![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alhoewel ik wel een boontje heb voor J-M, hecht ik geen geloof aan het verhaaltje dat hij nu opdist. Gaat het echt om gemeente-eigendom dat vervreemd werd, dan moet hij niet naar de media stappen maar naar het gerecht. Stelen is immers strafbaar.
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat er in het bureel van een burgemeester niks maar dan ook geen enkel formulier verslag of dossier meer ligt vind ik zeer bizar ?? Was alles dan privé eigendom ? |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar u heeft gelijk, dan moet hij naar de rechtbank stappen en daar proberen zijn gelijk te halen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 januari 2019 om 11:41. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik ben niet akkoord hoor maar dat heeft geen belang want ze vegen toch hun voeten aan hetgeen de gewone man er over denkt. Die dossiers zijn nooit privé -bezit want ze zijn aangelegd tijdens de werkuren waarvoor zij betaald werd door haar werkgever. De gemeenschap dus. Ik zal een voorbeeld geven tot staving. Indien een werknemer een nieuwe vinding doet dan moet hij oppassen dat zijn werkgever het octrooi niet opeist op basis van het feit dat die vinding er kwam door opgedane beroepsactiviteit bij de werkgever. Waarom is het in het ene geval wel mogelijk en kan men in het andere geval dergelijke dossiers beschouwen als privé-bezit? Heeft mevrouw ze soms aangelegd tijdens haar nachtelijke bed-activiteiten? Dat deze momenten privé zijn neem ik graag aan maar overdag op een stadhuis zijn het betaalde uren en die zijn nooit privé. Dus die dossiers evenmin. Anders had ze deze maar moeten bewaren thuis. En er aan werken dus ook. Laatst gewijzigd door werkman : 5 januari 2019 om 12:22. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dedecker komt terug op 'verdwenen' dossiers.
Citaat:
Een vuil spelletje?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 januari 2019 om 18:09. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mocht ik burgemeester zijn, dan lag er in mijn bureel niet één te behandelen dossier, tenzij erg tijdelijk. Ik zou wel werken met eigen aangelegde werkdossiers, waarin persoonlijke aantekeningen edm mogelijk zijn.
Maar ik zou ook, mocht ik dan opgevolgd worden door een aartsvijand, toch een behoorlijke overgave/overname doen. En dat heeft dat wijf niet gedaan; reden waarom de brulkikker haar nu droog langs achter pakt. Mocht ik gemeentesecretaris zijn, dan zou ik de nieuwe burgemeester behoorlijker opvangen. Ook op klein-materieel vlak: iemand aanduiden als contactpersoon om te regelen welk bureelmaterieel de burgemeester wenst, welke schilderijtjes of andere zever al dan niet geleend uit het gemeentelijk museum .... enz.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ze moesten plaats voor Dedecker maken en zijn ego.
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De dossiers en de boeken van de firma worden door de administratie bijgehouden en kunnen uiteraard tijdelijk ontleend worden. En bij verandering van werk heb ik mijn persoonlijke documentatie meestal meegenomen |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De zwarte boekhouding verbranden noemen ze dat.
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De feiten van Open riool VLD op een rijtje:
In Middelkerke halen ze het hele gemeentehuis leeg nadat ze electoraal verpletterd werden na hun vele jaren corrupt bestuur In Molenbeek zitten ze met de PS in het bestuur en praten ze bij monde van een gehoofddoekte vrouwelijke verkozene de zware rellen op oudejaar goed In Gent ging een snotaap over lijken en smeedde hij een coalitie met de groene moslimknuffelaars, inclusief gesluierde verkozenen in de gemeenteraad In Ninove smeedden ze een coalitie van de losers en halen ze een NVAer over om mee te doen die vervolgens prompt uit de partij wordt gezet In de federale regering moesten ze koste wat het kost het Marrakech pact laten ondertekenen waardoor ze NVA uit de regering duwden Een echte pest voor Vlaanderen die Open riool VLD. |
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Banneling
|
Indien er gemeente eigendom (de wetteksten, boeken, enz...) weggehaald zijn en verbrand lijkt me dit een klacht bij de politie waard.
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is zeer goed dat dit vermoeiend is voor u. U zal binnenkort doodmoe zijn, mensen zullen denken dat u CVS hebt
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dat er iets 'loos' was in Middelkerke wordt aangegeven door de uitslag van de verkiezingen, waarbij Dedeckere 70 % van de stemmen haalt. Dat wijst op een algemene onvrede onder de bevolking ten aanzien van het vorige gemeentebestuur. Dat valt niet zomaar uit de hemel. Uit een video, waar hiervoor naar verwezen werd, viel op te maken dat de vroegere burgemeesteres, geen katje was, dat zonder handschoenen kon aangepakt worden. Bovendien nog was het nog een slechte verliezer, die haar opvolger een loer draaide.
|
|