![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals het hoort om een jaar goed te beginnen.
![]() Ga jullie gang maar. ![]()
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tussen het mijmeren door een opflakkering,
Een bliksemschicht. Een eureka moment. Een verheldering. Het is allemaal maar neppe shit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Een gehandicapte nazi die boodschappen ging doen in de Colruyt van Borgerhout deed een wheelie met zijn rolstoel en reed zo een makak dood.
Na dit incident kwam uit zijn levenloze ogen een kleine venijnige glinstering en toen werd hij doodgeslagen door 30 makakken. Toen dacht ik: "Respect, oude! Je bent een zeldzame variant!" Daar drink ik op... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je volgende bij de Nieuwjaarsbrieven mogen rekenen? ![]() Extra: Jean-Claude „Druncker“ nutzt weiter fleißig den Privatjet auf Steuerzahler-Kosten.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 januari 2019 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Kom, kom, die man heeft gewoon voeling met het volk.
Of drinkt den gewonen werkmens niet meer vandaag?
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liefste meter en peter,
Ik ga dit jaar mijn best doen geen moorden te plegen. Zelfs niet na mijn ellendig einde van 2018. Liefs, Uw schavuitje Duupje |
![]() |
![]() |