![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#25881 |
|
Burger
|
Het houd niet op.
Kan iemand misschien de discussie even samenvatten ? Voor 1294 pagina's te herlezen heb ik geen zin. Eigenlijk, de naam van de opdrachtgevers zal volstaan, al de rest interesseert mij niet. |
|
|
|
|
|
#25882 | |
|
Banneling
|
Citaat:
550-600 graden heb je al in een gewoon appartementsgebouw, zonder die kerosine en wind (zuurstof). Een mooi schoorsteengat is net geschoten door die vlieger die daar binnen is geknald. |
|
|
|
|
|
|
#25883 | ||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Kerosine zou de temperatuur niet verhogen, en bovendien was die weg na enkele minuten. Er is ook geen enkel bewijs dat er een effect is opgetreden dat meer zuurstof bij de branden bracht. Tenslotte waren ze grotendeels vanzelf aan het uitgaan. En de rook doet vermoeden dat hij zuurstofarm was. En last but not least moet je de temperatuur van de brand onderscheiden van de temperatuur van het staal, dat zijn twee aparte dingen. Als ik spreek van 250°C, dan is dat de temperatuur van het staal, niet van de brand. Bovendien weet NIST te zeggen dat geen staal werd blootgesteld aan een temperatuur van 600°C "for any extended period of time". Met andere woorden zelfs vuur met een temperatuur van 600°C zal maar kortstondig het staal hebben beïnvloed. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#25884 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het valt me trouwens eigenlijk wel een beetje tegen dat deze draad zoveel kleiner is dan dat andere onsterfelijke topic over die journalist in staatsinrichting... Maar dat terzijde.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 7 januari 2019 om 06:19. |
|
|
|
|
|
|
#25885 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Spreken ze dan ook over het staal in de vloeren?? En waarom heeft men niet gewoon gezegd dat er kolommen heter waren geworden dan die 250 graden , ik bedoel, als er toch gelogen(zoals u claimt)wordt waarom daarover dan opeens weer niet? Overigens , waarom legt u de focus volledig op NIST , voor waarheidsvinding is het altjd verstandig meerdere onderzoeken te bekijken, ook al ben je het met NIST eens of niet.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 7 januari 2019 om 11:53. |
|
|
|
|
|
|
#25886 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zuurstof arm is echt nonsense Citaat:
- Het moet staal zijn dat niet aan de branden in de puinhopen nadien is blootgesteld - Het moet van het juiste gebouw komen - Het moest beschikbaar zijn - Men moest er naar zoeken in de grootste hoop bouwpuin in de geschiedenis , daar waar andere zaken meer prioriteit hadden. Dit alles betekende dat er slecht een fractie van het staal dat uit de impact zone kwam is onderzocht . Er valt hoe dan ook geen conclusie aan te verbinden ! Er staat negens in het rapport dat er geen staal geweest kan zijn dat warmer werd dan 250 graden!!!!! Er staat dat het onderzochte staal niet warmer werd dan 250 graden. U verwacht dat alles verklaart en bewezen moet worden , maar dat is nu juist vaak niet eens mogelijk. Het gehele onderzoek is ook veeeeeel breder dan alleen de staaltemperatuur natuurlijk. De meeste testen in wetenschappelijk onderzoek geven nu eenmaal geen concreet bewijs. "a chain of events" is vaak de oorzaak van een ramp , zo ook op 9/11 Citaat:
En heeft u al gedacht aan krimpen en uitzetten van het staal. Overigens haalt een simpel houtvuur de 600 graden al met gemak. Ik heb er vaak aluminium mee gesmolten.
|
|
|
|
#25887 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zuurstof arm is echt nonsense Citaat:
- Het moet staal zijn dat niet aan de branden in de puinhopen nadien is blootgesteld - Het moet van het juiste gebouw komen - Het moest beschikbaar zijn - Men moest er naar zoeken in de grootste hoop bouwpuin in de geschiedenis , daar waar andere zaken meer prioriteit hadden. Dit alles betekende dat er slecht een fractie van het staal dat uit de impact zone kwam is onderzocht . Er valt hoe dan ook geen conclusie aan te verbinden ! Er staat negens in het rapport dat er geen staal geweest kan zijn dat warmer werd dan 250 graden!!!!! Er staat dat het onderzochte staal niet warmer werd dan 250 graden. U verwacht dat alles verklaart en bewezen moet worden , maar dat is nu juist vaak niet eens mogelijk. Het gehele onderzoek is ook veeeeeel breder dan alleen de staaltemperatuur natuurlijk. De meeste testen in wetenschappelijk onderzoek resulteren niet in concreet bewijs. "a chain of events" is vaak de oorzaak van een ramp , zo ook op 9/11 Citaat:
En heeft u al gedacht aan krimpen en uitzetten van het staal. Overigens haalt een simpel houtvuur de 600 graden al met gemak. Ik heb er vaak aluminium mee gesmolten.
|
|
|
|
#25888 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik stel voor dat je eerst hier eens een antwoordje op geeft, want dat blijf je maar uit de weg lopen hé. https://forum.politics.be/showpost.p...ostcount=25879 of... Citaat:
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 7 januari 2019 om 16:01. |
||
|
|
|
|
|
#25889 | ||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Citaat:
Als voor het eerst in de geschiedenis van de staalbouw 3 gebouwen instorten quasi zonder weerstand, dan is daar opmerkelijk bewijs voor nodig, tot nu toe hebben we nul komma nul, en dan nog eens een hele waslijst aan bewijzen voor explosieven. Maarja, waarom zou een mens twijfelen he? https://www.youtube.com/watch?v=yuC_4mGTs98 |
||
|
|
|
|
|
#25890 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Probleem is dat uw claim "quasi zonder weerstand" nergens op gebaseerd is .
Dat het snel ging door de vloeren is gewoon verklaarbaar. De totale collapse tijd inclusief de core , duurde zeker 20 seconde in beide gevallen. Van die vloeren is bekend hoe veel gewicht ze kunnen hebben per oppervlakte eenheid . Wanneer er een staal kolom , of sectie staalkolommen in verticale positie op zon vloer hameren wordt die waarde heel ver overschreden.
|
|
|
#25891 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En ik ken het tegenargument: dat was een heel andere situatie. Die millenniumtoren was een probleem met de fundering, niet de staalconstructie hogerop, en die anderen waren staal-beton constructies, geen staalconstructies, en dat is een heel groot verschil. Elk ander gebouw dat ooit is ingestort was van een ander type en/of is niet ingestort door een vliegtuigcrash. Het WTC was compleet uniek, en dus zou het niet moeten kunnen instorten van een vliegtuig dat zich erin boort, een vliegtuig plus een naastgelegen toren die instort of enorme brokstukken die erop vallen van grote hoogte. Ik vind het alleen geen goed argument. Het lijkt mij best logisch dat die gebouwen ongeveer net zoveel kunnen hebben als andere gebouwen, en ik heb ook nog van weinig serieuze rapporten gehoord waaruit iets anders zou blijken. Gebouwen storten soms in. Geen enkel gebouw is gemaakt om in te storten, en toch doen ze het. Bouwkundigen zijn best knap, maar niet zo knap. Het WTC heeft het al met al best goed gedaan ten opzichte van de meeste gebouwen die ooit zijn ingestort, en dat zijn er nogal veel.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 7 januari 2019 om 19:36. |
|
|
|
|
|
|
#25892 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom wens je hier geen antwoord op te geven ?
|
|
|
|
#25893 | ||||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Citaat:
Als er drie weken een koffiezetapparaat overeind had blijven staan dan had jij ook dat gebruikt om de realiteit te verbuigen. Citaat:
Citaat:
Dat onderstreept alleen maar hoe onmogelijk de WTC instortingen zijn. We hebben het hier over stalen hoogbouw, zo is er nog nooit eentje ingestort, zelfs niet na brand. Ochja, minus het gebouw in Teheran dan. |
||||
|
|
|
|
|
#25894 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#25895 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#25896 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is er een probleem ?
|
|
|
#25897 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#25898 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#25899 |
|
Lokaal Raadslid
|
|
|
|
|
|
|
#25900 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat staat toch in dat document ? '... Survey Results In summary, a total of 22 cases from 1970-2002 are presented in Table 1, with 15 from the US and two from Canada. The number of fire-induced collapse events can be categorized by building construction material as follows: •Concrete: 7 •Structural steel: 6 •Brick/masonry: 5 •Unknown: 2 •Wood: 2 ...' Ik lees nog altijd 6... En dan nog, de WTC torens horen daar idd ook bij, zoals het hoort. Enne, vergeet mijn vraag niet als je wilt. 5 de keer geloof ik dat ik je dit vraag ter info.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 7 januari 2019 om 23:53. |
|
|
|
|