Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 januari 2019, 00:36   #801
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
hahaha...de klachten op zich betekenen dus niets?
Een klacht is een klacht. In een rechtstaat wordt die vervolgens getoetst. Zo gaat het volgens de wet. En de wet is toch, ook volgens u, de referentie, nietwaar?!
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 00:54   #802
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Die ik net ontmaskerd heb als iemand die
- postings vervalst
- leugens staat te vertellen

)
Zou jij niet beter je hand boven je hoofd houden en kijken wie er onder staat.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 01:00   #803
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Zou jij niet beter je hand boven je hoofd houden en kijken wie er onder staat.
Verklaar u nader.
Zeker wat betreft 'leugens te vertellen'.

Graag een paar voorbeeldjes.
Quotes van postings wel te verstaan, niet zoals SDX hier gedaan heeft.
Als je A zegt, moet je ook B kunnen zeggen hé.

Maar zie wel maar dat je het deksel niet tegen je eigen neus terug krijgt.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 6 januari 2019 om 01:02.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 01:35   #804
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Verklaar u nader.
Zeker wat betreft 'leugens te vertellen'.

Graag een paar voorbeeldjes.
Quotes van postings wel te verstaan, niet zoals SDX hier gedaan heeft.
Als je A zegt, moet je ook B kunnen zeggen hé.

Maar zie wel maar dat je het deksel niet tegen je eigen neus terug krijgt.
Als er éen iemand het deksel op de neus zal krijgen ben jij het wel.
Hier is het bewijs dat je in een andere topic staat te liegen om allochtoons tuig uit de wind te zetten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak
Idem wat bvb Aalst betreft, want daar is het ook van kwaad naar erger aan het gaan, en daar zijn het vooral mensen van bij ons die keet maken, maar soit.
Citaat:
Het gaat om jonge Afrikanen die voor de problemen zorgen. “In totaal zijn er 14 meldingen tot nu toe van vernielde auto’s vooral aan de Hovenierstraat en de Dokter de Moorsstraat. De schade was zeer aanzienlijk, maar we zullen er alles aan doen om de daders te pakken”, klinkt het.
https://www.hln.be/regio/aalst/vanda...zacyxFfKgBqdmQ
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 01:46   #805
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Als je gaat kijken naar wat ik origineel gepost heb, in die thread over de hoofddoeken, zal je het wel zien hoop ik.
Het gaat hem dat SDX zaken zegt die niet kloppen met wat ik indertijd gepost hebt.
Maw, over de zoveelste leugens die hij weer verkoopt.


Snap je het nu ?
Daar vraag ik niet naar. U komt af met "leugens" als antwoord op een posting van SDX waar ik , uitgezonderd mogelijk een verwijzing naar u, geen speld kan tussen krijgen. Ik heb die posting voor uwer gemak zelfs uit elkaar getrokken met commentaren. En vraag heel simpel waar er een leugen staat.

Uiteindelijk komt u af met een verwijzing naar andere postings. Maar nergens kan u de betrokken posting ontkrachten.

Dus, of in die posting van SDX staan geen leugens, en gebruikt u een JvdB trukje om toch gelijk te halen, of wil u halsstarrig aantonen dat SDX altijd liegt. Ik persoonlijk hoop op halsstarrigheid.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 02:07   #806
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Daar vraag ik niet naar. U komt af met "leugens" als antwoord op een posting van SDX..
Helemaal niet.
Herlees het nog maar eens goed.

SDX heeft, zonder ze zelfs te quoten, berichten van mij aangehaald maar die kwamen wel uit een andere draad. Die van de hoofddoeken.
Eén daarvan ben ik zelf nog eens gaan opzoeken, die andere 2 staan in die draad.
3 x heeft hij er totaal iets anders van gemaakt, en dat, dat noem ik liegen.

Als je iemand citeert, dan doe je dat via een quote, en niet in losse tekst door er bovendien woordjes uit weg te laten of er aan toe te voegen, of erger zoals in het laatste geval een posting van mij totaal negeren waar het antwoordje duidelijk in vermeld was.

Hier heb ik hem dat onder zijne neus gewreven:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=783

Maar als je de draad van de hoofddoeken niet kent, dan kan je dit natuurlijk niet weten. Ook dat heeft SDX er niet bij vermeld natuurlijk...
Je ziet dus op welke manier hij hier op een 'eerlijke' manier een discussie wenst te voeren....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
...Dus, of in die posting van SDX staan geen leugens, en gebruikt u een JvdB trukje om toch gelijk te halen, of wil u halsstarrig aantonen dat SDX altijd liegt. Ik persoonlijk hoop op halsstarrigheid.
Altijd heb ik nergens gezegd, maar ik heb hem hier op korte tijd wel betrapt op 3 leugens.
De bewijzen staan op het forum, daar kan je geen speld tussen krijgen.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 6 januari 2019 om 02:14.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 02:20   #807
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Helemaal niet.
Herlees het nog maar eens goed.
Ik heb de gewraakte posting nogmaals herlezen. Ik blijf falen er een leugen in te vinden.
Dat SDX ergens anders JvdB'tjes gedaan heeft is een ander verhaal.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 02:22   #808
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik heb de gewraakte posting nogmaals herlezen. Ik blijf falen er een leugen in te vinden.
Dat SDX ergens anders JvdB'tjes gedaan heeft is een ander verhaal.
Heb je mijn originele postings gelezen in de draad over de hoofddoeken en wat hij er nadien hier van gemaakt heeft ?
Je zal wel moeten zoeken want hij heeft ze moedwillig niet gequoted zoals het hoort in een discussie, maar dat had ik al gezegd in mijn vorige posting.
Want daar gaat het om.
Als je alleen naar de postings kijkt die in deze draad staan, dan is er geen vuiltje aan de lucht.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.

Laatst gewijzigd door kojak : 6 januari 2019 om 02:29.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 02:31   #809
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Heb je mijn originele postings gelezen in de draad over de hoofddoeken en wat hij er nadien hier van gemaakt heeft ?
Je zal wel moeten zoeken want hij heeft ze moedwillig niet gequoted zoals het hoort in een discussie, maar dat had ik al gezegd in mijn vorige posting.
Want daar gaat het om.
Als je alleen naar de postings kijkt die in deze draad staan, dan is er geen vuiltje aan de lucht.
Ergo, de islam blijft een thanatologische, veroveringszuchtige, misogyne, homofobe ideologie.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 02:59   #810
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Die komt, maar eerst nog even de grimmigste grap van het jaar bekijken, kwestie van de dingen in het juiste perspectief te zetten voor onze gutmenschige dhimmies:

Welkom bij de Islamitische Psychologische Praktijk.

“Om een psychologische behandeling islamitisch te maken zijn minstens drie zaken nodig. Ten eerste dient het psychologisch denkkader conform de Islam te zijn. Ten tweede moet het kader waarbinnen de behandeling plaats vindt islamitisch correct zijn. En ten derde moet de intentie waarmee gewerkt wordt de juiste zijn.”

https://www.islampsyche.nl/

Zoiets als ‘n ‘katholieke psychologie’ met de bijbel in de hand…, enfin, inshallah dus… ?

Als nuchter tegengewicht hiervan de studie van Nicolai Sennels

De reden waarom de islam monsters creëert

http://westerse-beschaving.org/de-re...sters-creeert/

Eigenlijk kan de psychopatische factor binnen de islam me geen barst schelen, zolang dat in de Ginderachterse middeleeuwen gebeurt.
Wat me wél verontrust zijn de bende EU-psychopaten en de collaborerende politici in Europa die - ondanks het feit dat de meerderheid van de Europese bevolking een onmiddellijke immigratiestop wenst uit de Ginderachterse landen - onverdroten die massa-import faciliteren, notabene op kosten van degenen die ze niet wensen.
Die studie bedoelde ik dus.

Daarmee ben ik 't uiteraard ook eens.
In ginderachters muzelmaniakistan doen ze maar wat ze niet laten kunnen, lijkt wel 'n vorm van volksvermaak, omdat er zo bitter weinig andere dingen te beleven zijn, inteelt maakt 't er ook allemaal niet beter op.

't Zijn idd de EU psychopaten & collaborerende politici, die er voorlopig althans, zelf geen last van hebben die er mee blijven doorgaan. Hetgeen ook de bedoeling is, dit is immers geen toevallige samenloop van omstandigheden.

Tijden veranderen, langzaam, te langzaam eigenlijk, maar er komt 'n kentering. Die is al zicht- & voelbaar in verschillende landen, zelfs wereldwijd.

Toch zijn er nog teveel schapen, die 't nog allemaal rooskleurig inzien, dat bewijst deze draad.

Ik zou sowieso nooit instemmen dat mijn - hypothetisch - kind op moskeebezoek zou moeten & bovendien aan islamitische rituelen zou dienen deel te nemen, zonder dat ik op school de verzekering zou krijgen dat islamieten evenzeer kerken, synagogen ed zouden gaan bezoeken en aan die rituelen deel dienen te nemen.
Puur denkbeeldig uiteraard, want zover ik weet reikt de tolerantie niet zo ver.
Dus zou ik hem/haar niet laten deelnemen, en geloof me, ik zou hen wel van uitleg dienen als er om de reden zou gevraagd worden, met de koran in de hand!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 04:20   #811
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak Bekijk bericht
Helemaal niet.
Herlees het nog maar eens goed.

SDX heeft, zonder ze zelfs te quoten, berichten van mij aangehaald maar die kwamen wel uit een andere draad. Die van de hoofddoeken.
Eén daarvan ben ik zelf nog eens gaan opzoeken, die andere 2 staan in die draad.
3 x heeft hij er totaal iets anders van gemaakt, en dat, dat noem ik liegen.

Als je iemand citeert, dan doe je dat via een quote, en niet in losse tekst door er bovendien woordjes uit weg te laten of er aan toe te voegen, of erger zoals in het laatste geval een posting van mij totaal negeren waar het antwoordje duidelijk in vermeld was.

Hier heb ik hem dat onder zijne neus gewreven:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=783

Maar als je de draad van de hoofddoeken niet kent, dan kan je dit natuurlijk niet weten. Ook dat heeft SDX er niet bij vermeld natuurlijk...
Je ziet dus op welke manier hij hier op een 'eerlijke' manier een discussie wenst te voeren....



Altijd heb ik nergens gezegd, maar ik heb hem hier op korte tijd wel betrapt op 3 leugens.
De bewijzen staan op het forum, daar kan je geen speld tussen krijgen.
Ik heb met jou helemaal niet in "discussie" willen gaan.
Ik heb je gewezen op jouw gebruikelijke kronkelige manier van 'redeneren'; iets beweren, je mening verkondigen, ergens 'n link zoeken, ook over iemands 'mening', die overeenstemt met de jouwe, en dat dan als sluitend bewijs verkopen en triomfantelijk beweren dat je iets bewezen of weerlegd hebt, waarvan anderen je de bewijzen aanreiken of reeds aangereikt hadden, die jij dan verwerpt met je 'mening', die je als 'bewijs' opvoert.
Daarna anderen dingen aanwrijven die je zelf doet.

Het ene voorbeeld was het misbruik in de rkk, waarvan jij vond dat 't 'n paar rotte appels in de mand waren, dit noemde ik dat misbruik minimaliseren, en ook 't leed en de trauma's vd slachtoffers minimaliseren.
Maar...je gebruikte dit voorbeeld ook om aan te tonen dat de rkk of bijbel geen misbruik van kinderen voorschreef, waarmee je wou bewijzen dat islamitische geschriften geen terreur ed voorschreven, dat er verkeerd werd geinterpreteerd of uit context werd gerukt.
Dan kwam je op de proppen met 'n soort Linda Bogaert uitleg over bepaalde verzen, die als bewijs dienden dat islam helemaal geen terreur voorschreef.
Zelfs als ze je de verzen met voorschriften uit de koran voorschotelden, bleef je volhouden dat jij 't bewijs geleverd had en 't tegendeel aangetoond had.

Dan had je nog ergens zo'n vreemde mening over verkrachting en de manier waarop 't slachtoffer gekleed ging, alsof dat verband met elkaar houdt, of vergoelijking van verkrachting zou zijn.
Ook daarop werd je door meerdere forummers aangesproken.

Er zijn nog meer van die kronkels, zoals de 'mening' van dat handjevol "moslimgeleerden" die aanslagen zouden veroordelen, wederom voor jou bewijs dat 't niet voorgeschreven staat, verkeerd geïnterpreteerd of uit context gerukt; die gewelddadige verzen.

Oma plaatst hier ergens 'n bericht en jouw antwoord daarop is neerbuigend iets in de aard van; "argumenten, jij?", want niemand heeft - in jouw ogen althans - argumenten, bewijzen, enkel maar meningen, terwijl jij degene bent die enkel maar je mening verkondigt zonder argumenten of bewijs, en enkel linkt naar opiniestukken en/of meningen die met jouw mening overeenkomen.

Vandaar werd je ook meermaals de vraag gesteld wie er gelijk had als 2 moslimgeleerden tegengestelde zaken verkondigen, of als 1 moslimgeleerde totaal 't tegenovergestelde verkondigt van hetgeen jij beweert, wie van beiden heeft dan gelijk?

Als ik over islam in discussie zou willen gaan met je, laat ik je alle hoeken van 't forum zien, met gebruik van enkel originele islamitische geschriften, alsook de levenswandel van de profeet mohamed (geen schrijffout, meer eer krijgt de pedofiele karavaanrovende koppensneller niet van me). Jij hebt volgens eigen zeggen de koran zelfs niet eens gelezen, laat staan dat je weet dat ie niet eens in chronologische volgorde opgetekend is, geen context is, geen enkele moslim de koran mag interpreteren, want 't eeuwige en letterlijke woord van allah, dat er verzen geabrogeerd zijn, tafsir van de bekendste rechtscholen, sahih ahadith van Muslim & Bukhari, Pickthal & Yusufali, de Umdat as-Salik wa 'Uddat an-Nasik, de klassieke handleiding Fikh vd Shafi'i school voor islamitische jurisprudentie, getuigenissen van ex moslims die 't aan den lijve ondervonden..., en jij komt aanzetten met Linda Bogaert gewauwel om islam, dat zelf niet eens verbergt, in geen enkele van de geschriften, wat 't einddoel is & hoe te bereiken edm, in 'n vredelievend daglicht te stellen tgo ons westerlingen, die daar dan nog met open ogen intrappen.
Ik heb je enkel maar aangesproken op je "ik-weet-t-beter-dan iedereen-arrogantie'.
Want als iemand je aansprak over dat minimaliseren, gewelddadige verzen in koran, eender wat, bleef je constant kronkelen dat je 't reeds allemaal bewezen, weerlegd of reeds beantwoord had, of dat anderen je woorden verdraaiden, niet begrijpend konden lezen.
Je hebt zelfs de arrogantie om steeds opnieuw te vragen "Toon dat dan maar eens aan, maar ik weet nu al dat dat ook een lege doos (oid) zal zijn", met in je achterhoofd dat jij 't allemaal al weerlegd en/of aangetoond had, met daarbij 'n hoop neerbuigende nietszeggerij dat anderen liegen, verontschuldigingen dienen aan te bieden, anderen in hun hemd staan, billen bloot, en meer van dat kleuterachtige, terwijl je zelf enkel maar onzin uitkraamt, en je niet laat tegenhouden door onwetendheid.

Daarom schreef ik zelfs nog dat je 't in je hoofd misschien helemaal anders bedoelde dan hetgeen je uit je TB toverde.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 04:36   #812
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik heb met jou helemaal niet in "discussie" willen gaan.
Ik heb je gewezen op jouw gebruikelijke kronkelige manier van 'redeneren'; iets beweren, je mening verkondigen, ergens 'n link zoeken, ook over iemands 'mening', die overeenstemt met de jouwe, en dat dan als sluitend bewijs verkopen en triomfantelijk beweren dat je iets bewezen of weerlegd hebt, waarvan anderen je de bewijzen aanreiken of reeds aangereikt hadden, die jij dan verwerpt met je 'mening', die je als 'bewijs' opvoert.
Daarna anderen dingen aanwrijven die je zelf doet.

Het ene voorbeeld was het misbruik in de rkk, waarvan jij vond dat 't 'n paar rotte appels in de mand waren, dit noemde ik dat misbruik minimaliseren, en ook 't leed en de trauma's vd slachtoffers minimaliseren.
Maar...je gebruikte dit voorbeeld ook om aan te tonen dat de rkk of bijbel geen misbruik van kinderen voorschreef, waarmee je wou bewijzen dat islamitische geschriften geen terreur ed voorschreven, dat er verkeerd werd geinterpreteerd of uit context werd gerukt.
Dan kwam je op de proppen met 'n soort Linda Bogaert uitleg over bepaalde verzen, die als bewijs dienden dat islam helemaal geen terreur voorschreef.
Zelfs als ze je de verzen met voorschriften uit de koran voorschotelden, bleef je volhouden dat jij 't bewijs geleverd had en 't tegendeel aangetoond had.

Dan had je nog ergens zo'n vreemde mening over verkrachting en de manier waarop 't slachtoffer gekleed ging, alsof dat verband met elkaar houdt, of vergoelijking van verkrachting zou zijn.
Ook daarop werd je door meerdere forummers aangesproken.

Er zijn nog meer van die kronkels, zoals de 'mening' van dat handjevol "moslimgeleerden" die aanslagen zouden veroordelen, wederom voor jou bewijs dat 't niet voorgeschreven staat, verkeerd geïnterpreteerd of uit context gerukt; die gewelddadige verzen.

Oma plaatst hier ergens 'n bericht en jouw antwoord daarop is neerbuigend iets in de aard van; "argumenten, jij?", want niemand heeft - in jouw ogen althans - argumenten, bewijzen, enkel maar meningen, terwijl jij degene bent die enkel maar je mening verkondigt zonder argumenten of bewijs, en enkel linkt naar opiniestukken en/of meningen die met jouw mening overeenkomen.

Vandaar werd je ook meermaals de vraag gesteld wie er gelijk had als 2 moslimgeleerden tegengestelde zaken verkondigen, of als 1 moslimgeleerde totaal 't tegenovergestelde verkondigt van hetgeen jij beweert, wie van beiden heeft dan gelijk?

Als ik over islam in discussie zou willen gaan met je, laat ik je alle hoeken van 't forum zien, met gebruik van enkel originele islamitische geschriften, alsook de levenswandel van de profeet mohamed (geen schrijffout, meer eer krijgt de pedofiele karavaanrovende koppensneller niet van me). Jij hebt volgens eigen zeggen de koran zelfs niet eens gelezen, laat staan dat je weet dat ie niet eens in chronologische volgorde opgetekend is, geen context is, geen enkele moslim de koran mag interpreteren, want 't eeuwige en letterlijke woord van allah, dat er verzen geabrogeerd zijn, tafsir van de bekendste rechtscholen, sahih ahadith van Muslim & Bukhari, Pickthal & Yusufali, de Umdat as-Salik wa 'Uddat an-Nasik, de klassieke handleiding Fikh vd Shafi'i school voor islamitische jurisprudentie, getuigenissen van ex moslims die 't aan den lijve ondervonden..., en jij komt aanzetten met Linda Bogaert gewauwel om islam, dat zelf niet eens verbergt, in geen enkele van de geschriften, wat 't einddoel is & hoe te bereiken edm, in 'n vredelievend daglicht te stellen tgo ons westerlingen, die daar dan nog met open ogen intrappen.
Ik heb je enkel maar aangesproken op je "ik-weet-t-beter-dan iedereen-arrogantie'.
Want als iemand je aansprak over dat minimaliseren, gewelddadige verzen in koran, eender wat, bleef je constant kronkelen dat je 't reeds allemaal bewezen, weerlegd of reeds beantwoord had, of dat anderen je woorden verdraaiden, niet begrijpend konden lezen.
Je hebt zelfs de arrogantie om steeds opnieuw te vragen "Toon dat dan maar eens aan, maar ik weet nu al dat dat ook een lege doos (oid) zal zijn", met in je achterhoofd dat jij 't allemaal al weerlegd en/of aangetoond had, met daarbij 'n hoop neerbuigende nietszeggerij dat anderen liegen, verontschuldigingen dienen aan te bieden, anderen in hun hemd staan, billen bloot, en meer van dat kleuterachtige, terwijl je zelf enkel maar onzin uitkraamt, en je niet laat tegenhouden door onwetendheid.

Daarom schreef ik zelfs nog dat je 't in je hoofd misschien helemaal anders bedoelde dan hetgeen je uit je TB toverde.
2 !!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 04:50   #813
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Daar vraag ik niet naar. U komt af met "leugens" als antwoord op een posting van SDX waar ik , uitgezonderd mogelijk een verwijzing naar u, geen speld kan tussen krijgen. Ik heb die posting voor uwer gemak zelfs uit elkaar getrokken met commentaren. En vraag heel simpel waar er een leugen staat.

Uiteindelijk komt u af met een verwijzing naar andere postings. Maar nergens kan u de betrokken posting ontkrachten.

Dus, of in die posting van SDX staan geen leugens, en gebruikt u een JvdB trukje om toch gelijk te halen, of wil u halsstarrig aantonen dat SDX altijd liegt. Ik persoonlijk hoop op halsstarrigheid.
Mijn leugen was, dat ik schreef dat hij 't pedofilieschandaal in de kerk & 't lijden & de trauma's van de slachtoffers minimaliseerde door de daders maar 'n "paar rotte appels" te noemen.

Hij had nl. geschreven dat 't 'n "paar rotte appels in de mand" waren.

Ik had die 'maar' eraan toegevoegd, en 'in de mand' vergeten te vermelden.

Dat is dus de "grote" leugen! Schandpaal!

Die 'maar' was echter mijn verwoording, niet aan hem toegeschreven, en in de mand of eender waar, was niet de essentie.

Dat is zijn gekende tactiek.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 07:13   #814
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
...
Ik zou sowieso nooit instemmen dat mijn - hypothetisch - kind op moskeebezoek zou moeten & bovendien aan islamitische rituelen zou dienen deel te nemen, zonder dat ik op school de verzekering zou krijgen dat islamieten evenzeer kerken, synagogen ed zouden gaan bezoeken en aan die rituelen deel dienen te nemen.
...
Ik zal mijn (hypothetische) toestemming nooit afhankelijk maken van wat anderen doen.
De mensen waarover ik een opvoedingsplicht nog zou hebben, hebben volgens mij niks, maar dan ook niks, verloren in een religieus gebouw waar rituelen doorgaan (met de obligate grote uitzondering voor vb. zoiets als een begrafenis van iemand wiens familie je absoluut wilt steunen in die moeilijke momenten van rouw)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 10:52   #815
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.847
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ergo, de islam blijft een thanatologische, veroveringszuchtige, misogyne, homofobe ideologie.
Je mag van de islam denken of vinden wat je wil dat maakt niet uit. 1 op de 4 mensen in de wereld is een moslim en die denken net als wij dat zij het bij het rechte eind hebben en niet wij.
Vreedzaam naast elkaar leven en mekaar respecteren zal volgens mij het enige haalbare zijn dat we moeten nastreven of koesteren.
Veel anders zal er niet opzitten denk ik

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 januari 2019 om 10:53.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 11:35   #816
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.405
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Je mag van de islam denken of vinden wat je wil dat maakt niet uit. 1 op de 4 mensen in de wereld is een moslim en die denken net als wij dat zij het bij het rechte eind hebben en niet wij.
Er zijn nog 1 op 4 Chinezen, en de Indiers die geen muzel zijn, mogen we ook niet vergeten. JvdB's en soortgelijken kunnen we bijna buiten beschouwing laten. Of de Noord/midden en Zuid Amerikanen moeten het zwaar op hun heupen krijgen.
Citaat:
Vreedzaam naast elkaar leven en mekaar respecteren zal volgens mij het enige haalbare zijn dat we moeten nastreven of koesteren.
Veel anders zal er niet opzitten denk ik
Ik vrees dat uw wens moeilijk vervulbaar gaat worden. Overal waar moslims de baas zijn is het niet bepaald een toonbeeld van vrede en liefde.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 11:52   #817
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U beweerde eerst dat er geen cijfermateriaal bestond. Nu ik u ermee confronteer (en u mag gerust naar meer vragen, want er bestaan nog andere studies), is dat plotseling geen inhoud meer.
Krijgen we ooit antwoord op gestelde vragen Jan? Want zoals je zelf aantoont(bedankt voor je cijfers) gaat het over heel wat klachten, dus wat is de verantwoordelijkheid van de kerk hier in?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 11:54   #818
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Een klacht is een klacht. In een rechtstaat wordt die vervolgens getoetst. Zo gaat het volgens de wet. En de wet is toch, ook volgens u, de referentie, nietwaar?!
Een klacht is een klacht, maar gezien het aantal klachten, mag je veronderstellen dat de kerk met een probleem zit. Dat kun je toch niet ontkennen? Of dekt u ook toe met de mantel der liefde?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 12:05   #819
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Je mag van de islam denken of vinden wat je wil dat maakt niet uit. 1 op de 4 mensen in de wereld is een moslim en die denken net als wij dat zij het bij het rechte eind hebben en niet wij.
Vreedzaam naast elkaar leven en mekaar respecteren zal volgens mij het enige haalbare zijn dat we moeten nastreven of koesteren.
Veel anders zal er niet opzitten denk ik
Maar blijkbaar denken alleen moslims dat zij het bij het rechte eind hebben en niet wij.
Christenen hebben zich alvast al enigzins aangepast aan de nieuwe inzichten.
Vreedzaam naast elkaar leven en mekaar respecteren is blijkbaar ook moeilijk voor moslims als ik naar het MO kijk.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2019, 12:09   #820
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Kindermisbruik in de kerk is in deze draad niet het onderwerp.
Daarenboven is kindermisbruik iets van vele geledingen van de maatschappij: meest intern het gezin, maar ook in de sport, de onderwijswereld ....

Terug naar het onderwerp van de draad aub.

We moeten onze kinderen leren vreedzaam met mekaar om te gaan.
Moeten we daarbij zo ver gaan dat moslim-kindjes eens gaan biechten bij de pastoor?
Kinderen van atheïsten een gebed laten opzeggen in een kapel?

Ik zou eer zeggen: laat ze samen spelen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be