![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#3901 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat dat nu net een van de dingen zijn die men praktisch niet meer doet met een smartphone, bellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3902 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3903 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3904 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3905 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3906 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus er wordt wel degelijk mee gebeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3907 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3908 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3909 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Natuurlijk weer een zorgvuldig gekozen subset dat Tesla beter laat uitschijnen dat het is.
Waarom zie ik nooit een mooi staafdiagrammetje van SUV's om het model X uit te lichten?
![]() |
#3910 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Allez dan ik doe mijn best: Citaat:
ADAC heeft toevallig nog iets voor jou: (zorgvuldig uitgekozen, dezelfde prijsklasse, vermogen mag niet te ver uit mekaar liggen. ADAC is nu eenmaal pro ICE... ![]() Tesla X 100D is goedkoper dan Audi SQ7, zelfs zonder milieupremie. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 5 januari 2019 om 21:18. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3911 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#3912 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke? Waarom antwoord je niet wat er fout aan is?
Citaat:
ADAC doet het ook zo. Je moogt altijd uw juiste kersen eens tonen, maar ik neem aan dat je er geen hebt. Blijkbaar is zelfs ADAC niet meer geloofwaardig voor jou? Heel stil..... Laatst gewijzigd door Micele : 5 januari 2019 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3913 | |
|
![]() Citaat:
http://www.goodcarbadcar.net/2019/01...ehicle-ranked/
![]() |
![]() |
#3914 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt het niet. ADAC kan het nochtans. Waarom willen de Europese autoconstructeurs persé concurreren met een wagenmerk die toch slecht verkopen? ![]() https://www.nu.nl/weekend/5502416/du...-tesla-in.html Laatst gewijzigd door Micele : 5 januari 2019 om 23:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3915 |
|
![]() Tip: sorteer op naam, anders moet je heel wat naar beneden scrollen.
![]() |
#3916 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorteer jij toch eens op prijsklasse en grootte en vermogen. ADAC kan het nochtans, Duitse media ook. Zo klasseert CAR van Universiteit Duisburg-Essen Tesla in, bij de Oberklasse merken: https://www.welt.de/wirtschaft/artic...n-den-USA.html ![]() Pech voor jou dat Tesla daar zo positief uitkomt tussen al die klassieke ICE-merken. Zoek nog maar wat naar kersen. Best een VW vergelijken met een Porsche. ![]() Ik begrijp al die Europese CEOs niet ze willen tegen een merk dat bijna geen autos verkoopt concurreren, begrijp jij dat? ![]() https://www.nu.nl/weekend/5502416/du...-tesla-in.html Laatst gewijzigd door Micele : 5 januari 2019 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3917 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gevaarlijke manier van denken wat mij betreft.
Jan Modaal is nu toevallig wel het grootste markt segment denk ik. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 5 januari 2019 om 23:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3918 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ik later een elektrische wagen ga kopen, dan hoef ik al die extraatjes ook niet echt. Iets eenvoudigs, minimum aan luxe is voor mij voldoende, zonder aan de autonomie te komen natuurlijk. Maar of dat die nu 200 per uur of 140 per uur kan bollen, of optrekt in x seconden ipv y seconden, dat is voor mij bijzaak. En volgens mij is nu juist dit het grootste marktsegment. Diegene die dat kan verwezenlijken, die gaat een grote stempel drukken op het aantal e voertuigen dat we later zullen zien bollen op onze wegen. Doet met wat denken aan de strategie van Ford indertijd en nadien nog eens overgedaan door Volkswagen (de naam zegt het zelf...) en later nog eens door Toyota.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 6 januari 2019 om 00:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3919 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag maar eens aan Ferrari wat die met heel weinig wagens verdienen. ![]() Ik ga er rap een grafiekje bijzetten wat Ferrari per wagen verdient (69.000 €) en de andere merken ook, er zullen geen jan modaal merken bij de top 5 staan... https://www.automobil-produktion.de/...-auto-338.html ![]() Grafik: CAR-Institut an der Universität Duisburg-Essen Laatst gewijzigd door Micele : 6 januari 2019 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3920 |
|
![]() Weet iemand al iets meer over de homologatie van de model 3 in Europa?
Michele? ![]()