vind voor de leugenpers?
De Vlaming zijn mening laten geven in de stembus, dat kan niet, dat is onverantwoord, de Vlaming is daar te onvolwassen of te woedend voor, enz.
Ook een referendum kan niet, want "we kunnen geen ernstig antwoord verwachten van de Belgen/Vlamingen als het over ernstige kwesties gaat.

Maar we werden wel om de oren geslagen met opiniepeilingen.

Dán, als het in het kraam van de particratie past, is de mening van die Vlaming wél weer welkom.
2

Sjoemel merk België >>> bv: Het verschil met het kiesvee van de particratie partijen >>> Zij die betaald worden om dit land “?feilloos?“ te laten functioneren>>> de ambtenaren en justitie bij ons.

Tegenover:
De 85-jarige Ruth Bader Ginsburg van het Amerikaanse Hooggerechtshof werd Vrijdag dd. 21/12/2018 werden twee kwaadaardige tumoren verwijderd, uit de longen geopereerd bij Ginsburg.
Sinds zondag dd. 24/12/2018 is ze terug aan het werk.
Het Hooggerechtshof komt op 7 januari terug samen. Ondanks haar gezondheidsproblemen heeft de 85-jarige rechter nog nooit een vergadering gemist.

Bij ons seponeert justitie vervolging van sjoemel rechter , seponeert Fortis mistoestand, vervolgt niet Dexia + Acro sjoemel….. enz.

Een land waar justitie niet naar behoren werkt is géén democratie! de gevolgen zijn dan duidelijk....blijkbaar worden alleen burgers met een nationaliteit Belg geviseerd, gediscrimineerd door de Ambtenaren en justitie.

Geen wonder dat er geen democratie is in dit sjoemel merk België, waar Michel {MR, CD&V, Open VLD} nu al doet zoals Kabila in Congo om de macht te forceren.

- Het is nu duidelijk gebleken in Antwerpen dat een stem voor de SP.A een stem is voor het seculiere verlichtingsfundamentalistische en antireligieuze beleid van de N-VA Schrijft men in VRT.be

- Prof. Devos stelde zelfs na het theater van Michel {MR, CD&V, Open VLD} in het parlement en meer 1 midden rechtse partij overblijft.

Dus niet verwonderlijk >>> Peiling: Vlaming zegt dat regering niet diende te vallen.

Gelet op het hoge kies % voordeel dat NVA behaalde op de andere partijen in laatste toets na val regering, is dus het logische democratisch gevolg dat grote meerderheid de NVA niet de schuld geven van het vallen van de regering.

Geen wonder dat wij niet mogen gaan kiezen, dat de particratie partijen+ Bloedrood Agalev-Groen/Ecolo dit in dit sjoemel merk België verhinderen.

De koning mag dan "hoofd in het zand" zalvend (?) proberen spreken met kerst....een grote meerderheid binnen de bevolking word duidelijk gediscrimineerd, te dom gevonden om hun keuze uit te brengen bij verkiezing!

Er is hier duidelijk een groot probleem....
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 24 december 2018 om 20:52.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2018, 16:45   #126
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mag ik je tussen uw tirades door eraan herinneren dat het hier gaat over het feit dat de vlaming vindt dat de regering hierover niet diende te vallen ?

Dank u.
Spreek in naam van DE Vlaming ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2018, 17:12   #127
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U zit er wel een 180° bocht naast.
neen, hij zit er "boenk op". Vermits er geen consensus was binnen de federale regering, had Michel nooit diezelfde federale regering mogen gaan vertegenwoordigen in Marrakech.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be