![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 5 januari 2019 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb me nooit uitgelaten over de fysieke kenmerken van politici. Ik heb het enkel en alleen over wat ze doen of niet doen. Al vind ik in het geval van Maggie dat ze weinig authoriteit kan uitstralen als minister van volksgezondheid door haar figuur. Maar goed, dit gezegd zijnde, maakt het eigenlijk geen bal uit hoe anderen sommige politici omschrijven. Elkeen die een politicus afrekent op zijn uiterlijk in plaats van op zijn standpunten en daden, is een inhoudelijke 0. Jij weet dus meteen in welk rijtje je past, beste Panda.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar liefst wel dingen die waar zijn. Geen fantasie uit de kelderklasse.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wetenschap? Komaan he Schoof. Er worden hier zaken op dit forum verteld die bewijzen dat sommigen niet meer beschikken over "alle vijf". Soms zijn ze zelfs zo ijverig dat ze beginnen met getuige te spelen. En dan weten ze op te biechten dat een vermoede tegenstander naar de hoeren ging. Dan weet je toch ook Schoof dat die getuige waardeloos is en een dikke zero. Waarom was hij dan in de omgeving van dat hoerenkot? En daar begint dan de stilte.....! En als je dan vraagt wat hij/zij daar kwam doen dan verdwijnen deze scheefpoepers en lezen of beantwoorden nooit de gestelde vragen. Dus Schoof...……… ge gaat weer tevergeefs lang wachten op antwoord. En dat noemen ze hier een debat voeren? Zum "kotsen"! Feitelijk zo af en toe een moderator eens moeten vragen achter het feit waarom sommigen bepaalde beweringen of leugens verkondigen. Als nu een geviseerd persoon even heftig reageert dan vliegt hij er een tijdje uit of krijgt strafpunten. Maar leugenaars hebben hier vrij spel. Dit is dus geen forum met betekenisvolle moderatie. Men laat al de smurry in vrije loop maar men pikt wel op wat kan gebruikt worden om zogezegde staatsvijanden te ontmaskeren. Dat wel. Dit is wel een moeilijk te staven bewering van mijzelf. Maar mijn anti-virus programma laat mij al jaren weten dat ik nauwzettend gevolgd wordt door twee door mij zeer verdachte krakers die dat anti-virus programma niet kan verwijderen. Ra ra! Wie zou dat wel kunnen zijn? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 6 januari 2019 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet een politicus natuurlijk niet afrekenen op z'n uiterlijk Anderzijds: mannen als De Gaulle & Kohl maakten toch indruk door hun gestalte, vooral als bv Mitterand naast Kohl stond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Parlementslid
|
![]() Als een onafhankelijk Vlaanderen enkel nog 5 minuten Vlaamse moed van Wouter Beke nodig zou hebben -> die auteur ligt zelf plat van't lachen van z'n eigen artikel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar wel van de laatste nog Vlaams voelende CD&V-ers zoals bijvb. Hedrik Bogaert en Michel Doomst. Er zijn al zoveel CD&V kiezers naar de N-VA overgelopen dat er nog weel meer zullen volgen en hun politici zullen we moeten volgen daar de CD&V geen postjes meer zal kunnen uitdelen bij gebrek aan kiezers en de daarmee verbonden mandaten. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 6 januari 2019 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En er zijn van langsom minder parlementairen van de oude machtspartijen die nog fatsoenlijk Frans kunnen zeveren.
En niet bereid zijn om het te leren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je overdrijft... Ik vind de praktische kennis van het frans van een Jan Jambon en een Bart De Wever behoorlijk goed. Zij kunnen meer dan behoorlijk hun plan trekken tijdens een franstalig politiek debat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, het Frans is passé.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet op voorhand dat ik van de Franshaters een bescheten wereldvreemde reactie zal krijgen, ik maak me daar geen illusies in en negeer dat op voorhand. Laatst gewijzigd door Gipsy : 6 januari 2019 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een export gerichte KMO is continu bezig met nieuwe markten aan te boren. Vlaanderen heeft wel aan zijn grenzen een Franse markt van 67 miljoen mensen met daar bovenop 4 miljoen Franstaligen in België zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gasten waar ik op mik, zijn a) parlementairen b) die beloftevol en ambitieus zijn, c) in het Vlaams parlement (waar ze niet oefenen in de praktijk zoals in de commissies enz. in de kamer).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk nu zelf eens na: welke onderwijs-beleidsmensen zorgen ervoor dat het Frans zo weinig-eisen-stellend onderwezen mag worden? Maar veeg eerst het schuim van je mond met die Franshaters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frans blijft wel de voertaal in Brussel en een van de meest gesproken talen in heel de wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |