![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige horoscoop die een beetje in de richting zou kunnen gaan is de Chinese. Ik ben daar hond. 2019 is trouwens het jaar van het varken. Dan gaan er sommigen niet graag hebben denk ik met alle respect voor de varkentjes. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst plaatste ik nog een zoekertje in een krantje. "Dolle stier zoekt een al even dolle koe om samen in de wei te staan 'walsen"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 januari 2019 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik noem "het", de ding-dong Babykannibaal. Onze enige bescherming is een ferme mep tegen het monster zijn neus. Dat zal het wel schokeren. Bloed in de ogen en tranen. Maar alleen aanvallen als het kinderen opeet...
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 januari 2019 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In China ben ik een varken. Een goed gezien teken daar trouwens. In het westen een schorpioen niet altijd zo goed gezien.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 2 januari 2019 om 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je had het beter "zever in pakskes" genoemd
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt ook nog hoffelijkheid en traditionalisme als andere vorm tegenover Marxistisch feminisme met een dikke laag hypergamie.
Maar het is goed dat vrouwen hun super instinct in verband met hypergamie laten zien. Dan is hoffelijkheid en die traditionele zever ook snel naar de maan geholpen. Nu schiet er alleen maar realisme over. Geen fantasietjes meer. En de realiteit is veelal bot en rauw... Universalia, ik ken zijn situatie niet.... Maar het lijkt me beter dat hij eens naar de hoeren gaat....
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou tegen zo een vrouw direct zeggen: 'pakt u ne neger ze stromen binnen in ons land tegenwoordig.' ![]() Wat ook best eigenaardig is dat ik van origine van Antwerpen ben maar dat er in Antwerpen géén enkele vrouw meer rondloopt die mij in hogere sferen zou kunnen brengen. Aan de kust waar ik al wel eens naartoe ga ben ik zeker op 4 vrouwen verliefd. Maar mijne zieligheid in acht genomen wil ik ze niet storen in hun dagelijkse hoedanigheden met mij op te gaan dringen. Thuisgekomen zing ik dan een liedje dat eerder lijkt op een soort van jammerklachten. Toch is het géén treurlied want mijn bankrekening is niet aangevallen geweest door een vrouwtje dus hou ik ze liever uit huis. ![]() p.s. Nog nooit bij de H (meisjes van plezier) geweest.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 januari 2019 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uni, ik begin een sterk vermoeden te krijgen dat je familie bent van meneer pastoor.
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 2 januari 2019 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Keurige meisjes vind je nergens meer, ze zijn allemaal zo slecht van karakter. Zoals een haai/ t-rex die eieren legt. Onlangs nog ene die mij ineen wou kloppen omdat ik een grimas op mijn gezicht had en een pintje aan het drinken was. In een stad ben je wel anoniem, dat is het voordeel. Perfect om te ghosten....
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Liefde De Rat is een warm, sexy en hartstochtelijke minnaar of minnares en kan in feite met iedereen wel opschieten, met uitzondering van het Paard. Ho hum... en: Vriendschap Goed met de Draak, Os en Aap, slecht met het Paard. Zijn vrouw en dochter zijn resp. os en aap. Het 'toeval' heeft onze chinese horoscopen doen kloppen. ![]() Trouwens, varken: Liefde Een verliefd Varken is een grote romanticus en kan erg snel emotioneel afhankelijk worden van de ander. Vaak loopt een romance uit op pijn en teleurstelling, maar een Varken is altijd bereid het nog eens te proberen. Omdat een Varken een bijna constante aandacht nodig heeft, gaat zij/hij op zoek naar die aandacht wanneer zij/hij te lang alleen wordt gelaten. Dat is niet zozeer een gebrek aan trouw of een verlangen naar seks, maar een Varken kan gewoon niet tegen eenzaamheid. In bed houdt een Varken meer van comfort en warmte dan van opwinding en hartstocht. Een Varken is sensueel, houdt van veel strelen en kan erg genieten. Oei oei oei, arm varkje ![]() Laatst gewijzigd door Guinevere : 2 januari 2019 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() behehehehe
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige wat ik opgemerkt heb hier thuis zijn van die kleine beestjes die best goed kunnen springen.
Misschien vang ik ze wel en doe ik er eerstdaags ergens op de één of andere feestmarkt een vlooiencircus (vlooientheater) met open. ![]() Misschien brengt het nog wat op ook? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat er een fout in de horoscoop stond, dat wist ik nog niet. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Best raar niet? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |