![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel hoor mensen, het oerdom volkje in dit land heeft een nieuwe hobby: levende dieren cadeau doen aan ander dom volk dat deze dieren vervolgens verwaarloost en/of naar het asiel brengt:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181229_04070058 Geef ze allemaal op zijn minst een boete en stuur hen liefst verplicht voor minstens vijf maanden naar een heropvoedingskamp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eigenaars zijn eenvoudig op te sporen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel mensen kopen of geven zoiets als kado voor de kindjes (die er na een paar dagen al genoeg van hebben) waardoor de ouders ermee opgezadeld zitten. Er stond er eens ene met twee cavia's aan de deur hier voor de kindjes...ik was daar totaaaaaaaaaaal niet blij mee!! . Uiteindelijk heeft da mij belachelijk veel geld gekost door dat ik naar de dierenwinkel kon gaan om zo'n groot buitenhok te gaan kopen en alles wat die beestjes nodig hadden want ik kon dat niet over mijn hart krijgen die in dat klein bakske te laten zitten met twee. Vervolgens waren ze een paar dagen later opgegeten door de honden, kot in gruzzelementen van elkaar gesleurd door hen. Fijn, écht fijn! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dieren als kado , slecht ziekelijk idee , het is geen speelgoed !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Zonde vind ik het, dan wel omdat ik graag een hond zou willen, maar er geen koop omdat ik er onvoldoende tijd voor kan vrijmaken.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |