![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2981 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knappe wagens waren dat zoals bovenstaande.
En dan had je nog ... ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2982 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed voor het milieu...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2984 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je prima met hernieuwbare brandstof bekrachtigen.
![]() |
#2985 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En er komt waterdamp uit.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.autobild.de/artikel/ausl...e-1219189.html
Een andere lijst van modellen die we niet meer zullen zien dit jaar... ![]() En van 2017-2018.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 6 januari 2019 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2987 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn wel enkele modellen bij waar ik van verschoten ben dat men die niet meer zal weten aan te bieden. Audi R8 e-Tron bvb ![]() Er zijn er ook bij waar ik dan weer niet van verschiet dat ze 'verdwijnen'. VW Scirocco, VW Beetle en nog wel enkele andere van andere merken.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 januari 2019 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2988 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt van de brandstof af. Als je waterstofgas gebruikt, klopt dat als een bus. maar houd de vlamtemperatuur onder controle, anders ga je nog wat NOx maken.
Op bruinkool of turf, laat staan hout is het een ander verhaal.
![]() |
#2989 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Scirocco vond ik nog wel iets hebben eigenlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#2990 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen ook al 21 jaar oud:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2992 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat mijn volgende een G wordt: http://www.thedrive.com/news/25827/m...river-survives
https://squir.com/media/catalog/prod..._2019_0000.jpg
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 januari 2019 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2993 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof ze die met de hulp van lego blokken ontwerpen hebben. Mag op de stapel lego met range rover
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2994 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Model G van de G-spot zekers ? ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 7 januari 2019 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2995 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Golddiggermagnet
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2996 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2998 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat kost die?
![]() |
![]() |
![]() |
#2999 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ze persoonlijk liever wat jonger.
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 7 januari 2019 om 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3000 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je 2 potten confituur koopt in den Aldi, krijgde diene daar gewoon bij.
![]() (meer zou ik er persoonlijk ook niet voor over hebben... )
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 7 januari 2019 om 22:26. |
![]() |
![]() |